2021-05-12, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Judith är den som kommer få det överlägset svårast på utsidan. Ser inte många som skriver ngt bra om henne.

Det är inte antalet negativa kommentarer som avgör i slutändan, det är psyket.
Simon t.ex får inte JÄTTE många negativa utlåtanden, men det krävs nog få i slutändan för att få honom helt ur balans på ett direkt farligt sätt(för honom själv).
Om du förstår hur jag menar..
2021-05-12, 01:16
Medlem
Får vi inte se några gigantiska råttor inatt på liven? Trist..
Är överlägset det mest spännande som hänt senaste 10 veckorna..
2021-05-12, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Det är inte antalet negativa kommentarer som avgör i slutändan, det är psyket.
Simon t.ex får inte JÄTTE många negativa utlåtanden, men det krävs nog få i slutändan för att få honom helt ur balans på ett direkt farligt sätt(för honom själv).
Om du förstår hur jag menar..
Jag förstår vad du menar. Simon kommer knäckas lätt. Men jag ser iofs Judith som en ganska hög känslig person också. Medans Pedram med noll självinsikt och totalt förvrängd verklighetsbild, kommer tro sig gå på vatten.
2021-05-12, 01:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Judith är den som kommer få det överlägset svårast på utsidan. Ser inte många som skriver ngt bra om henne.
Hur skulle man kunna göra det när det inte finns något fint i den stora hyddan. Människan skulle passa bättre i Glada Hudik än att förstöra svenska folkets hörsel. Dessutom ofredar hon folk sexuellt utan konsekvenser eller ens en tillsägelse. Dennis blev varnad för att han lyfte på kjolen på sin egen tjej däremot. Jag avskyr denna djävla Judit mer än allt annat. Precis som med negern. Jag hatar när folk skriker värre än apor i djungeln.
2021-05-12, 02:00
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hur skulle man kunna göra det när det inte finns något fint i den stora hyddan. Människan skulle passa bättre i Glada Hudik än att förstöra svenska folkets hörsel. Dessutom ofredar hon folk sexuellt utan konsekvenser eller ens en tillsägelse. Dennis blev varnad för att han lyfte på kjolen på sin egen tjej däremot. Jag avskyr denna djävla Judit mer än allt annat. Precis som med negern. Jag hatar när folk skriker värre än apor i djungeln.

Du skulle då fan inte tacka nej om Narnia skulle vilja ligga med dig.
2021-05-12, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag håller med dig i allt, jag avskyr också odjuret! Hon har gjort oförlåtliga saker därinne, sjukt att alla blundar, både produktionen, de andra deltagarna ingen pratar om det. Hoppas på en reaktion efteråt istället när folk inte behöver va rädda för att trampa henne på tårna/såra henne. Var bara mer ett konstaterande, när ja började fundera på vad som händer efter huset.
2021-05-12, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD har ingen skam i kroppen som sitter och snackar ner Simon i intervjun när jag och säkerligen många andra här VET att Simon ALDRIG NÅGONSIN skulle säga något negativt om AD om han satt i studion!!!!

Simon är en vidrig typ han med de passar bra ihop.

Folk som sitter och gråter och säger att de inte har något på utsidan som små horor är inget att hänga i granen, Män som inte har nåt ser till att jobba ihop nåt, och nej hans IBS är ingen ursäkt har haft IBS av typen värre än hans sedan Jag var 15 bast och lyckades ändå bli ingenjör, han är en Pundare och en luffare som inte kann unna Tanja vinsten för att han inte är annat än en liten hora.
Senast redigerad av fuckyouasshole22 2021-05-12 kl. 07:04.
2021-05-12, 07:33
Medlem
Citat:

Jag hoppas ingen av deltagarna låter det som skrivs definiera dem. Det är sinnessjuka saker som folk sitter och skriver bakom skärmens anonymitet och ingen verkar tänka ens ett ögonblick på att det är riktiga människor med egna liv, vänner och anhöriga som de skriver om.

Deltagarna är med i BB och har valt att exponera sig. De har inte valt att bli kallade för olika fula saker eller att folk ska sitta och håna dem och hitta på olika vidriga saker.

Ja, jag vet ”detta är Flashback” men det är f-n så pinsamt att läsa vad somliga vräker ur sig. På andra forum finns ändå moddar som städar undan de värsta avarterna, det som är rent olagligt.

Det behöver dock inte vara olagligt för att vara osmakligt. Med all frihet kommer också ansvar. Yttrandefriheten är inget undantag.

Over and out!
2021-05-12, 07:45
Medlem
Shtre1s avatar
På P3 nyheters instagram frontar Vickan deras nyhet ang b.la BBs särbehandling av deltagarna. https://www.instagram.com/p/COwjqkRjFWQ/?igshid=1atuoelqj7lhy
2021-05-12, 07:58
Medlem
Ridnes avatar
Vilken oerhört obehaglig intervju Adrian gav i avsnittet igår...

Han vägrade ta på sig att han varit mest bortskämd i huset utan säger att SIMON är det som faktiskt har gjort mer än sin beskärda del av både disk, städning och matlagning. Själv har han utnyttjat tjejerna därinne både som massöser, diskerskor, tvätterskor och kockar åt honom, Mössdjävulen!

Dessutom var han tvungen att ljuga ihop en historia om att Simon & Ponne hade stått och skrattat rått i ett hörn åt Katti under hockeyveckan för att hon inte kunde åka.

Han måste verkligen avsky Simon.. Dock hade han kunnat hålla det för sig själv istället för att sitta och smutskasta honom i intervjun. Dålig stil. Inte för att jag förväntade mig bättre av den manipulativa snarstuckna tråkisen dock

Men ja.. man ska vara tacksam att han äntligen är ute ur huset. Sent om sider.
2021-05-12, 08:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
På P3 nyheters instagram frontar Vickan deras nyhet ang b.la BBs särbehandling av deltagarna. https://www.instagram.com/p/COwjqkRjFWQ/?igshid=1atuoelqj7lhy

Hade Judith varit kille hade hon varit ute..
2021-05-12, 08:11
Medlem
enligt exphonspoilers så är det redan bestämt att judith ska vinna hela bb och visst hade man den känslan redan när programmet började? Kommer ihåg hur alla hyllade denna fantastiska kvinna så skulle inte förvåna mig

säga vad man vill om exphonspoilers men fel har hon ju sällan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in