2021-05-10, 20:52
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ni som också följer Adrian på instagram, har ni tänkt på hur få kommentarer han får på varje inlägg? Det är liksom mellan 10-30 kommentarer. Det är ju jävligt lite kontra 16,5k följare.
Dom 10-30 kommentarerna är nog systern som skrivit med olika konton. Den tanten verkar lika desperat som Madde fast av andra orsaker. En vill dela miljonen med mössan och den andra vill ha gobiten för sig själv. Hela Adrian med hull och hår. Madde har nog glömt bort miljonen vid det här laget då det är Mössan som är högvinsten.
2021-05-10, 20:53
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lycka till, hoppas du vinner. Jag bryr mig inte, så länge Simon är kvar.😀

Fasen du sätter griller i huvudet på mig. Jag har verkligen spenderat dagen åt titta på alla möjliga små och stora omröstningar. Det enda jag på allvar skulle dra som slutsats är att Madde sitter rätt säkert. Simon, Adrian och Judith är helt omöjliga att avgöra. Bara min ärliga känsla, det kan bero på att jag gillar mmmm Madde. Och så tror jag de flesta nu tänker beroende på vem man har som favorit. Detta blir ju faktiskt lite grann en fingervisning om hur det ligger till. Alla de som hänger löst är ju rätt populära i sina läger. Väldigt spännande detta.
2021-05-10, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ni som också följer Adrian på instagram, har ni tänkt på hur få kommentarer han får på varje inlägg? Det är liksom mellan 10-30 kommentarer. Det är ju jävligt lite kontra 16,5k följare.

Haha...lite som Madde med sina köpta följare...😂 Får ca fyra kommentarer trots 40K följare
2021-05-10, 20:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Nu jävlar era b-skådisar ska ni få åka... ut med homofilen Adrian, fort ska det gå...
Eller den andra homofilen. Fy fan vad jag längtar att få se elefanten lyftas ut ur huset.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-10 kl. 20:58.
2021-05-10, 20:55
Medlem
Adrian har 1.25 i odds på att han åker ut ikväll, närmast Madde 3.0 och Judith/Simon båda 6.0.

Kan inte se något annat än att Adrian får lämna, tror Mergim hade liknande odds när han åkte ut.
2021-05-10, 20:55
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Fasen du sätter griller i huvudet på mig. Jag har verkligen spenderat dagen åt titta på alla möjliga små och stora omröstningar. Det enda jag på allvar skulle dra som slutsats är att Madde sitter rätt säkert. Simon, Adrian och Judith är helt omöjliga att avgöra. Bara min ärliga känsla, det kan bero på att jag gillar mmmm Madde. Och så tror jag de flesta nu tänker beroende på vem man har som favorit. Detta blir ju faktiskt lite grann en fingervisning om hur det ligger till. Alla de som hänger löst är ju rätt populära i sina läger. Väldigt spännande detta.

Hur kan du gilla Madde i BB? Visst hon är söt och snäll. Men hon ska absolut inte medverka i ett program som big brother.
2021-05-10, 20:56
Medlem
Vad sa dem om Dennis precis? 13 000 för en etta eller vadå?
2021-05-10, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Hur kan du gilla Madde i BB? Visst hon är söt och snäll. Men hon ska absolut inte medverka i ett program som big brother.

Om hon är naken.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Haha...lite som Madde med sina köpta följare...😂 Får ca fyra kommentarer trots 40K följare
Tänker likadant. Dom tråkigaste genom historien skulle alltså ha tusentals svenskar som vill se varje sekund av deras skitliv. Den enda kommentar jag skulle gett var att tala om hur vidrigt ful mössan är.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Hade ni vetat något om odds hade ni vetat att det inte är en självklarhet att någon åker bara för att den har lägst
Hjärtat hoppas inte att Madde åker efter produktionens fuligheter den här veckan, men om hon skulle åka är det större chans att Emelie eller Nardos åker nästa vecka. Det är inget man kan vara allt för ledsen för.
Åker Judith vinner man pengar och Tanja får fler röster.
Åker Simon får Tanja ännu fler röster.
Åker Usten blir man bara glad och lättad.
Tror inte du att Betsafe har info från TV4? Detta är ingen fotbollsmatch vi ska tippa.
2021-05-10, 20:59
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka

Som jag har skrivit förut. Man behöver inte vara skrikigast är hela tiden vilja synas.
BB har alltid handlat om en balans för mig. Vilket de visserligen har misslyckats med i år. Jag gillade Katti också. Samt Jeppe. Olikheter är det jag gillar. Nu är alla i samma åldersspann vilket i alla fall för mig gör det tråkigt. Nu kör vi! Lycka till!
2021-05-10, 20:59
Medlem
Tror det är rätt enkelt ikväll. Först räddas Simon och Judith. Adrian och Madde i annexet och Adrian ut.
Då får BB det tredje "paret" i annexet och mycket drama och tårar.

Väldigt förvånad om det skulle bli ett annat upplägg, den är rätt självklar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in