2021-05-12, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag hoppas ingen av deltagarna låter det som skrivs definiera dem. Det är sinnessjuka saker som folk sitter och skriver bakom skärmens anonymitet och ingen verkar tänka ens ett ögonblick på att det är riktiga människor med egna liv, vänner och anhöriga som de skriver om.

Deltagarna är med i BB och har valt att exponera sig. De har inte valt att bli kallade för olika fula saker eller att folk ska sitta och håna dem och hitta på olika vidriga saker.

Ja, jag vet ”detta är Flashback” men det är f-n så pinsamt att läsa vad somliga vräker ur sig. På andra forum finns ändå moddar som städar undan de värsta avarterna, det som är rent olagligt.

Det behöver dock inte vara olagligt för att vara osmakligt. Med all frihet kommer också ansvar. Yttrandefriheten är inget undantag.

Over and out!

Word! Bra sagt!
Mestadels småkids som inte ens är torr bakom öronen. Uppkäftiga som borde veta hut! Skulle du ryta till åt dem på skolan så skiter de på sig!
Ouppfostrade ungjävlar!
2021-05-12, 08:16
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Hade Judith varit kille hade hon varit ute..

Ja! Fast Pedram är ju kvar. Hmm.
2021-05-12, 08:38
Medlem
FÖRMIDDAG
- Husgästerna fastnar i passkontrollen

- Tävlingar för att ta sig in i USA

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Roadtrip genom USA där semesterfirarna tävlar om fina priser. Stoppen är New York, Texas, Las Vegas och Los Angeles.

- Nardos får besök

- USA-fest
2021-05-12, 08:54
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Judith är den som kommer få det överlägset svårast på utsidan. Ser inte många som skriver ngt bra om henne.
Bra!

Bara poetisk rättvisa om hon också får må dåligt, efter att ha förpestat och förstört en hel säsong av Big Brother!
Hon och Nardos borde tamefan åtalas för hemfridsbrott och upprepande psykiska övergrepp på allmänheten!

Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hur skulle man kunna göra det när det inte finns något fint i den stora hyddan. Människan skulle passa bättre i Glada Hudik än att förstöra svenska folkets hörsel. Dessutom ofredar hon folk sexuellt utan konsekvenser eller ens en tillsägelse. Dennis blev varnad för att han lyfte på kjolen på sin egen tjej däremot. Jag avskyr denna djävla Judit mer än allt annat. Precis som med negern. Jag hatar när folk skriker värre än apor i djungeln.

Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jag håller med dig i allt, jag avskyr också odjuret! Hon har gjort oförlåtliga saker därinne, sjukt att alla blundar, både produktionen, de andra deltagarna ingen pratar om det. Hoppas på en reaktion efteråt istället när folk inte behöver va rädda för att trampa henne på tårna/såra henne. Var bara mer ett konstaterande, när ja började fundera på vad som händer efter huset.
Word!

Som sagt, hade hon varit en man skulle hon åkt ut efter första poolfesten.

Om några veckor är det enda man kommer komma ihåg av årets Big Brother parodi hur Judith och Nardos (och i viss mån sur Emelie) helt på egen hand förstörde hela säsongen!

Aldrig har så få, förstört så mycket bara genom att ta över varenda ynkligt försök till diskussion av dom andra deltagarna.
Aldrig någonsin, har två stycken människor pratat och gapat så jävla mycket, fast med så lite substans och med noll innehåll!

Snacka om att dom älskar sina egna vidriga röster, överallt annat!
Psykopat-narccissister.

Oljudith har ju hela tiden också saboterat varje litet frö till varenda underhållande bråk som kunnat uppstå, genom att helt maniskt alltid försöka dämpa minsta lilla hetsig diskussion med sin vidriga kumbaya "we shall overcome" retorik.
För konceptet Big Brother, totalt livsviktiga bråk som även kanske hade höjt kvaliteten på det hela, men nä! Givetvis skulle den hyperjobbiga idioten förstöra även det förstås.

Nä, vad i helvete tänkte produktionen på när dom castade dom där?
Snacka om total tankevurpa!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-12 kl. 09:36.
2021-05-12, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Ja! Fast Pedram är ju kvar. Hmm.

Jag tycker Judith varit mycket värre.
2021-05-12, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
enligt exphonspoilers så är det redan bestämt att judith ska vinna hela bb och visst hade man den känslan redan när programmet började? Kommer ihåg hur alla hyllade denna fantastiska kvinna så skulle inte förvåna mig

säga vad man vill om exphonspoilers men fel har hon ju sällan
Hon brukar dock aldrig avslöja vinnaren
2021-05-12, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
På P3 nyheters instagram frontar Vickan deras nyhet ang b.la BBs särbehandling av deltagarna. https://www.instagram.com/p/COwjqkRjFWQ/?igshid=1atuoelqj7lhy
Det står att en manlig deltagare har gjort flera närmande trots en kvinnlig deltagare sagt nej. Vem menar dom?
2021-05-12, 09:06
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Det står att en manlig deltagare har gjort flera närmande trots en kvinnlig deltagare sagt nej. Vem menar dom?

Dem syftar på när Dompa och Emelie hade kärlekssviten
2021-05-12, 09:09
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Jag tycker Judith varit mycket värre.

Sant. Det skrämmer mig att tänka på hur många gånger hon har tjatat sig till sex utanför bb.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vilken oerhört obehaglig intervju Adrian gav i avsnittet igår...

Han vägrade ta på sig att han varit mest bortskämd i huset utan säger att SIMON är det som faktiskt har gjort mer än sin beskärda del av både disk, städning och matlagning. Själv har han utnyttjat tjejerna därinne både som massöser, diskerskor, tvätterskor och kockar åt honom, Mössdjävulen!

Dessutom var han tvungen att ljuga ihop en historia om att Simon & Ponne hade stått och skrattat rått i ett hörn åt Katti under hockeyveckan för att hon inte kunde åka.

Han måste verkligen avsky Simon.. Dock hade han kunnat hålla det för sig själv istället för att sitta och smutskasta honom i intervjun. Dålig stil. Inte för att jag förväntade mig bättre av den manipulativa snarstuckna tråkisen dock

Men ja.. man ska vara tacksam att han äntligen är ute ur huset. Sent om sider.
Precis tittat och håller med allt ovanstående.
Men vet du vad han har fått token Mergim på halsen, det är ett straff värre än döden.
Mergims svartsjuka mot Adrians vänner, familj etc kommer att sätta sina spår.
Medlem
juddan är så duktig ser ganska många likheter mellan henne o lennie!
2021-05-12, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
enligt exphonspoilers så är det redan bestämt att judith ska vinna hela bb och visst hade man den känslan redan när programmet började? Kommer ihåg hur alla hyllade denna fantastiska kvinna så skulle inte förvåna mig

säga vad man vill om exphonspoilers men fel har hon ju sällan
Äh hon vill bara ha mer följare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in