2021-05-10, 13:09
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Fyfan vad fult! Försökte satsa 3000 kr på att Tanja skulle vinna BB. Blev manuellt granskad, gick ej!
Hahaha.
Får du fortfarande lägga så höga summor på Tanja?
2021-05-10, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hahaha.
Får du fortfarande lägga så höga summor på Tanja?
Jag försökte två gånger, blev nekad båda gångerna. De gör så för att skydda sig själva mot att förlora för mycket pengar.
2021-05-10, 13:11
Bannlyst
6.00 på Judith är kraftigt överodds, tror dom hämtar info från mammagruppen, där Adrian har väldigt lågt stöd.
Bara betta på Judith, åker Adrian ut så är det ändå en vinst, ikväll kan vi inte förlora ✌️✌️

Big Brother 2021 Utröstad
Vem kommer röstas ut vid nästa utröstning?
Adrian Podde
1.25
Madelene Billman
3.00
Simon Ejdertoft
6.00
Judith Nodby
6.00

Om inte Simon åker ut, ni har väl röstar på honom 👮🏽‍♀️
2021-05-10, 13:14
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Jag försökte två gånger, blev nekad båda gångerna. De gör så för att skydda sig själva mot att förlora för mycket pengar.

Yep. Det är det jag funderar på.
Testa om du kan lägga lägre. Fortsätt värt.
Tanja kommer vinna. Simon har rätt.
2021-05-10, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillasysterSara
Man får hoppas att två åker idag. Adrian och Judith.

Helst inte Judith än.. Hellre Madde och Adrian. Judith är bra för underhållningen. De hade bra snack idag: Judith, Emelie, Simon, Tanja & Madde inflikade lite då och då. Saknade inte alls Adrian, Pedram och Nardos.
2021-05-10, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Absolut. Nej exakt, orättvist av Adrian tycker jag. Men det är så typiskt beteende av honom, att förskjuta ansvar till någon annan.
Madde borde också fatta att en 30 årig kille kan göra som han vill, hade han velat sova, prata, umgås etc med Madde hade han gjort det. Oavsett vad nardos hade tyckt. Men Madde är ju blåst och blir sur på nardos istället.

Fast Madde har väl aldrig varit sur på
Nardos?!! Vem som helst kan slänga ur sig dylika kommentarer fast man vet med sig att man eg inte menar det så.

Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
"Det ska inte behöva vara en grej"

Men det är ju INTE en grej. Madde sa det delvis på skämt på en fest. Men sen tar produktionen och slänger in 3-4 frågor om att Madde skitsnackar (en del helt lögnaktiga).
Så nu är det en grej. Nardos kommer nominera Madde framöver och Pedram kommer elda på i sitt tjuvpaktande, och madde mår skit och tror alla utanför ser henne som en skitsnackare.

Snyggt jobbat produktionen. Snyggt. Medvetet?

Precis. Så osnyggt om du frågar mig!!
2021-05-10, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hur kan ni inte störa er på peddot?

Jo, med det gör Jag! Han borde åkt för längesen!
2021-05-10, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Yep. Det är det jag funderar på.
Testa om du kan lägga lägre. Fortsätt värt.
Tanja kommer vinna. Simon har rätt.
Provade 1000 kr, manuell granskning gick ej. Maxgränsen för att satsa på BB är 864 kr. Det gick igenom.
2021-05-10, 13:20
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Vad tror folk om Dennis och Emelie efter programmet? Nyfiken på era åsikter.
Tror faktiskt att det kanske hade funkat. Dennis bara garvar när hon blir sådär bitter, tror de skulle komplettera varandra bra. Men med tanke på avståndet, nej.
2021-05-10, 13:21
Avslutad
En av Latrians systers motiveringar till att hon tvunget vill han ska vara kvar en vecka till, såg deras Live: Att snart ska kanske anhöriga hälsa på och det vill hon ju inte missa? Ja eller kan du träffa honom ute ikväll? Vill de bli en kändisfamilj?

Ang Nardos som backar för Adrian pga Madde, Emelie gjorde samma sak. Adrian borde se ett samband och inse att hans andra relationer fuckas upp pga hans besatta låtsastjej.
2021-05-10, 13:22
Medlem
Situationen Madde-Adrian-Nardos är väldigt enkel, hade Nardos haft problem med att killen som hon är kär i ligger och kramas och med en annan tjej i flera timmar varje natt? Det vet alla svaret på. Hon kan sluta låtsas som att hon inte fattar vad problemet är. Hon kunde inte sova med Joel för att det skulle uppfattas fel men gör allt detta med Adrian? Hon vet exakt vad hon gjort och hon har haft panik sedan frågorna för att hon vet hur det ser ut på utsidan.
2021-05-10, 13:22
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Provade 1000 kr, manuell granskning gick ej. Maxgränsen för att satsa på BB är 864 kr. Det gick igenom.

Yep. Det var det jag misstänkte. Men det är ändå en liten peng.
Har själv en skön lax på 3.00.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in