2021-05-09, 23:39
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan111
Inte varit aktiv alls 2021, förra årets deltagare hade mycket mer ”kändisstatus” än detta år. För att big brother ska lyckas behövs det en åldersgräns <30 och uppåt. Inga unga tik tok och instagram kåta personer. Utan lite vettiga människor med intelligens och humor!
Helt jävla rätt i allt du skrev!

Men felet du gör är att du utgår från att Big Brother ska funka för vuxna, som det är nu är det ju tonåringar som är Tv4s primära målgrupp tyvärr.
Och dom verkar ju numera föredra skrikiga idioter, helt utan intelligens och humor.

Lösning är kanske att dom separat producerar ett till sånt här fiasko med skrikande 20 åringar för kidsen med sina patetiska "magiker-veckor" och "superhjälte-teman" osv, och ett annat vuxen BB med bara helt okända 30+ deltagare och sänder det senare på kvällen med högre åldersgräns, "riktiga" temaveckor, ordentliga fester och helt utan censur. Precis som förut.

Och kanske viktigast av allt, utan detta curlande från produktionen! Big Brother ska vara hårt! Inte en jävla semester.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-10 kl. 00:20.
2021-05-09, 23:40
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Tittat genom tanjas alla klipp men har inte hittat på när dom var hemma hos henne. Har sett på hennes yt lite men inget från bb, vart hittade du det?

Tanja bor i Göteborg med två andra kamrater.
Jag kan bara föreställa mig hur det ser ut och luktar.
Inget jag önskar mina vänner.
2021-05-09, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Emelie har vi fått se. Inte de andra två tror jag, kanske missat ngt. Men däremot om man följt Tanja på Youtube innan som jag gjort, så har man bra koll på hur hon bor med Blomman, från PH (som hon låg med i tv)
Har Tanja legat med blomman i tv? I ph? Trodde hon bara låg med benjamin
2021-05-09, 23:42
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Va gör hon?

Lägger världens brakare, troligtvis sådana när en liten chokladkula kommer ut på samma gång och torkar till morgonen.
Senast redigerad av GangBangTanja 2021-05-09 kl. 23:53.
2021-05-09, 23:53
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Tittat genom tanjas alla klipp men har inte hittat på när dom var hemma hos henne. Har sett på hennes yt lite men inget från bb, vart hittade du det?
Jag såg det på TV-sändningen. Jag vet att dom var där och det visades när dom satt i studion. Har för mig att hon bodde i en mindre lägenhet och inget speciellt som jag lagt på minnet hur det såg ut. Någon mer här måste ha sett det. Finns det inte på TV4 play?
2021-05-09, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Lägger världens brakare, troligtvis sådana när en liten chokladboll kommer ut på samma gång och torkar till morgonen.
Alltså fyfan kan det bli mer vidrigt, den jävla klumpen måste släppa helt fruktansvärda grejor där bak ifrån, spyr! Man äcklas redan av henne som hon är, vill hon verkligen spä på det med att äckla mänskligheten ännu mer?! Hur tänker hon? Hon vill verkligen inte vara omtyckt antar jag
2021-05-09, 23:57
Medlem
Citat:
Har Tanja legat med blomman i tv? I ph? Trodde hon bara låg med benjamin
Yes de låg i PH, sen flytta de ihop efter programmet. Som vänner givetvis, bor en kille där också med dem. Ibland tar hon/dem upp det/kommer på tal, på YT kanalen, ligget i PH alltså. Blomman förekommer jättemycket på hennes Vlogg
2021-05-09, 23:59
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag såg det på TV-sändningen. Jag vet att dom var där och det visades när dom satt i studion. Har för mig att hon bodde i en mindre lägenhet och inget speciellt som jag lagt på minnet hur det såg ut. Någon mer här måste ha sett det. Finns det inte på TV4 play?
Har aldrig sett nåt "hemma hos" reportage hos Tanja i avsnitten, men har iofs inte sett alla?
Var det på nån måndagsfinal?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-10 kl. 00:02.
2021-05-10, 00:01
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Alltså fyfan kan det bli mer vidrigt, den jävla klumpen måste släppa helt fruktansvärda grejor där bak ifrån, spyr! Man äcklas redan av henne som hon är, vill hon verkligen spä på det med att äckla mänskligheten ännu mer?! Hur tänker hon? Hon vill verkligen inte vara omtyckt antar jag
Helt jävla ofattbart att hon inte har åkt ut när hon hängt löst?
Obegripligt!
2021-05-10, 00:03
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:

Jag måste hålla med. Hon klänger på Tanja 24/7. Hon pullade sönder Jullan så hon lämnade. Tafsade glatt på både Emelie och direkt Madde när hon kom in. Pedram ligger i lä och Dennis får skit men henne skall det daltas med och hon får fortsätta trots varningar. Tanja är för snäll och säger inte till utan antagligen tycker mest synd om henne. Judith lever loppan som aldrig förr för hon får tafsa helt fritt.
2021-05-10, 00:06
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja! Älskade hans garv... När han lämnade så var det som att fyra-fem deltagare lämnat. Blev så tomt.. Han fyllde verkligen en stor roll därinne med sin sköna personlighet. Fattar fortfarande inte att folket hellre vill se Adrian än Dompa därinne... otroligt

Sannerligen! Nej, vad folket ser i en tröttmössa som Adrian kommer förbli en gåta för mig. Dompas medverkan gav minnen av det Biggan en gång var. Hade gärna sett honom i final.
2021-05-10, 00:11
Medlem
Vafan är det för råttor ni har i Stockholm?!
Aldrig sett något så stort i råttväg, fascinerande nästan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in