2021-05-10, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Adrian är redan klar Madde kvar Simon ligger långt efter behöver 4000 röster om han ska vara kvar.

Att du orkar, riktigt roande! Nä, Adrian med största sannolikhet ikväll men kan bli Madde i värsta fall.
2021-05-10, 20:42
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Ja, Simon verkar inte alls må bra. Lägger in ett inlägg få fler kan läsa...
” Ibland känner jag att livet inte är till för mig.
Att släcka bränderna omkring mig, när det är jag som brinner upp.
Att tackla problem efter problem och motgång efter motgång, samtidigt som du mår psykiskt dåligt är helt omöjligt.
”Det är livet, vänj dig, gå vidare”, hör jag - detta stärker bara min inledningsfras. Det är som att sätta in klaustrofobisk människa i det absolut trängsta utrymmet, låsa, kasta bort nyckeln och be personen i fråga att anpassa sig.

Du kan ha fullt med vänner och familj runt om dig, men du är ändå ensammast i hela världen.
Ingen förstår dig, ingen hör dig, ingen ser dig, ingen känner hur otroligt ont du har.
Sociala medier förgiftar ditt sinne, alla har det så fantastisk bra. Samtidigt sitter du där, ihopkrupen i ett hörn och försöker visualisera hur bra du kommer att må om du klarar dig igenom det här, men är det värt det, gör du verkligen det?
Jag lever inte, jag överlever.”

Som sagt, han behöver hjälp inte big brother..

Sen på den här också men ja, han behöver helt klart professionell hjälp snarast för det kan verkligen sluta illa annars.
2021-05-10, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Han är en ~sån kille~ som är på ständig jakt efter den perfeka pinnen, som han kan plocka upp och slå på saker med och dra i backen efter sig, oavsett hur gammal han blir

you feel me

vi alla känner den killen

(eller bara jag..?)

HAHAHA skrattade rakt ut. Inte bara du
Medlem
Citat:
Adrian är redan klar Madde kvar Simon ligger långt efter behöver 4000 röster om han ska vara kvar.
Var fan får du dina fantasisiffror ifrån?
Bannlyst
Nardos kan snart börja låna Judiths byxor 🍑🍑👮🏽‍♀️😱
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Mammagruppen har över 12.000 medlemmar, men det är bara ett 100-tal som sitter och kommenterar 24/7 och svarar på vem dom ska rösta på.
Det finns en stor grå massa därute som man inte har en aning om hur dom tänker rösta.
Men gillar man Big Brother så borde man gilla Simon och Tanja, dom är Big Brother 👍👏✌️

SIMON??
Sitter och gråter hur hemskt han liv är. Rikemans pojk han har aldrig upplevt att inte ha mat på borden jävla äcklig människa
Grinar över hans fattiga liv för att senare berätta om alla hans utlandsresor. Det finns dom som aldrig haft råd med det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja. Man har ingen aning... En sak är säker: typ Gynning som kommit någon vart av samtliga bb-deltagare. Och hon lyckades, TROTS sitt deltagande. 🤣🤣🤣
Ja, men hon var väl rätt så speciell som person med en karisma som dessutom passade in i den tiden. Idag skulle väl en gapig, storbröstad blondin inte alls vara aktuellt för nya projektledaruppdrag. Älskade Gynning för i världen men har tröttnat lite på henne.
Medlem
pukkas avatar
Stör mig på att tittare nardos tog med sig. Verkar ha brist på hjärnceller hela högen.
2021-05-10, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Håller med!

Men börjar fan bli jävligt nervös nu. Ljuger oddsen?
Haha blir fan tårögd inte för bb betyder så mkt för mig men för deras minnen och ändå att dom delar detta minnet ihop och för hur dom känner som sitter löst och kanske ska ur bubblan snart. Men hoppas det blir Adrian
2021-05-10, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hennes dans går inte av för hackor heller

Snacka om cultural appropriation... Äckel Madde
2021-05-10, 20:45
Bannlyst
Citat:
SIMON??
Sitter och gråter hur hemskt han liv är. Rikemans pojk han har aldrig upplevt att inte ha mat på borden jävla äcklig människa
Grinar över hans fattiga liv för att senare berätta om alla hans utlandsresor. Det finns dom som aldrig haft råd med det.

Du fattar nog inte vad Big Brother går ut på...
2021-05-10, 20:45
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Bara sant ju! 🙂
Har du också haft en BB-timeout?

Ja, ofrivillig dock . 12h arbetspass lämnar inte mycket ork.
Lite spännande ikväll faktiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in