2021-05-10, 11:11
Medlem
Var i området förra helgen och fick se Haugen, eller i vart fall någon sitta på gården.
Så han är och bor i huset nu!
Citera
2021-05-10, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Hun falt først som en prosjektil ned trappa og i blodtåka la mobilen på bordet, men så omtåket at hun la den på feil side av streken.
Siden du ikke kommenterte ‘GM kan ha plassert telefonen, der han fant den’ går jeg utifra at du skjønner det kan være slik. Ellers syns jeg du fantaserer litt vel mye utifra telefonens bruk, bevegelser og plassering i huset. Hvem eller om noen hadde telefonen på seg under den raske bevegelsen er ikke noe vi kan vite.
Citera
2021-05-10, 11:37
Medlem
Min oppfatning er at kidnapperen med bakhonet hindret henne i å komme seg ut inngangsdøren. Men hvordan hindret han henne i å skrike ? Han kan ha truet henne med våpen eller kanskje slått henne ? Og hvordan i all verden fikk han henne med seg ut av huset og inn i bilen uten at noen så hverken ham, henne eller bilen ?
Citera
2021-05-10, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Siden du ikke kommenterte ‘GM kan ha plassert telefonen, der han fant den’ går jeg utifra at du skjønner det kan være slik. Ellers syns jeg du fantaserer litt vel mye utifra telefonens bruk, bevegelser og plassering i huset. Hvem eller om noen hadde telefonen på seg under den raske bevegelsen er ikke noe vi kan vite.
skjønner. Telefonen lå på sin faste plass. Aeh sprang så fort hun kunne og fikk tak i telefonen for å ringe til th etter hjelp. Dessverre ble hun innhentet av kidnapper og mistet telefonen i basketaket. Deretter plasserte gm tlf på bordet igjen, men bommet litt på plasseringen/streken
Citera
2021-05-10, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Pust ut. Siden dette tydeligvis tar fra deg nattesøvnen så sier vi at konspirasjonsteorien med TH og samarbeidet med miljøverneren RU stemmer på en prikk.

Hei, Bolony! Veldig interessant teori du kommer med. Mitt inntrykk er at Tom Hagen står bak dette, men teorien din gir svar på mange merkelige ting.

Håper du fortsetter å bidra i tråden, selv om det virker som en del personer har som agenda å gjøre den mindre relevant.

Jeg lurer på hvordan du forklarer 09:50-samtalen fra TEHs mobil til AEs mobil? Dersom jeg har forstått det riktig, skal TEH ha reist til åstedet rett etter samtalen 09:14.
Citera
2021-05-10, 12:55
Medlem
GG99Slayers avatar
Havhest skjerp deg a, å kalle AEH dement uten snev av bevis når du så mange nevner at det ikke finnes snev av beviser mot TH?

Har du helt glemt hvem offeret i denne saken er?

blir helt paff
Citera
2021-05-10, 13:08
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1
Scotland Yard anses som eksperter på kidnappingssaker med utpressing. Deres anbefalte strategi er at det skal fremstå som at Politiet og nærmeste familie er i åpen konflikt. Dette i håp om at kidnapperne skal kommunisere mer «med familien». Dette lærte jeg nå i dag etter å ha hørt denne podcast-episoden;

https://open.spotify.com/episode/2xd41WbvM36Lw9pKW53lCf?si=ZkYdsQLLRZenY2RBj4EXMA

(Podcast: Fallen jag aldrig glömmer. Episode: 49. Det omvända Stockholmssyndsromet)

Hva kan dette bety for Lørenskog-saken? 🕵️‍♂️

haha snakk om årets mindfuck men jau tror det bare skjer på film x))
Citera
2021-05-10, 13:35
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refleksnes
Jeg lurer på hvordan du forklarer 09:50-samtalen fra TEHs mobil til AEs mobil?

Det har vært antydet at TEH ikke var helt våken da AEH ringte ham 9:14.
Det er kanskje rimelig å anta at han prøvde å ringe henne opp igjen når han hadde våknet skikkelig?

Citat:
Ursprungligen postat av Refleksnes
Dersom jeg har forstått det riktig, skal TEH ha reist til åstedet rett etter samtalen 09:14.

Foreligger ingen opplysninger om at TEH har reist til åstedet før etter TH kom hjem senere på dagen.

Med mindre det er noe vi ennå ikke har blitt opplyst om.
Senast redigerad av Svartediket 2021-05-10 kl. 14:02.
Citera
2021-05-10, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Riktig observert.
«AEH hadde 21 anrop ut og inn av telefonen dagen hun forsvant. Ektemannen TH stod for åtte innkommende anrop, men fikk aldri svar.

Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Dette bekrefter ikke hvor mange anrop som var på fasttelefonen. Du skaper trådsannheter på denne måten.

I går forsøkte Havhest å skape en trådsannhet om AEs helse.
I dag ber han andre brukere om å ikke skape trådsannheter.

Den grenseløse dobbeltmoralen skinner igjennom i innlegg etter innlegg.
Citera
2021-05-10, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Dette bekrefter ikke hvor mange anrop som var på fasttelefonen. Du skaper trådsannheter på denne måten. Det kan være anrop på hustelefonen også, uten at vi har fått opplysninger om det.
Anropsloggene på mobiltelefonene ble blåst opp i media pga de slettede anropene på THs mobil, som TH ikke hadde slettet likevel.
Det er helt i orden. Jeg kan for ordens skyld forandre det til at i publikum ikke har fått opplysninger om hvorvidt TH i tidligere nevnte periode forsøkte å ringe AE på fasttelefon.
Publium har heller ikke fått opplysninger om at månen ikke er en gul ost.
God sommer til alle sammen.😉
Senast redigerad av Ittno 2021-05-10 kl. 13:40.
Citera
2021-05-10, 14:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Havhest skjerp deg a, å kalle AEH dement uten snev av bevis når du så mange nevner at det ikke finnes snev av beviser mot TH?

Har du helt glemt hvem offeret i denne saken er?

blir helt paff
Tosk, jeg kaller ikke AEH dement.

Demens er en sykdom - det er ikke skammelig - som f.eks. en selvpåført kjønnssykdom.
Det er svært mange eldre mennesker som får denne diagnosen. Hadde folk flest sluttet å skambelegge denne sykdommen (og andre sykdommer), så ville veldig mange mennesker fått et bedre liv - både den syke og de pårørende.

Jeg stiller spørsmålstegn ved ryktet om at AEH hadde begynnende demens - det er en vesentlig forskjell.

Hvis ryktet stemmer, så kan det forklare hvorfor hun sa så mange motsigende ting om samme sak - fremsto glad og fornøyd i det ene øyeblikket - og trist og forvirret i det andre øyeblikket. Dette har jeg allerede forklart.

Hvis AEH hadde begynnende demens, så gjør ikke det henne til et mindre offer - tvert imot vil jeg si - og den samme oppfattelsen har rettsvesenet.
Citera
2021-05-10, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
I går forsøkte Havhest å skape en trådsannhet om AEs helse.
I dag ber han andre brukere om å ikke skape trådsannheter.

Den grenseløse dobbeltmoralen skinner igjennom i innlegg etter innlegg.
Dette er rykter som har vært i tråden siden begynnelsen, og det kommer ikke fra meg.
Når jeg stilte spørsmålstegn ved om det kunne være sannhet i ryktet, så er det et typisk eksempel på det motsatte av det å skape en trådsannhet.

Du tåkelegger tråden med nonsense!
Gå å legg deg - stå opp - slutt og lyve!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in