2021-05-11, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Nardos verkar ha en knepig familjesituation, tycker synd om henne. Hoppas några nära vänner kommer iallafall ❤️
Som sagt. Ingen familj. Jag vet hur det känns. Pappa och mamma gick bort i mitt fall, men det var kaos även innan. Saknaden blir så tydlig. Vad alla har, och man skäms. Jävla skitsituation. Fast det blir bättre! I dag bryr jag mig inte, men det är en resa. Ifred är en sak. Ensam är förjävligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Nardos har ett knepigt förhållande till sin familj. Jag troooor att det kommer vänner till henne i stället.

Vet någon vad som hänt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Varför citerade du inte den jag citerade? Hen tyckte ju också det.

Jag såg inte hens, Simon är rolig men absolut inte normal
2021-05-11, 17:23
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja, även Pedrams mamma gillade henne.😀😀😀😀😀😀😀

Mamman verkade ju snäll så hon säger väl inget annat.
Hemma låter det säkert annorlunda. Judith har ju tafsat på deras gosse också.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Judith? Normal??.

Om Judith och Simon räknas som normala så vet jag inte längre vilket fack jag ska placera mig själv i.
..Jag är ioförsig också ganska körd i skallen..
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hade inte väntat mig nåt annat från dig. Om man gillar Judit så förstår jag varför du avskyr Emelie. Totala motsatser och det förklarar varför du är så hatisk. Själv avskyr jag homofilen mer än allt annat då hennes gapande och tafsande är vidrigt. Du verkar dock gilla sånt.
Ok, men skitsnack och paktande gillar du?🙈
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Vet någon vad som hänt?
Ingen aning men man lägger ihop bitarna. Hon pratat aldrig om sin familj, aldrig om mamma, pappa eller syskon. Kanske det beror på att de inte godkänt att hon är med i BB.
2021-05-11, 17:24
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ja jag kan inte heller låta bli att få ont i hjärtat även om jag inte är ett stort fan av henne.
När hon talat i koder sådär tidigare så har jag fått känslan av att det är just någon i hennes familj som gjort något emot henne när hon var liten. Hon har aldrig nånsin nämnt ett ord om sin pappa.

Hon kanske rent av är rädd att dom ska komma. Eller så drar det bara upp minnen för henne när alla andra började prata om sina familjer. :/
Hon drar en ny lögn bara för "tyckasyndom-effekten" vilket brukar bära sig. Om hennes familj inte vill ha med henne att göra finns det nog en anledning. Det är synd om hela mänskligheten där den lilla gaphalsen ingår.
2021-05-11, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Som sagt. Ingen familj. Jag vet hur det känns. Pappa och mamma gick bort i mitt fall, men det var kaos även innan. Saknaden blir så tydlig. Vad alla har, och man skäms. Jävla skitsituation. Fast det blir bättre! I dag bryr jag mig inte, men det är en resa. Ifred är en sak. Ensam är förjävligt.

Låter tungt. Skönt att höra att det tillslut blir bättre❤️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ingen aning men man lägger ihop bitarna. Hon pratat aldrig om sin familj, aldrig om mamma, pappa eller syskon. Kanske det beror på att de inte godkänt att hon är med i BB.

Tror det är djupare än så. Hon pratar aldrig om sin pappa, verkar ha något trauma i barndomen.
Avslutad
Heter Pedrams bror Patrik?
2021-05-11, 17:26
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hehe.
Tanjas familj lär komma i sin trailer och bo på parkeringen.

Hihihi! Det vore ju coolt ju.
De sätter igång världens fest. Grillar, super sig dyngraka, slåss och spelar Eddie Meduza på full volym.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in