2021-05-10, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Da opprettholder du din normale standard og gikk glipp av poenget som antydet at noen kan ha sørget for at TH ankom futurum noe senere enn antatt.

Du er fortsatt sur ser jeg.
Citera
2021-05-10, 23:48
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hvis jeg oppfattet det riktig så ble du fornærmet og sur for at du tok feil av hvilken ipad det var snakk om.

Det er en snillere forklaring enn hva jeg trodde, at han bevisst dro inn TH's iPad, for å tåkelegge og kvele diskusjonen om AEH's iPad.
Citera
2021-05-10, 23:49
Medlem
Hva sier boken om hva som skjedde videre. Etter hendelsene på badet i andre etasje. ?
Citera
2021-05-10, 23:50
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det er en snillere forklaring enn hva jeg trodde, at han bevisst dro inn TH's iPad, for å tåkelegge og kvele diskusjonen om AEH's iPad.
Citera
2021-05-10, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Du er fortsatt sur ser jeg.

Noe å bidra med for en gang skyld eller opprettholdes rollen som forstyrrer og forumklovn ?
Citera
2021-05-10, 23:52
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Da opprettholder du din normale standard og gikk glipp av poenget som antydet at noen kan ha sørget for at TH ankom futurum noe senere enn antatt.

At noen andre kan ha logget seg inn på TH's iPad på jobben, uten at det nødvendigvis måtte være TH selv, er diskutert opp, ned og i mente.

iPaden og aktiviteten det var snakk om var aktiviteten på AEH's iPad hjemme om morgenen.
Citera
2021-05-10, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Er det jeg sier, du er den fødte romanforfatter LH07.

Men sant, hadde vært interessant å vite hvem det er hvis de snakket om kryptovaluta. Men antagelig er også dette bare et TV2 påfunn, eller en fordreining av opplysningene så det skal virke interessant og litt spennende
tenker på teatermannen...ikke hans kone, jf sms fra aeh.
Citera
2021-05-10, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
De er nok siktet fordi politiet tror begge eller en av dem vet hvem kidnapperen/morderen er. Og at de skal si det, bare de blir presset nok.
er teh også siktet. Visste ikke det.
Citera
2021-05-10, 23:58
Medlem
Citat:
Noe å bidra med for en gang skyld eller opprettholdes rollen som forstyrrer og forumklovn ?
Tror han egentlig bare vil være forman, men ikke helt får det til
Citera
2021-05-10, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
At noen andre kan ha logget seg inn på TH's iPad på jobben, uten at det nødvendigvis måtte være TH selv, er diskutert opp, ned og i mente.

iPaden og aktiviteten det var snakk om var aktiviteten på AEH's iPad hjemme om morgenen.

Vil ikke bli innblandet i krangelen, men mener å ha lest at AE brukte mobilen, og ikke iPad, da hun angivelig sjekket værmeldingen for Kvitfjell ved syv-tiden den morgenen.
Citera
2021-05-10, 23:59
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Vil ikke bli innblandet i krangelen, men mener å ha lest at AE brukte mobilen, og ikke iPad, da hun angivelig sjekket værmeldingen for Kvitfjell ved syv-tiden den morgenen.

Det ble opplyst fra boken at TH beskrev en harmonisk morgen hvor AEH satt på iPaden, før han dro på jobb.
Citera
2021-05-11, 00:00
Medlem
Været ble sjekket på AEs iPad den morgenen, ikke mobilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in