2021-05-10, 18:20
Medlem
Huff, dette kan fort bli en utrivelig historie. Aner ikke om noen her i tråden virkelig kjenner familien eller ikke. Jeg tviler på at det skjedde noe drap kvelden før. Om påstandene tundt TEHs "badeulykke" stemmer så er nok det gjort dagen etter i hu og hast for å sette sammen en historie. Telefonen med MB tror jeg er reell. Om det ikke er sjukt nok å tro at en gammel mann tar livet av sin kone på denne måten så greier han i hvertfall ikke å i tillegg få en ansatt, som kort tid tidligere hadde lyst å slutte i stillingen sin, til å lyve om noe så alvorlig når man er klar over saken grad.

Det ville jeg egentlig bare trodd på om alle disse ufyslige kallenavnene TH skal ha prentet inn i sine barn om å beskrive henne som, stemmer. Og det tror ikke jeg noe på. For da hadde vi snakket om en familie hvor alle parter virkelig hadde vært ute å kjøre. Og det hadde vært mye mer kjent i miljøet rundt.

TEH virker virkelig å være ute å kjøre her. Men et apparat må være med på dette. Biler, personer og forklaringer må stemme. Er det noen som vet om fargen på denne bilen som tok snarveien er forenlig med TEHs bil? En Focus var det vel ikke men hvems bil var det tro? En firmabil montro?
Citera
2021-05-10, 18:21
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Satt AEH i badekaret på formiddagen da hun forsvant? Det kunne forklare hvorfor hun hadde tatt av seg klær, klokke og ring.

Tatt av seg klær, klokke og ring, og lagt dette henholdvis på et toalettrom i første etasje, og stolen i gangen, også i første etasje, mens hun selv gikk i badekaret i 2. etasje?
Citera
2021-05-10, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Det er ikke så lett å få av ringer på en død person......

Akkurat.
Citera
2021-05-10, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Ser ut som du snart kan logge deg ut, OS
Vi får se hvem som logger seg ut først
Citera
2021-05-10, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Det er ikke så lett å få av ringer på en død person......
Hender at de må klippe av fingeren.
Citera
2021-05-10, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Tatt av seg klær, klokke og ring, og lagt dette henholdvis på et toalettrom i første etasje, og stolen i gangen, også i første etasje, mens hun selv gikk i badekaret i 2. etasje?

Nei, jeg regner med at her måtte tingene flyttes på når man skulle fjerne spor fra badet.
Citera
2021-05-10, 18:28
Medlem
Det er ikke så rart at denne familien nekter å samarbeide med politiet
Citera
2021-05-10, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Huff, dette kan fort bli en utrivelig historie. Aner ikke om noen her i tråden virkelig kjenner familien eller ikke. Jeg tviler på at det skjedde noe drap kvelden før. Om påstandene tundt TEHs "badeulykke" stemmer så er nok det gjort dagen etter i hu og hast for å sette sammen en historie. Telefonen med MB tror jeg er reell. Om det ikke er sjukt nok å tro at en gammel mann tar livet av sin kone på denne måten så greier han i hvertfall ikke å i tillegg få en ansatt, som kort tid tidligere hadde lyst å slutte i stillingen sin, til å lyve om noe så alvorlig når man er klar over saken grad.

Det ville jeg egentlig bare trodd på om alle disse ufyslige kallenavnene TH skal ha prentet inn i sine barn om å beskrive henne som, stemmer. Og det tror ikke jeg noe på. For da hadde vi snakket om en familie hvor alle parter virkelig hadde vært ute å kjøre. Og det hadde vært mye mer kjent i miljøet rundt.

TEH virker virkelig å være ute å kjøre her. Men et apparat må være med på dette. Biler, personer og forklaringer må stemme. Er det noen som vet om fargen på denne bilen som tok snarveien er forenlig med TEHs bil? En Focus var det vel ikke men hvems bil var det tro? En firmabil montro?

Hvis MB snakker sant må TEH ha kommet til S4 etter 0914 -samtalen og utført drapet alene, hvis han er involvert.

Men han ringte jo fra mobilen kl 0948. Hjemmet hans var vel kun to minutter unna så kanskje vanskelig å si eksakt hvor han var når han ringte, kan også ha vært ved S4
Citera
2021-05-10, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er ikke så rart at denne familien nekter å samarbeide med politiet

Ja. Har skrevet det før, men familiens merkelig oppførsel kan tyde på at de dekker over andre enn kun TH
Citera
2021-05-10, 18:29
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Jo, men her sitter jeg med et inntrykk av at hans blod må ha blitt funnet på det badet, og
at han har blitt konfrontert med det i avhør på en slik måte at han var tvunget til å lyve
om det. Hvorfor måtte han da tidfeste den skaden til akkurat den kvelden? Han kunne
jo fint sagt at det hadde skjedd tidligere en gang.

Jo forsåvidt, men kunne jo være varmtvannstanken hjemme var kaputt eller noe slikt.
Men i denne konteksten, ja det høres konstruert ut.

Skulle vært interessant å vite i hvilken kontekst denne badekarhistorien kom frem.

Nettopp, av en eller annen grunn har TEH fått et behov for å forklare blodspor fra han på badet i 2. etasje.

Så det er merkelig at han kommer med en forklaring som ligger så tett opptil forsvinningen, når han kunne forklart det med nær sagt hva som helst siden han naturligvis har oppholdt seg mye i huset.
Citera
2021-05-10, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Hender at de må klippe av fingeren.

Dette er det klasse over!
Citera
2021-05-10, 18:30
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Nei, jeg regner med at her måtte tingene flyttes på når man skulle fjerne spor fra badet.

Jeg husker ikke når politiet først meldte dette, men på et tidspunkt gikk de jo ut med at de trodde angrepet hadde startet i husets 2. etasje.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in