Citat:
Ursprungligen postat av
wolfies
Hon är inte den samma där som hon är idag, Janis i det avsnittet som är homosexuell har lärt henne mycket och är hennes bästavän idag. Sluta döma, hon ångrar allt hon sagt där då hennes värderingar är annorlunda nu. Hon sökte till BB just för att visa oss att hon inte är samma Nardos som hon var förr som hon är idag, hon bryr sig inte om millen, viktigast för henne är att vi ser henne på ett bättre sätt. Jag personligen hatade henne förut på tjafs men hon har växt så mycket, man ska lära sig att förlåta.
Jag har inte sett klippen som läggs ut och inte sett tjafs, eller vad det heter, utan jag har sett Nardos här i Big Brother endast, och om hon har växt så mycket som Ni säger blir jag mycket skrämd över hur hon var innan..
För jag ser ngt helt annat än Du i Nardos nu i Big Brother och det är
inte ngn bra, genuin och ärlig tjej som lyssnar när ngn pratar och tar till sig negativ kritik. Hon låter sällan ngn annan komma till tals och det är bara hon som ska läsa och styra vissa saker. När ngn sagt eller påbörjat säga ngt bra så tar hon över och får det att låta som det är hennes idé trots att hon sekunderna innan sagt tvärtom.. Fin ibland dock, men utseendet ska ju inte vara avgörande för om en person är bra eller inte..
Nardos har bara tanken på miljonen och bryr sig inte om hon har vänner kvar när hon kliver ut eller inte för det är därför hon vänder ryggen till de som säger emot henne för det ger henne dålig tv tid.
Ledsen att säga det, men Nardos personlighet platsar inte i final enligt mig pga många elaka o egoistiska saker hon gjort. Hade hon ngn gång bett om ursäkt först och inte försökt trycka ner andra för egen vinningsskull hade jag kanske tänkt annorlunda.