2021-05-11, 22:43
Medlem
Duschar Nardos med handduk på?
2021-05-11, 22:44
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Fel. Det är 3 av varje. Judit är mer karl än både Pedram och Simon. Har nog aldrig sett en så manhaftig och bastant kvinna. Tror hela huset stinker av testosteron i hens närvaro.
Helt korrekt.
Odjurith är ju mera man än samtliga patetiska fjollor, som lallat omkring i huset under hela denna skitsäsong!

Utom Dompa då.
Och var nog därför Odjurith var avundsjuk på honom?
2021-05-11, 22:44
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tror att för en gångs skull hade Jasmins syster rätt, att dom tycker det blir minst risk för bråk genom att rösta på Madde?

Tycker dock det är komiskt att hon klagar på att deltagarna inte började bråka under den öppna nomineringen, säg det till idioterna i castingen istället, som valde ut dom här konflikträdda kumbaya mupparna för fan!

Jag känner inte att Madde är konflikträdd utan hon accepterar det och att hon hanterar det så bra är för att hon är så pass trygg i sig själv!

Hon har också förmågan att förstå att det inte hjälper att ställa sig upp och göra värsta scenen och därför sätter hon sitt egna jag åt sidan för att också behålla sin värdighet istället för att söka hämd eller skapa skuldkänslor hos sina vänner. Det i sin tur skapar dålig stämning.

Det som sker, sker och att de måste nominera varandra förstår hon men att det är tittarna som sen avgör! Jag tycker det tyder på styrka att inte ta saker för givet och att hon visade det genom att inte göra värsta grejen av det, som vissa andra gör!

Madde verkar inte vara den personen och jag skulle nog blivit chockad om hon hade blivit förbannad och börjat med konspirationsteorier för det känns långt borta för henne.
2021-05-11, 22:45
Medlem
Kan nardos inte ens stå i baddräkt när hon duschar utan står i handduk? Undra hur hennes underliv luktar efter tre månader utan att ha blivit tvättat ngn gång. Hon står alltså och slösar av benen och armarna lite bara
2021-05-11, 22:46
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Duschar Nardos med handduk på?

Ja, hon väljer att dölja dom delar hon inte duschar med en handduk. För att sen sätta på sig kläder som visar upp allting ändå.
2021-05-11, 22:47
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Kan nardos inte ens stå i baddräkt när hon duschar utan står i handduk? Undra hur hennes underliv luktar efter tre månader utan att ha blivit tvättat ngn gång. Hon står alltså och slösar av benen och armarna lite bara

Det är nog ganska så ofräscht därnere. Likaså på dom andra deltagarna som duschar med badkläder på.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tror inte att Simon skådespelar och hur känner jag det, jo för han visar sig äkta genom att han säger vad han känner då han inte har det filter som andra tycker man bör ha! Han skulle ha kunnat undvikit det om han hade varit rädd för att det ska påverka hans relation till andra och hans väg mot målet och det är bara en av Simons egenskaper jag verkligen uppskattar.

Hans unika personlighet kan ibland orsaka missförstånd för i dagens läge ska man helst undvika att vara för ärlig för att inte trampa på ömma tår. Det är tyvärr inte så vanligt i den här världen men enligt mig en ovärderlig egenskap då man lägger korten på bordet och visar vem man är. Jag tror dock att hans ärlighet och humor är två av hans egenskaper som kanske speciellt tjejerna i huset uppskattar!

Att Simon uttrycker och säger öppet det han känner är en mycket bra egenskap, kanske inte lika bra de gånger han blir arg och häver ur sig goja men det är något han måste träna på såklart. Att lära sig att kontrollera sina starka känslor så han inte tar ut dem på andra, det är hans svaghet men tycker han har bättrat sig bara på de här senaste två veckorna.

Han känns också lättsam och människor som känner Simon känner sig nog aldrig överflödiga i hans sällskap.

Att han inte är lättkränkt gör att han kan skämta om sig själv och med det tillåta andra att skoja OM och med honom och det är inte alla som har den förmågan och det har bidragit till den underhållningen Simon gett oss "just" för att han är så generös och bjuder på sig själv.
Håller med. Att Simon skådespelar har jag personligen aldrig trott. Han har många brister (likt oss alla) och jag ser honom helst inte som vinnare av BB men tror han är i grunden en god, kärleksfull snubbe med hjärtat på rätta stället.
Med det sagt ter han sig väldigt omogen (emotionellt) för sin ålder och har mycket han behöver jobba på. Men det löser han med tiden!
Medlem
Mouchinos avatar
Jaha då är festen över antar jag!
2021-05-11, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ja, hon väljer att dölja dom delar hon inte duschar med en handduk. För att sen sätta på sig kläder som visar upp allting ändå.
Det där är faktiskt väldigt konstigt! Ingen säger ju att han ska var naken men en baddräkt och skölja innanför diskret i underlivet måste ju gå. Dom filmar ju aldrig dom i duschen ändå. Men var det censur precis för att nardos skulle byta om eller?
2021-05-11, 22:49
Medlem
Citat:
Det är nog ganska så ofräscht därnere. Likaså på dom andra deltagarna som duschar med badkläder på.
Fast ändå sjukt stor skillnad att duscha i badkläder än att stå i handduk och skölja benen och armarna och ansiktet.. inte konstigt att Adrian kommenterade till nardos att hon inte duschat
2021-05-11, 22:49
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Det där är faktiskt väldigt konstigt! Ingen säger ju att han ska var naken men en baddräkt och skölja innanför diskret i underlivet måste ju gå. Dom filmar ju aldrig dom i duschen ändå. Men var det censur precis för att nardos skulle byta om eller?

Det var säkert därför den långa censuren var. För Narnia bestämmer ju där inne eftersom produktionen sökte upp henne och bad henne vara med. Då ställde hon villkor.
2021-05-11, 22:51
Medlem
Citat:
Det var säkert därför den långa censuren var. För Narnia bestämmer ju där inne eftersom produktionen sökte upp henne och bad henne vara med. Då ställde hon villkor.
Ja jag kom och tänka på det också med censuren, måste ju varit för hon skulle av sig till handduk. Men hon är en sån sjukt speciell människa, man får så många frågor varför hon gör som hon gör

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in