2021-05-10, 18:20
Medlem
Flor-Idas avatar
30-åriga Adrian är helt ovetande om att kläder kan krympa i torktumlaren
2021-05-10, 18:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Lite fel forum också att fiska efter Mösssn röster

Jepp... den enda som är pro-Adrian här är Staplaren så Gironde har inte mycket att hämta här. Han kan gå någon annanstans med röstfisket :P
2021-05-10, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
30-åriga Adrian är helt ovetande om att kläder kan krympa i torktumlaren

Kan vara det minst förvånande jag läst i denna tråd.
2021-05-10, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Här du varit inne på den stilen? Vem tror du åker ut idag?
Det frågar man inte en kvinna som var tonåring under My Chemical Romance storhetstid. Både tror och hoppas att diskfobikern åker.
2021-05-10, 18:23
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Är hon verkligen förtjänt av en vinst? Simon, Tanja och till och med Emelie måste ju gå före där.
Ja, iaf de två förstnämnda. På plats tre vill jag ha Judith alt Nardos.
2021-05-10, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tror du det?
Tycker man får för sig, att vanliga reguljära 30-40 åringar inte är önskvärda av produktionen?
De tjänar ju pengar ändå så varför förnedra sig. Fast man borde ju vända sig till en målgrupp som inte har lön via socialbidrag om de ska få in reklampengar…
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Antagligen fick hon hjärnspöken av Simons sista bölande ang. Tanja.. Hon kanske fick för sig, räkmacka till trots, att Tanja är favorit och därför måste slicka hennes ärsle sista veckorna för att hamna i bättre dager inför tittarna.
Tror inte det. Tror Nardos fick kalla fötter av senaste Honesty showen. Efter det har hon tagit mer avstånd från Emelie och Madde. De var ju mycket snack där om skitprat Madde -> Emelie -> Nardos och Adrians relation till Nardos.
Tror hon inte riktigt vet vem hon skall/kan lita på längre och försöker hitta ett annat sammanhang.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Men nu är det bara om stora konton som pushar alla andra utom Simon. Vem pushar för honom? Jag får ångest! Å tänk om det är två som åker?

Simon klarar sig! Kommer stå mellan Juddan och AD.
2021-05-10, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Jag är en riktig nostalgo. Älskar att svamla om svunna tider.
Det är kanske därför jag läser nästan bara historia eller biografier.
Men det kan vara underbart en vacker svensk sommardag i nuet
Det var bättre förr!😎
2021-05-10, 18:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror inte det. Tror Nardos fick kalla fötter av senaste Honesty showen. Efter det har hon tagit mer avstånd från Emelie och Madde. De var ju mycket snack där om skitprat Madde -> Emelie -> Nardos och Adrians relation till Nardos.
Tror hon inte riktigt vet vem hon skall/kan lita på längre och försöker hitta ett annat sammanhang.

Madde och Nardos har ju aldrig varit nära varandra antagligen för att båda är kära i Adrian och det blir konkurrens. Så där behöver hon inte "rädda" någonting. Adrian har hon ju i en liten ask och behöver inte oroa sig för hans illojalitet. Emelie.. ja.. tror inte att någon av dem EGENTLIGEN känner att deras vänskap är genuin. Skulle bli förvånad om de kommer umgås utanför huset faktiskt.

Jag tror mer att Nardos vill fjäska för tittarna då hon förstår att Tanja är ett stort hot mot henne. Hon provade sig på att skitsnacka om Tanja men då fick hon besked att tittarna inte var ok med det. Då ändrade hon taktik till fjäsk. Dessutom är det nog som någon skrev att hon vill reta Judith med att börja hänga med Tanja. Har inga höga tankar om Nardos tyvärr :P
2021-05-10, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Senaste klippet i appen är rätt talande, när hon säger att hon minsann inte kom in i huset för att ”hamna i något jävla triangeldrama”. Lel.
2021-05-10, 18:30
Medlem
Zingo2s avatar
Ser hellre inga på liven än AD och Madde, tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in