2021-05-10, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Nardos vill helt plötsligt göra saker med Tanja, varför kan man undra?
Jag har svaret för att jävlas med Judith såklart.

2013 skrev oskulden Nardos på Facebook:” Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne! Och få aldrig en kille att bli kåt om du inte tänker göra något åt det!”

Hela Nardos är en stor lögn.
2013? Haha... Hur gammal var nardos då? 😉
2021-05-10, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men alltså ni håller ju med varandra. Ibland lönar det sig att faktiskt läsa inlägg.
Läser aldrig långa ihopsatta haranger som istället kan skrivas med några få meningar, sån e jag 😎
2021-05-10, 11:12
Medlem
Citat:
Hon gör det även för att jävlas med Judith, så genomskinligt.

Det är JÄVLIGT synligt att Nardos gör det nu. Hon följer ju Tanja som en svans.
2021-05-10, 11:14
Medlem
RÖSTA PÅ ADRIAN. Sök röster överallt. Ta hjälp av familj. Släkt. Vänner. Grannar. Arbetskamrater. Alla du har på Facebook/MESSENGER. Knacka dörr fast. Är ändå gratis och rösta på TV4 PLAY OCH ÄR JU BRA OM DOM HAR CMORE OCKSÅ.. så även om dom inte kollar på bigbrother så kan dom hjälpa dig med röster. Gö som JAG, ta hjälp av alla du känner. RÖSTA @ADRIANPODDE ✨✨✨
2021-05-10, 11:14
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det är äckligt att så många verkar VETA vad som försiggår i Nardos huvud utan att det finns stöd i det beteende hon visar upp. ”Ja Nardos gör si och så” och det beror ALLTID på att alla andra är taskiga mot henne och därför får Nardos bete sig hur hon vill, det är liksom rättfärdigat oavsett situation.

Nardosfansen är fanatiska, skapar sin egen verklighet och påminner lite om pelikanerna i Hitta Nemo, de står på bryggan och en av dem börjar säga ”min” när de ser Nemos pappa och Doris ligga där och sprattla. Alla andra pelikaner hänger på och det blir en masspsykos där alla skriker ”MIN” och börjar jaga. Ser ni likheten? 😂
Haha, exakt så!
2021-05-10, 11:24
Medlem
Citat:
Orkar inte läsa dina långa texter, Nardos är ingen snäll människa punkt slut!
Försök inte lära mig eller läxa upp mig, det är totalt lönlöst, skriv dina noveller till någon annan som kanske bryr sig om vad du tycker.

Jag förstår. Du är en sån som tycker vad du tycker fast inte vet varför. Hoppas du inte har rösträtt.
2021-05-10, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
RÖSTA PÅ ADRIAN. Sök röster överallt. Ta hjälp av familj. Släkt. Vänner. Grannar. Arbetskamrater. Alla du har på Facebook/MESSENGER. Knacka dörr fast. Är ändå gratis och rösta på TV4 PLAY OCH ÄR JU BRA OM DOM HAR CMORE OCKSÅ.. så även om dom inte kollar på bigbrother så kan dom hjälpa dig med röster. Gö som JAG, ta hjälp av alla du känner. RÖSTA @ADRIANPODDE ✨✨✨

Haha nån jävla måtta får det vara, skaffa ett liv gå till grannen för att be den rösta i Big Brother? Jag hade skämts till den grad att jag var tvungen att flytta därifrån. Hur är det ens möjligt att ta så allvarligt på ett tvprogram? Är rädd för människor som dig.
2021-05-10, 11:27
Medlem
Citat:
årets skämt
2021-05-10, 11:28
Medlem
Citat:

Dör hellre än att rösta på den fjanten.
2021-05-10, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Haha nån jävla måtta får det vara, skaffa ett liv gå till grannen för att be den rösta i Big Brother? Jag hade skämts till den grad att jag var tvungen att flytta därifrån. Hur är det ens möjligt att ta så allvarligt på ett tvprogram? Är rädd för människor som dig.

Lite fel forum också att fiska efter Mösssn röster
2021-05-10, 11:30
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Stort misstag av produktionen att skicka in Madde till BB, henne skulle dom ha skickat till bachelor eller love island

Hur tror du hon kom med i BB. Hur tror du hon fick jobb på tv4 i idol, körslaget osv...
Hon är bra med lite alkohol i kroppen.
2021-05-10, 11:36
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Eller hur!
Egentligen är det ju knappt man törs erkänna för allmänheten att man ser på detta spektakel!

Om man dessutom skulle vara så ohyggligt pinsam att man försökte tigga röster för nån specifik deltagare, var det ju bara att omgående emigrera till Shetlands-öarna! 😂
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-10 kl. 11:43.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in