2021-05-10, 07:37
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja, det är uppenbart att han inte mår bra. Därför (och bara därför) bör man ställa frågan om det är bra för SIMON att vara i BB. Han verkar ha mycket han behöver få hjälp med att ta tag i.

OBS att jag gillar honom också och har haft honom som favorit jämte Tanja men jag har mycket svårt att fortsätta ha det de allt fler gånger han visar väldigt fula sidor. Oavsett vad dessa dippar beror på så går han över gränsen enligt mig.
Ja, jag vet inte. Vinsten kommer ju inte rädda hans psyke. Jag hoppas att någon gör en ordentlig utredning på honom efter programmet. Vill dock att han vinner.
2021-05-10, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, jag vet inte. Vinsten kommer ju inte rädda hans psyke. Jag hoppas att någon gör en ordentlig utredning på honom efter programmet. Vill dock att han vinner.
Jag hoppas verkligen att idiotmössan ryker i dag. Men frågan är om Simpa lyckas få ihop röster att bli kvar. Vore bedrövligt om han rök i kväll.
2021-05-10, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jag hoppas verkligen att idiotmössan ryker i dag. Men frågan är om Simpa lyckas få ihop röster att bli kvar. Vore bedrövligt om han rök i kväll.

Tror du att vi överskattar hans stöd? 😳

Jag blir så irriterad på influensadreven! Småtjejerna som följer dessa influensor kanske inte ens ser programmet, de bara uppmanas att rösta på ett visst sätt. De är garanterat mer benägna att verkligen gå in och rösta än folk i allmänhet är, eftersom de lever sina liv online. Det uppstår en (fake) känsla av samhörighet med influensa + anhang som gör dem fanatiska i detta.
2021-05-10, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel

Ljuger om jag säger att jag inte är nervös för kvällen. Det vore katastrof om Simon åker, men jag kommer även bli så jävla förbannad om Adrian får stanna.
2021-05-10, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ljuger om jag säger att jag inte är nervös för kvällen. Det vore katastrof om Simon åker, men jag kommer även bli så jävla förbannad om Adrian får stanna.

Tyvärr så promotar ganska stora konton Adrian för att de säger utan Adrian har Nardos ingen trygghet så man ska rösta på honom pga det...
Ser mer än gärna att Adrian packat väskan och åker
2021-05-10, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Den hamnade i papperskorgen ganska omgående tyvär. Vet inte varför.
Efter jag såg avsnittet tjafs där hon säger att homosexuella är det pga dålig uppfostran kommer jag göra vad jag kan för att hon inte ska ta hem detta.
Allt hon sa i det avsnittet är exktremt obehagliga värderingar.
2021-05-10, 09:05
Medlem
Rösta kvar Simon ikväll annars ryker han utan tvekan! Han är den ENDA som inte har stora konton som pushar för att rösta på honom, nu måste vi se till att han får stanna!
2021-05-10, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
*räcker upp handen* (jag ser inget som helst attraktivt med Dennis, du kan ta honom) 😉

Håller med, så oattraktivt med nån som behöver dricka så mycket öl för att ha kul. Dessutom osar han osäkerhet och omogenhet på många plan.
2021-05-10, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag startade en egen tråd om henne (i Kändisskvaller) med hjälp av din text. Hoppas du inte misstycker.

Hoppas vi kan få någon duktig grävare på detta innan finalen går av stapeln.

HAHAHAHAHA BESATTA STALKER!!! HAMNADE I PAPPERSKORGEN DIREKT!
2021-05-10, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Han nämnde ju en gång att hans mamma arbetar som kurator dessutom.
2021-05-10, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Den hamnade i papperskorgen ganska omgående tyvär. Vet inte varför.

Mod hänvisar till tråden om BB 2021. Dvs denna tråd.

(FB) Skvaller om Nardos Alberto (Big Brother)
Senast redigerad av nudelfan 2021-05-10 kl. 09:19.
2021-05-10, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Efter jag såg avsnittet tjafs där hon säger att homosexuella är det pga dålig uppfostran kommer jag göra vad jag kan för att hon inte ska ta hem detta.
Allt hon sa i det avsnittet är exktremt obehagliga värderingar.

Var finns detta avsnitt? Borde spridas!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in