2021-05-09, 23:21
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag saaa ju att han inte var en douche! Han är troligen mer pålitlig än de flesta. Han utstrålade manlighet och självkänsla.

Och han skulle stå i final! Fuck you, BB!!! 🖕🏻🖕🏻

Ja han var dessutom rolig med positiv energi... sådana som tittarna röstar hem. Torrisarna blir kvar
2021-05-09, 23:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
OCH hon skulle aldrig flytta från Ystad. Eller offra något, för omogen och osäker.

Precis... hon vill nog ha allt serverat på silverfat vad gäller männen. Bli jagad och få allt utan att ge något tillbaka.. dock verkar de båda förälskade så man vet ju aldrig men när det första lagt sig så blir det nog bye bye.
2021-05-09, 23:25
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja han var dessutom rolig med positiv energi... sådana som tittarna röstar hem. Torrisarna blir kvar

Och han hade ett roligt skratt! Till skillnad från vissa andra därinne... vissa vill man ju bara strypa så fort de öppnar truten.
2021-05-09, 23:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Detta är en mycket sällsynt art, sällan skådat något sådant här, måste va en döende utrotningshotad varelse. Leva bland oss människor fungerar icke iaf

De provkör honom i ett låst hus tillsammans med ca 10 andra först, för att se om han anpassar sig till mänskligt beteende. Om han klarar 100 dagar och att dessutom tvingas vara Nardos sidekick så kanske de släpper ut honom i det fria sedan. De har dessutom tittare som ska luras med att han är en människa så mycket står på spel.
2021-05-09, 23:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagaVestenBoots
Och han hade ett roligt skratt! Till skillnad från vissa andra därinne... vissa vill man ju bara strypa så fort de öppnar truten.

Ja! Älskade hans garv... När han lämnade så var det som att fyra-fem deltagare lämnat. Blev så tomt.. Han fyllde verkligen en stor roll därinne med sin sköna personlighet. Fattar fortfarande inte att folket hellre vill se Adrian än Dompa därinne... otroligt
2021-05-09, 23:30
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
Vafan, kan man se de nånstans nu eller är de för sent ?😂 Faan

Mergim hade live igår.
De festade i Tokholm. Minns inte om Jackie var med men jag tror det.
2021-05-09, 23:32
Medlem
Hahahahah såg ni råttan?? Kommer somna nu men DC råka filma en råtta, de va gult runt om den. Gissar på att de var utegårdenden, den såg rätt mätt ut sattsäga 😂
Senast redigerad av Jimmy007 2021-05-09 kl. 23:38. Anledning: Somnar
2021-05-09, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jadå. Allihop. Madde bodde i en lika steril och trist lägenhet som Adrian. Lite mer tingeltangel bara och jag tror hon samlade på nåt speciellt Några skulpturer tror jag att det var.. Emelie bor i en källare som var jättefint inredd i sina föräldrars villa. Tanja har jag för mig bodde i en ordinär lägenhet och ingenting jag minns direkt av i efterhand. Märkligast var Adrians när han tagit bort alla sängkläder för att visa rutorna på Hästens säng. Sen någon pokal för att han var den duktigaste försäljaren.
Tittat genom tanjas alla klipp men har inte hittat på när dom var hemma hos henne. Har sett på hennes yt lite men inget från bb, vart hittade du det?
2021-05-09, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De provkör honom i ett låst hus tillsammans med ca 10 andra först, för att se om han anpassar sig till mänskligt beteende. Om han klarar 100 dagar och att dessutom tvingas vara Nardos sidekick så kanske de släpper ut honom i det fria sedan. De har dessutom tittare som ska luras med att han är en människa så mycket står på spel.
Antagligen har de gjort honom utan kön oxå. Därför han alltid ligger med en kudde över skrevet. Han saknar dessutom sexuella lustar och dras inte till mänskligheten varken känslomässigt eller sexuellt. Öronen är formade på ett mycket märkligt sätt, de ser dessutom exakt likadana ut på båda hållen, mkt ovanligt. Kan öronen kanske tala om för oss vilken art han härstammar ifrån? De hade bråttom att kasta in honom halvfärdig, utan hår, snopp, fransar, läppar mm. Han fick också bara med sig endast en vit T Shirt och ett par svarta byxor i all hast! Han tvingas stjäla ur de andras garderober, i förvirringen vet han inte vad han ska ta, tanjas lila byxor eller Simons svarta uttvättade. Kan inte va lätt för honom att urskilja vad som passar en sådan art.
2021-05-09, 23:38
Medlem
GangBangTanjas avatar
Skulle nog vägra att ligga i samma rum som Judith när hon skiter på sig som nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Tittat genom tanjas alla klipp men har inte hittat på när dom var hemma hos henne. Har sett på hennes yt lite men inget från bb, vart hittade du det?
Hittar iheller inget från BB
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Skulle nog vägra att ligga i samma rum som Judith när hon skiter på sig som nu
Va gör hon?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem