Citat:
MittMalmoe Att förbjuda resande är ren utpressning.. fakta talar sitt tydliga språk att dessa restriktioner med politiska globalistiska förtecken inte har något med C19 att göra... man använder c19 som svepskäl för vaccinationspass och återställer ekonomin "The Great Reset".. som tom tomtar som dig är väl medveten om.
Och varför skulle dessa globalister vilja förbjuda resandet?
Citat:
MittMalmoe Det enda tydliga som har framkommit är att världen styrs av en handfull personer som ändrar lagar (inför temporära), tvångsvaccinerar och utpressar befolkningen. Det har aldrig varit tydligare än nu
På vilket sätt har det blivit tydligt, öppna mina ögon beskriv. Hur tvångsvaccinerar dom oss, vad tog ditt fri val vägen? Jag har mitt kvar!
Citat:
MittMalmoe Tror idioterna de skall få mig att vaccinera mig genom att locka med resor, konserter eller annan skit?
Är de så djävla korkade?
Om du nu säger att de tvingar dig varför ska de då behöva locka dig? Förstår inte din logik!
Citat:
MittMalmoe
Alla garvar när det skrivs artiklar i tidningar hur "färdigvaccinerade" roar sig.. helvete vilken låg intellektuell nivå det måste vara på redaktionen när man tror sådant kommer gå hem Jag läser utländska forum likt FB.. och folk världen över tänker exakt likadant.
Säg mig.. tror du att folk är idioter så de inte förstår vad som egentligen försegår?
Det tror inte jag nämligen.
Hur vet du att någon garvar? Beskriv mer exakt vad som föresgår och varför du tror det?
Jag förstår inte alls att något särskilt förse går. Skingra dimman sluta med gåtorna vad och varför vill vi veta Vad är syftet och slutmålet men den stora konspirationen???