2021-05-10, 21:00
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Hjemme hos sine egne foreldre? Ikke rart i det hele tatt, spør du meg.

Hva med alt det som dette badet skulle føre til da?

Oversvømmelse, knuste lamper og blod, tilfeldigvis kvelden før moren hans skulle dramatisk forsvinne.

Det virker bare for tilfeldig.
Citera
2021-05-10, 21:01
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sozzen
I boken kommer det fram at TH var sjalu og brukte utroskapen som skjedde før OL mot AEH selv 20 år senere.. Han likte ikke at hun var med venninnene sine (dette sier venninnene og datteren deres i avhør) og AEH hadde ikke turd å fortelle han at hun skulle på venninnetur med planlagt overnatting.

Her kommer det frem. For et fengsel hun har levd i. Tenk deg det å ikke kunne fortelle mannen sin at hun skulle på venninnetur???? I frykt for represalier, vil jeg anta ...
Citera
2021-05-10, 21:03
Medlem
Hvor køber i bogen som e-bog uden et medlemskab?
Senast redigerad av rlk73 2021-05-10 kl. 21:05.
Citera
2021-05-10, 21:06
Medlem
Kommer frem i boka at samtalen med MB ikke hadde noe med TEH å gjøre, som i alle fall jeg har trodd lenge.

Det gir mindre grunn til at AE skulle ringe til TEH kl 0914.

Kan det ha vært en annen enn TEH som svarte i hans mobil hjemme hos han?

Kan TEH i stedet vært den som ankom kl 0856. MB forklarer at hun hører en del støy i bakgrunnen
Citera
2021-05-10, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy

Oversvømmelse, knuste lamper og blod, tilfeldigvis kvelden før moren hans skulle dramatisk forsvinne.

Og når da elektrikeren oppå det hele sier han akkurat den dagen skulle komme for å skifte lamper er alt soleklart, mangler ingen ting
Citera
2021-05-10, 21:27
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Sorry, oppdiktet navn de bruker i boka for eldstedatter
Hvorfor hadde datteren ektepakten? Var det hun som oppbevarte den? Eller hentet hun den i Sloraveien ifm. avhørene?
Citera
2021-05-10, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Hvorfor hadde datteren ektepakten? Var det hun som oppbevarte den? Eller hentet hun den i Sloraveien ifm. avhørene?

Politiet fikk den av henne, hvor den skulle ha vært oppbevart skrives ikke
Citera
2021-05-10, 21:30
Medlem
Monsens avatar
Citat:

Akkurat det er jeg enig i er rart ... men hvem vet ... håper at sønnen ikke er involvert. Grusomt.
Citera
2021-05-10, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Men hva skjer da med konspirasjonsteorien TH/RU ? Den passer jo overhode ikke med badekarteorien !?
teh er ikke kryptoekspert og kan ikke hacke id.
Citera
2021-05-10, 21:48
Medlem
Citat:
Hvis TEH er involvert er TH i hvert fall delaktig i å dekke over det i ettertid, uansett, slik jeg ser det.

Hvordan han trodde det eventuelt kunne hjelpe sønnen, samtidig som han ikke vil gå med på å selv være mistenkt, er usikkert.

Rørende omtanke for sønnen, men ikke såpass at han ofrer seg selv?
th står bak rigget. Teh i affekt tror jeg intet på.
Citera
2021-05-10, 21:51
Medlem
bamdidams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Tosk, jeg kaller ikke AEH dement.

Demens er en sykdom - det er ikke skammelig - som f.eks. en selvpåført kjønnssykdom.
Det er svært mange eldre mennesker som får denne diagnosen. Hadde folk flest sluttet å skambelegge denne sykdommen (og andre sykdommer), så ville veldig mange mennesker fått et bedre liv - både den syke og de pårørende.

Jeg stiller spørsmålstegn ved ryktet om at AEH hadde begynnende demens - det er en vesentlig forskjell.

Hvis ryktet stemmer, så kan det forklare hvorfor hun sa så mange motsigende ting om samme sak - fremsto glad og fornøyd i det ene øyeblikket - og trist og forvirret i det andre øyeblikket. Dette har jeg allerede forklart.

Hvis AEH hadde begynnende demens, så gjør ikke det henne til et mindre offer - tvert imot vil jeg si - og den samme oppfattelsen har rettsvesenet.

Prova byta ut det till; ”Hvis TH har begynnende demens, så kan det förklara varför han har sagt så många motsigende ting om AEs situation“.
👌
Citera
2021-05-10, 21:52
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Fra boka:

"Han har også sagt at han ikke ringte til kona mens han var
hjemme, selv om anropsloggen viser at noen ringte fra
fasttelefonen til hennes mobiltelefon klokken 13.46"

Det burde han vel ha husket. Hvem ringte i så fall, hvis det ikke var TH?

Han fremstår for øvrig, i sin dialog med politiet, som en gal narsissist. Verre en det som hittil har kommet frem, etter min mening.
Nemlig, TH var aldri inne i huset etter jobb. MGM betjente fasttelefonen og snakket med eldstedatter 1340. Jo færre detaljer, desto mindre å glemme, derfor fortalte ikke «TH» om noe unormalt fra huset han ikke hadde vært inne i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in