2021-05-10, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Trump som hade usel Approval i fyra år skulle alltså fått flest röster av alla sittande presidenter???

Yeah right......😂😂😂😁

För att undvika utredning av eget fusk kan man ju försöka smeta skit på motståndaren:-).

Trump brukade ju betala folk för att komma på hans rallies. Så populär var han:-).
2021-05-10, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
27 veckor senare och inte ett enda systematiskt valfusk.
Dock har man hittat försök til systematiskt valfusk, men dom var trumpens när han försökte få delstater tt "hitta" röster så han kunde vinna.
Annat än det, så är ett helt sterilt T J U G O S J U VECKOR S E N A R E.

Finns det nått mer ointressant än twitter?
Och vad man tror sig säga med det är en gåta.

Ja, vi får se vad den forensiska utredningen ger. Tydligen har det begärts en audit i Michigan också. Vad säger du om man hittar valfusk efter 30 veckor? Eller efter 35 veckor? Gills inte det pga att det gått lång tid då eller?

Kan du länka till den utredning som visat att Trump begick valfusk? Det borde ju finnas en dom då? Kan du länka?

Jag har fortfarande kvar min sandhög här, intresserad?
2021-05-10, 18:21
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Ja, vi får se vad den forensiska utredningen ger. Tydligen har det begärts en audit i Michigan också. Vad säger du om man hittar valfusk efter 30 veckor? Eller efter 35 veckor? Gills inte det pga att det gått lång tid då eller?

Kan du länka till den utredning som visat att Trump begick valfusk? Det borde ju finnas en dom då? Kan du länka?

Jag har fortfarande kvar min sandhög här, intresserad?

Set krävs ett domstolsbeslut innan du lyssnar på det där samtalet? Någon på Trumps sida erkänner att dom inte har alla uppgifter för att kunna bedöma alla falska röster, men Trump bryr sig inte om det. Han vill ändå att några nya röster ska dyka upp så han kan få vinsten
2021-05-10, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Dom regler vi har i Sverige finns där av en anledning.

Men självklart borde det finnas fler vallokaler i Usa.

För oss svenskar så är en kö på över en timme, en katastrof och behöver åtgärdas.

Visst, jag kan hålla med om detta
2021-05-10, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vonsexron
Suck. För att Trumps mest gillade tweet var att han fått covid. Därför fick Biden mest röster. Trump har en stor högljud skara fans men det är en minoritet. Biden har en större skara som röstade på honom, som består av de som avskyr Trump OCH av de som gillar Biden. Som skiter i twitter.

Jag har hört detta flera gånger om på bland annat Jimmy Fallon , Conan ,Colbert mfl.

Men alltid antagit att det varit ett skämt eller nåt.
2021-05-10, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magaretards
Jag har hört detta flera gånger om på bland annat Jimmy Fallon , Conan ,Colbert mfl.

Men alltid antagit att det varit ett skämt eller nåt.

Det förefaller inte vara falskt.
2021-05-10, 19:25
Medlem
Haddock93s avatar
https://www.thegatewaypundit.com/2021/05/sent-everyone-home-rebooted-system-election-day-arizona-elections-witness-jan-bryant-joins-steve-ban non-talk-maricopa-county-election/

“They Sent Everyone Home – Rebooted the System on Election Day” – Arizona Elections Witness Jan Bryant Joins Steve Bannon to Talk About Maricopa County Election
2021-05-10, 19:46
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://www.thegatewaypundit.com/2021/05/sent-everyone-home-rebooted-system-election-day-arizona-elections-witness-jan-bryant-joins-steve-ban non-talk-maricopa-county-election/

“They Sent Everyone Home – Rebooted the System on Election Day” – Arizona Elections Witness Jan Bryant Joins Steve Bannon to Talk About Maricopa County Election

Hon vittnade inte under ed på det där hotellet i Phoenix
2021-05-10, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93

Låter allvarligt. Hon borde kontakta valnämnden i Maricopa County eller delstatens ombudsman för att anmäla offentligt anställda som valfuskar. Men det skedde inte. Istället gick Jan Bryant till bidragsfifflaren Steve Bannons radioprogram

-Vilken jävla skräpblaska gateway pundit är. Rent clickbait för arga MAGAs
2021-05-10, 20:04
Medlem
Sir Dwains avatar
Det här kanske någon redan har tagit upp, men nytt för mig är att Doug Logan, CEO för cyber ninjas, alltså företaget som anlitats för att göra en "audit" i Arizona, trots att de helt saknar relevant erfarenhet och kompetens, dels är q-anon-troende och i december skrev han så här på twitter (nu raderat så jag kan inte länka):

Citat:
I'm tired of hearing people say there was no fraud. It happened, it's real, and people better get wise fast,"

Så det lär ju bli en neutral och väl genomförd utredning.

Jag förutspår att de inte kommer hitta någonting riktigt, men de kommer nämna massor av små irrelevanta detaljer för att fortsätta sprida tvivel. Och det är ju hela syftet, det finns inte något sätt som det här kommer leda till att Trump blir president igen (innan 2025 åtminstone).
2021-05-10, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Det här kanske någon redan har tagit upp, men nytt för mig är att Doug Logan, CEO för cyber ninjas, alltså företaget som anlitats för att göra en "audit" i Arizona, trots att de helt saknar relevant erfarenhet och kompetens, dels är q-anon-troende och i december skrev han så här på twitter (nu raderat så jag kan inte länka):

Jag förutspår att de inte kommer hitta någonting riktigt, men de kommer nämna massor av små irrelevanta detaljer för att fortsätta sprida tvivel. Och det är ju hela syftet, det finns inte något sätt som det här kommer leda till att Trump blir president igen (innan 2025 åtminstone).

Det brukar ju finnas skärmdumpar som visar att det är ett äkta citat, annars är det bara skitsnack och lögn du vidarebefordrar. Du överlåter dig till ett verktyg för propaganda.

Sen, din logik gör ju gällande att även dom som inte tror på valfusk och som ansvarar för audits är jävliga och inte kommer hitta några avgörande fel även om det finns.

Så var hamnar vi då? Moment 22?

Dvs inga auditar hittills är giltiga.
2021-05-10, 20:34
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain

För att hitta det som vi kallar valfusk krävs några grundläggande kunskaper.
1. Hur går ett val till?
2. På vilket sätt går det att fuska i ett val?
3. Vad letar vi efter på denna Auditten?

I och med att Mössornas kompetens och kunskap är väldigt begränsad så skulle alla bli väldigt förvånade om man hittar något fusk som man inte själv producerat. Hittills, sedan valet, har Mössorna producerat, förfalskat, mängder, 100-tals "bevis". Den hagelbössetaktiken är mycket tveksam. -
Även en blind höna hittar ett korn ibland. Nja men då vet hönan vad hen letar efter. Spännande.

Stop The GOPish VoterFraud

Mike Pensé

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in