2021-05-10, 19:16
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu ska Adrian smaka Maddes mat och SÅKLART ler hon och låter han
"Får jag smaka en liten bit?"
*Tar största biten jag sett*
2021-05-10, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
"Får jag smaka en liten bit?"
*Tar största biten jag sett*

Även att han gick och hämtade bestick och tänkte ta INNAN hon ens var där och sa ja.
2021-05-10, 19:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Gillar det inte heller!! Han vet hur mkt han betydde för henne i huset så han kan ha respekt att inte göra narr av henne om och om igen framför alla därinne och tittarna

Ja det är verkligen inte schysst någonstans.. Det ska han sluta med pronto!
Förstår faktiskt inte varför de därinne verkade ha så svårt för Jaqi.. tyckte hon verkade snäll och rolig men det kanske är en annan sak att bo med henne vad vet jag..
2021-05-10, 19:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Börjar bli redigt jävla nervös att produktionen inte kommer låta Adrian åka ut för att Nardos ska må så bra som möjligt till slutet. Känns åt helvete att tänka den tanken

Madde åker.. för maximal komfort för Nardos & Adrian. Adrian slipper svansen, och Nardos slipper sin konkurrent om Mössans hjärta, plus att Judith blir kvar så de kan "rebuilda sin vänskap" -.-
2021-05-10, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men seeeluuuta neeeu!!! Ge inte den där extremt jobbiga familjen fler löjliga idéer nu!

Det är försent. De har filmat Alicia för flera veckor sen och la då ut på story när hon tittar på skiten. Söt unge, synd morbror är en idiot bara
2021-05-10, 19:21
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Även att han gick och hämtade bestick och tänkte ta INNAN hon ens var där och sa ja.
Inte kollat på hela dagen och det är ju typiskt att man ska behöva bli arg så fort man sätter igång liven
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Det är försent. De har filmat Alicia för flera veckor sen och la då ut på story när hon tittar på skiten. Söt unge, synd morbror är en idiot bara
Åååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhh <3 <3 <3 HUR GULLIGT?!

Näe, ska skärpa mig.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Stackars Alicia som blir en bricka i Mössans välplanerade spel mot miljonen han aldrig kommer se röken av!
2021-05-10, 19:22
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ja det är verkligen inte schysst någonstans.. Det ska han sluta med pronto!
Förstår faktiskt inte varför de därinne verkade ha så svårt för Jaqi.. tyckte hon verkade snäll och rolig men det kanske är en annan sak att bo med henne vad vet jag..

Vänta bara tills de listar ut att det var hon som klistrade snorkråkor.
2021-05-10, 19:22
Medlem
xrlpyts avatar
Om Madde åker så blir det bombhot.
2021-05-10, 19:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Vänta bara tills de listar ut att det var hon som klistrade snorkråkor.

Nää? Inte var det väl Jaqi? Jag trodde det var Juddan eller Adrian som pysslade med såna hemskheter
2021-05-10, 19:24
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Nää? Inte var det väl Jaqi? Jag trodde det var Juddan eller Adrian som pysslade med såna hemskheter

Jag tippar Jaqi... Hon lämnade föda åt husets andar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in