2021-05-10, 10:15
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Jag tycker det är extremt ironiskt hur folk här tar upp hur Nardos uttryckte sig i Tjafs, för 5 år sedan.. kallar henne vidrig osv. Samtidigt som 98% här inne hyllade Sami förra året trots hans högextrema förflutna. Samtidigt som ni uttrycker er homofobiskt, sexistiskt och rasistiskt.
Som att kasta Sten i glashus för fan
Sista Tjafs var för 1,5 år sedan
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-05-10 kl. 10:20.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Hon är inte den samma där som hon är idag, Janis i det avsnittet som är homosexuell har lärt henne mycket och är hennes bästavän idag. Sluta döma, hon ångrar allt hon sagt där då hennes värderingar är annorlunda nu. Hon sökte till BB just för att visa oss att hon inte är samma Nardos som hon var förr som hon är idag, hon bryr sig inte om millen, viktigast för henne är att vi ser henne på ett bättre sätt. Jag personligen hatade henne förut på tjafs men hon har växt så mycket, man ska lära sig att förlåta.

Jag har inte sett klippen som läggs ut och inte sett tjafs, eller vad det heter, utan jag har sett Nardos här i Big Brother endast, och om hon har växt så mycket som Ni säger blir jag mycket skrämd över hur hon var innan..

För jag ser ngt helt annat än Du i Nardos nu i Big Brother och det är inte ngn bra, genuin och ärlig tjej som lyssnar när ngn pratar och tar till sig negativ kritik. Hon låter sällan ngn annan komma till tals och det är bara hon som ska läsa och styra vissa saker. När ngn sagt eller påbörjat säga ngt bra så tar hon över och får det att låta som det är hennes idé trots att hon sekunderna innan sagt tvärtom.. Fin ibland dock, men utseendet ska ju inte vara avgörande för om en person är bra eller inte..

Nardos har bara tanken på miljonen och bryr sig inte om hon har vänner kvar när hon kliver ut eller inte för det är därför hon vänder ryggen till de som säger emot henne för det ger henne dålig tv tid.

Ledsen att säga det, men Nardos personlighet platsar inte i final enligt mig pga många elaka o egoistiska saker hon gjort. Hade hon ngn gång bett om ursäkt först och inte försökt trycka ner andra för egen vinningsskull hade jag kanske tänkt annorlunda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Jag med.
Vet inte om mina sköra BB-nerver klarar kvällen.
Nardos lycka om Judith åker och Adrian får stanna, bara tanken ger mig gallsmak i munnen.

Iofs skulle det vara roligt att se hur de skulle lösa matlagningen utan Juddan! Det har varit stor humor de gånger det inträffat och nu är det bara två veckor kvar så de lär inte svälta ihjäl 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Jag tycker det är extremt ironiskt hur folk här tar upp hur Nardos uttryckte sig i Tjafs, för 5 år sedan.. kallar henne vidrig osv. Samtidigt som 98% här inne hyllade Sami förra året trots hans högextrema förflutna. Samtidigt som ni uttrycker er homofobiskt, sexistiskt och rasistiskt.
Som att kasta Sten i glashus för fan

Skillnaden är att Sami satt inte och sa varannan dag att han var där inne för att visa upp att han hade förändrats. Nardos är jävligt snabb på att nämna det mer ofta än sällan.

Sen är allting relativt. Att hon ändrat sina mest radikala åsikter betyder ju inte att hon är guds bästa barn för det. Nardos har jävligt många sidor som inte är ens nära bra på långa vägar (ja det har många där inne), men fortfarande är skillnaden att Nardos och hennes fans hela tiden hävdar att hon FÖRÄNDRATS så mycket i huset. Men nej, Nardos är exakt lika egoistisk, skrikig, hänsynslös och dominant som hon var dag ett.
2021-05-10, 10:20
Medlem
Undrar om det blir 2 som ryker idag då dom är 8 pers och så lite tid kvar. Kan bli en bra kväll om både mösshelvetet och Kladdith ryker ikväll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
3 år sedan* Har aldrig kallat henne vidrig, har aldrig hyllat sami och skulle aldrig få för mig att uttrycka mih homofobiskt, sexistiskt eller rasistiskt. Jag svarar eftersom jag delade videon. Såg den första gången igår och tycker det är sjukt hur vissa inte släpps in i bb för något dem skrev på twitter för 11 år sedan men Man släpps in när hon uttryckte sig såhär för 3 år sedan. detta är brutalt! Alla som säger något annat håller med henne

+1
Medlem
Raskaoverisens avatar
Så här har dem röstat på Facebooks. Big Brother Sverige 2021 supportergrupp.Just Nu
Simon 683 Röster
Judith 454
Madde 426
Adrian 184
2021-05-10, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Så här har dem röstat på Facebooks. Big Brother Sverige 2021 supportergrupp.Just Nu
Simon 683 Röster
Judith 454
Madde 426
Adrian 184
Hur sannolik brukar den statistiken va någon som har koll?
2021-05-10, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Simon blir alltså så förbannad när någon försöker peppa honom under ett gympass att han inte kan träna med andra då han "Inte kan ta att någon säger till honom någonting".

Jag är riktigt nyfiken på hur han är i en kärleksrelation med sitt temperament och mindervärdeskomplex. Han inte vara roligt att dejta den snubben alltså. En vandrande bomb för fasen.

Just den frågan har jag också funderat över en del. Blir de så galna som de säger av huset?

Efter några veckors betraktande är det relationsmaterial i (med MIN måttstock osv) Steff, Madde, Katti och Dennis.

Resten blir det nog bara massa drama eller knas med.
2021-05-10, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Det här tjatet om att vi ska se att hon har förändrats. Jag har följt bb slaviskt i år och jag ser inte alls att Nardos skulle ha förändrats. Tvärtom faktiskt. Jag trodde jag skulle se större skillnad när jag kollade tjafs men det är ju samma högljudda, skramlande brutta nu som då. Enda skillnaden är att det inte är samma diskussioner/ämnen där som i bb.

Jag tror att enda anledningen till att folk tror att hon har förändrats är för att hon vill att vi ska tro det.

+1

https://files.fm/u/sapchffmj

Undrar om det blir ngn fortsatt vänskap med Joel eller Judith om dom ser det här. Hon tycker garanterat likadant idag men insett att det inte går att vara öppen med det om hon vill ha chans att vinna.
2021-05-10, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
+1

https://files.fm/u/sapchffmj

Undrar om det blir ngn fortsatt vänskap med Joel eller Judith om dom ser det här. Hon tycker garanterat likadant idag men insett att det inte går att vara öppen med det om hon vill ha chans att vinna.

Det vet du absolut inte.
2021-05-10, 10:26
Medlem
Dem e så jävla äckliga, använder samma keps i gymmet som till vardags, blää

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in