2021-05-11, 00:34
Medlem
Oj Vilken Kväll, Pedram O Madde Lär Känna Varandra Nu, 2v In På Slutet
Se Upp Adrian , Din Vän Kan Backstabba Dig :d
2021-05-11, 00:35
Medlem
Wow. Om Madde köper Pedrams snack nu och jag får se sen att hon gett någon annan än Pedram hennes 2 poäng i nomineringen denna kommande vecka. Då ska hon fan ut på måndag! Jag skiter i, man får fan inte vara så trög.
2021-05-11, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZzanZzibar
Hennes föräldrar, precis som hon själv skickar ju pengar till alla (två som inte fått asyl här än) släktingar i Eritrea. Resten, dvs alla bidrag de lever på räcker väl inte...
Vi vet alla vart miljonen hamnar om hon vinner.

Men om miljonen hamnar i Eritrea för att hjälpa behövande, då slipper du få ont i magen för alla asylsökande? Och du slipper "sådana typer" som du förmodligen inte klarar av att se på Sveriges gator? Eller? Ett tips från mig till dig är ju verkligen att rösta på Nardos i så fall! Då håller förmodligen hennes miljon Sverige svenskt, så kan du sova gott om nätterna.
2021-05-11, 00:36
Medlem
1754s avatar
Nu har även Madde börjat med "Förstår du?".
2021-05-11, 00:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Det har hon! Finns en video någonstans i tråden. Fick mig att spy.

Har inte sett den!
2021-05-11, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Detta är vad jag menar och det är så över gränsen så man blir kräkfärdig alltså. Jag kan störa mig skitmycket på Nardos men att skriva sånt här är bara vidrigt! Jag ger objektiv kritik som har med hennes beteende att göra, inget annat! Det är bra och sunt att du reagerar på sånt här.

Man bör dock lyda moderatorn om att inte diskutera andra medlemmar, den får stänga av dom istället. Tycker hälften här är idioter men ingen mening att lägga energi på, man får stå för vad man skriver och andra för vad dom skriver helt enkelt. Man har ändå självmant valt att diskutera på flashback.
Medlem
Mouchinos avatar
Jag ser direkt vad Pedram försöker göra och jag såg att Emelie tyst satt och studerade dom och jag hoppas att hon talar Madde till rätta!
Medlem
Ja Madde han sitter säkert och blockar dig på sociala medier
2021-05-11, 00:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Wow. Om Madde köper Pedrams snack nu och jag får se sen att hon gett någon annan än Pedram hennes 2 poäng i nomineringen denna kommande vecka. Då ska hon fan ut på måndag! Jag skiter i, man får fan inte vara så trög.

Ja men han vet ju nu att kan han få henne på sin sida nu så är han safe!
2021-05-11, 00:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Man bör dock lyda moderatorn om att inte diskutera andra medlemmar, den får stänga av dom istället. Tycker hälften här är idioter men ingen mening att lägga energi på, man får stå för vad man skriver och andra för vad dom skriver helt enkelt. Man har ändå självmant valt att diskutera på flashback.

Nej jag flikade bara in på Popcorns kommentar men förstår vad du menar!
2021-05-11, 00:39
Medlem
xrlpyts avatar
Nu ska Nardos grunda hos Tanja för att inte bli nominerad.. "ooof, jag har först nu förstått spelet, jag visste inte att man skulle <osv osv> "
2021-05-11, 00:40
Medlem
Så jävla cringe det känns med Pedrams snack med Madde nu, på precis samma sätt har han lyckat att få de andra att tro att han är genuin och ärlig.

Han är storpaktaren i huset men förlorar bara på det själv i slutändan. Finns nog få tittare som vill ha honom kvar i huset, han är dead man walking.

Ser ut som Madde kommer att få ta emot massivt med smör nu. Emelie rädda henne!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in