Kan det bli en skräll ikväll tro? Hoppas förstås inte det. Men att Juddan står som 6.00 i odds är konstigt. Bettingbolagen måste ju enbart gått efter mammagruppens omröstningar den här gången. Tror det står mellan Judith eller Adrian att lämna. Kan mycket väl bli Judith. Ser inte att hon pushas nånstans.
Jag har trott fram tills idag att AD lämnar. Men idag tror jag Oljudit ryker.
Adrian är hal falsk jävel som jag inte vill ha kvar. Simon är ett pucko men kul ibland. Juddan älskar ju Tanja men blir för mycket med jämna mellanrum. Madde smyger under radarn men kanske kan växa om vi skickar ut mössan.
Jag har sagt sedan förra Måndagen att produktionen vill få ut Madde. Tyvärr tror jag att jag får rätt..
* De kommer inte skicka hem idiotmössan för att BBs Prinsessa Nardos kanske blir ledsen i ögat då. och det kan de inte stå ut med. Dessutom måste han vinna nästa veckas immunitet åt henne också innan de kan skicka honom. De är bara tre killar kvar, och de vill dessutom inte splitta blattetrion med "familjen" Pedram, Nardos och Adrian ännu.
*Madde har dels fått Dikmens domstol på sig PLUS de otroligt fulvinklade frågorna under BB Honesty där hon felaktigt uppmålats som en bitch och skitsnackare. Dessutom är folk trötta på hennes tjat om Adrian. Produktionen vill nog inte heller att en tv4-anställd ska kunna ta sig längre än så här då det kan anses som jäv eller dylikt (fattar egentligen inte ens hur hon fick gå in i huset från början men...)
*Judith är med i BBs guldkvartett och kommer ta sig åtminstone 5-6a, om inte längre. De låter inte henne heller åka hem ikväll.
Så.. Madde åker ikväll. Mössdjävulen blir kvar. EN ENDA Måndag har jag varit nöjd och det var när Mergim åkte. Alla andra gånger har fel person lämnat.