2021-05-11, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
At noen andre kan ha logget seg inn på TH's iPad på jobben, uten at det nødvendigvis måtte være TH selv, er diskutert opp, ned og i mente.

iPaden og aktiviteten det var snakk om var aktiviteten på AEH's iPad hjemme om morgenen.

Ja og jeg beklaget det ovenfor Jayce. Nå tror jeg det blir vrient å finne ut så mye om denne morgenen i s4 om den foregikk rolig og normal som noen omtalte det, men om det ikke var slik kan det være muligheter.

Uansett synes jeg for de som tror TH hadde en rolle at det er interessant med klokkeslettet pc eller Ipaden ble tilkoblet på futurum og var ikke klar over at det har blitt så diskutert her. I likhet med at jeg misforstod hvilken Ipad det var snakk om.

Om aktiviteten generelt var annerledes allerede når AEH skal ha stått opp er det selvsagt av interesse for saken. Men, har man funnet noen klare avvik der ??
Citera
2021-05-11, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
er teh også siktet. Visste ikke det.
Leste posten din litt feil i farta, jeg får bremse ned litt
Citera
2021-05-11, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Tror han egentlig bare vil være forman, men ikke helt får det til

Ja. Du er nok inne på en vag del av det hele bildet der 😂
Citera
2021-05-11, 00:09
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Ja og jeg beklaget det ovenfor Jayce. Nå tror jeg det blir vrient å finne ut så mye om denne morgenen i s4 om den foregikk rolig og normal som noen omtalte det, men om det ikke var slik kan det være muligheter.

Uansett synes jeg for de som tror TH hadde en rolle at det er interessant med klokkeslettet pc eller Ipaden ble tilkoblet på futurum og var ikke klar over at det har blitt så diskutert her. I likhet med at jeg misforstod hvilken Ipad det var snakk om.

Om aktiviteten generelt var annerledes allerede når AEH skal ha stått opp er det selvsagt av interesse for saken. Men, har man funnet noen klare avvik der ??

Det vet jo selvfølgelig ikke vi.

Bare at TH har sagt at AEH satt på iPaden om morgenen før han dro hjemmefra.
Citera
2021-05-11, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Været ble sjekket på AEs iPad den morgenen, ikke mobilen.
Jeg har også sett et bilde av AEH med laptop. Virker som hun var kyndig med slike ting. Kan det ha noe med forsvinningen å gjøre ? Har sett noen dokumentar programmer om sånne som lurer gamle damer og menn på nettet og får dem til å tro at de er interessert i dem, mens de bare er ute etter pengene deres.
Citera
2021-05-11, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det vet jo selvfølgelig ikke vi.

Bare at TH har sagt at AEH satt på iPaden om morgenen før han dro hjemmefra.

Ok. Blir vel vrient å motbevise det på noe annet enn som et indisie om det er et avvik fra en normal morgen.
Citera
2021-05-11, 00:11
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Hva sier boken om hva som skjedde videre. Etter hendelsene på badet i andre etasje. ?

Det lurer jeg også på.

Tok TEH med seg vaskeutstyret han hadde brukt, f.eks?
Citera
2021-05-11, 00:12
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg har også sett et bilde av AEH med laptop. Virker som hun var kyndig med slike ting. Kan det ha noe med forsvinningen å gjøre ? Har sett noen dokumentar programmer om sånne som lurer gamle damer og menn på nettet og får dem til å tro at de er interessert i dem, mens de bare er ute etter pengene deres.

Kanskje du og Lego skal sammenligne teorier?
Citera
2021-05-11, 00:18
Medlem
Citat:

Du må jo bare søke på politihøgskolen, for her har de gått glipp av noe stort.
Citera
2021-05-11, 00:19
Medlem
bamdidams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jgg717

Håller med dig!!
Citera
2021-05-11, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jgg717
Så det innlegget fikk deg til å våkne. Hvorfor det ?
Citera
2021-05-11, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Været ble sjekket på AEs iPad den morgenen, ikke mobilen.
rett. Var paden i aktivitet etter 0900 da th dro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in