2021-05-11, 23:22
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Mössan är sjukt pinsam o omogen! Istället för att acceptera o ta till sig kritiken så försöker han rikta om fokus! Är så glad att han är uuute!

Det är så typiskt att projicera över det negativa på Simon då han vägrar att inse och ändra på sitt beteende. Detta med att lägga över fokus på andra har han ju hållt på med hela tiden när han var i huset. Ja det är pinsamt och jag har inte sett intervjun men kan höra honom ändå. Adrian bekräftar ju iom hans uttalande då att vi haft rätt om honom precis hela tiden. Hans bortskämda och egoistiska beteende, hans sätt att misskreditera Simon ofta och inför andra för att måla upp honom på väggen som den bortskämde o.sv.
2021-05-11, 23:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Kom av en händelse över ett klipp ”Jag är med i Big brother 2021” på youtube. Sebastian Tardos som var med i fem sek som överste löjtnant har filmat i kontrollrummet. Känner igen den av nissarna han pratar med som sitter vid skärmarna men kommer inte ihåg vartifrån.
Glada Hudik Teatern?
2021-05-11, 23:23
Medlem
Citat:
Kom av en händelse över ett klipp ”Jag är med i Big brother 2021” på youtube. Sebastian Tardos som var med i fem sek som överste löjtnant har filmat i kontrollrummet. Känner igen den av nissarna han pratar med som sitter vid skärmarna men kommer inte ihåg vartifrån.
haha 6.47 är det epilepsikameramannen eller nardos-cam
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-05-12 kl. 00:16.
2021-05-11, 23:26
Medlem
Mouchinos avatar
AD har ingen skam i kroppen som sitter och snackar ner Simon i intervjun när jag och säkerligen många andra här VET att Simon ALDRIG NÅGONSIN skulle säga något negativt om AD om han satt i studion!!!!
2021-05-11, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
haha 6.47 är det epilepsikameramannen eller nardos-cam
killen på 6.58 är jag rätt säker på är kunskapsfågeln
2021-05-11, 23:29
Medlem
1754s avatar
Citat:

Fan vad häftigt det är att se backstage. Tack för tipset!
2021-05-11, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Mognaste? En besatt stalker kallar inte jag mogen. Snarare helt hjärndöd. Jag skulle fan låsa dörren om jag var mösshelvetet.

Haha instämmer, Madde är ju den mest omogna i hela huset. Hon tuggar om mössan 24/7 om hur dom ska göra tittut på måndag till AD och Alicia... Kommer stalka sönder mössan när hon kommer ut
2021-05-11, 23:40
Medlem
Mouchinos avatar
Bara för att det skulle sticka så jävla brutalt i AD:s ögon så skulle jag nästan önska att Simon vann skiten.Jag tror tyvärr inte AD skulle fatta ändå men det skulle fortfarande brinna i hans ögon!

Han förstår inte att det tittarna upplever stämmer jävligt ofta och att det fanns en anledning till varför han åkte ut före Simon, Madde och Judith!
2021-05-11, 23:45
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Haha instämmer, Madde är ju den mest omogna i hela huset. Hon tuggar om mössan 24/7 om hur dom ska göra tittut på måndag till AD och Alicia... Kommer stalka sönder mössan när hon kommer ut
Det skulle kunna vara som en sketch från en komedi. Hon ska leka tittut med mössan och hans systerson. Kan inte någon vänlig släkting till Madde skaffa en remiss till någon psykmottagning. Innan hon släpps lös. Jag skulle fan köpa en skyddsväst om jag var mösshelvetet.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-11 kl. 23:52.
2021-05-11, 23:45
Medlem
Vafan håller produktionen på med? Väntat 2 nätter för att höra resten av denna historia o de förstör!😩
2021-05-11, 23:53
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Vafan håller produktionen på med? Väntat 2 nätter för att höra resten av denna historia o de förstör!😩

Produktionen försöker ju bara skapa stämning, men deltagarna tramsar.
2021-05-11, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Produktionen försöker ju bara skapa stämning, men deltagarna tramsar.

Ne det tror jag inte. Läskiga ljudeffekter är ju inte rätt stämning!
Jag drogs in i denna berättelse i förrgår o har letat som fan men hittar inte bokjäveln så behöver få höra mer o få fler ledtrådar! D:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in