2021-05-10, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Spydde

Harakirispöja
2021-05-10, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Kan det bli en skräll ikväll tro? Hoppas förstås inte det. Men att Juddan står som 6.00 i odds är konstigt. Bettingbolagen måste ju enbart gått efter mammagruppens omröstningar den här gången. Tror det står mellan Judith eller Adrian att lämna. Kan mycket väl bli Judith. Ser inte att hon pushas nånstans.
Jag har trott fram tills idag att AD lämnar. Men idag tror jag Oljudit ryker.
2021-05-10, 18:03
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag antar att Mössans syrra ska vara programledare nästa år då
Med tanke på att Skrikets syrra va med förra året och nu är "proffstyckare".

"Ropen skalla: Ust åt alla!"

MVH/Gnomegirl.
2021-05-10, 18:04
Medlem
Masfobis avatar
Citat:
Jag antar att Mössans syrra ska vara programledare nästa år då
Med tanke på att Skrikets syrra va med förra året och nu är "proffstyckare".

kirsty är ju även komiker dock och relativt underhållande samt kan prata. Adrians syrra är väl ingen speciell liksom
2021-05-10, 18:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Här är en poll från insta, tror det är från Nardos konto..

https://imgur.com/a/U4WeeM8
Tror Tanja har mer följare och de röstar nog hellre kvar Judith och Simon.
2021-05-10, 18:06
Medlem
Masfobis avatar
Citat:
Eller hur! Utan smink ser hon ut som gammelmormor penntroll.
Med smink är hon riktigt snygg, om hon skippar de blonda perukerna.

Jag undrar varför hon har rakat sina ögonbryn eller varför halva hennes ögonbryn saknas när hon är osminkad? Ngn annan som noterat detta märkliga?
2021-05-10, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ikväll hoppas jag Judith -> Madde får stanna.

De övriga två spelar mindre roll.
Adrian är hal falsk jävel som jag inte vill ha kvar. Simon är ett pucko men kul ibland. Juddan älskar ju Tanja men blir för mycket med jämna mellanrum. Madde smyger under radarn men kanske kan växa om vi skickar ut mössan.
2021-05-10, 18:07
Medlem
Ridnes avatar
Jag har sagt sedan förra Måndagen att produktionen vill få ut Madde. Tyvärr tror jag att jag får rätt..

* De kommer inte skicka hem idiotmössan för att BBs Prinsessa Nardos kanske blir ledsen i ögat då. och det kan de inte stå ut med. Dessutom måste han vinna nästa veckas immunitet åt henne också innan de kan skicka honom. De är bara tre killar kvar, och de vill dessutom inte splitta blattetrion med "familjen" Pedram, Nardos och Adrian ännu.

*Madde har dels fått Dikmens domstol på sig PLUS de otroligt fulvinklade frågorna under BB Honesty där hon felaktigt uppmålats som en bitch och skitsnackare. Dessutom är folk trötta på hennes tjat om Adrian. Produktionen vill nog inte heller att en tv4-anställd ska kunna ta sig längre än så här då det kan anses som jäv eller dylikt (fattar egentligen inte ens hur hon fick gå in i huset från början men...)

*Judith är med i BBs guldkvartett och kommer ta sig åtminstone 5-6a, om inte längre. De låter inte henne heller åka hem ikväll.

Så.. Madde åker ikväll. Mössdjävulen blir kvar. EN ENDA Måndag har jag varit nöjd och det var när Mergim åkte. Alla andra gånger har fel person lämnat.
2021-05-10, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
På Emelies insta leder Madde överlägset (såklart) med typ 2500 röster, de andra har mellan 600 och 800 typ..

Ska Madde ta hem BB? Det är ju verkligen B.
2021-05-10, 18:10
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ska Madde ta hem BB? Det är ju verkligen B.
Hon får gärna vinna för mig. Men att hon vann omröstningen på Emelies insta är ju för att de är kompisar och närmare Emelie än de andra tre.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masfobi
Jag undrar varför hon har rakat sina ögonbryn eller varför halva hennes ögonbryn saknas när hon är osminkad? Ngn annan som noterat detta märkliga?
Jag har sett och undrat detsamma. Och varför gråsprängt i håret? Det kan väl knappast va pga ålder. Och jävlar vad svart hon är under ögonen. Huuu
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-05-10 kl. 18:13.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masfobi
kirsty är ju även komiker dock och relativt underhållande samt kan prata. Adrians syrra är väl ingen speciell liksom

Hon mjölkar sig själv och gör ust åt sin käre lillebror, det är ganska speciellt i mina ögon iaf.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in