Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Samtaleemner er ikke tema. Jeg lurer på om hvordan Ittno vet at TH ikke ringte til fasttelefonen?
"En av mange detaljer er at han var så bekymret at han ikke ringte hjem til husets fasttelefon."
Jeg kan ikke se at dette fremgår av tidslinjen. Jeg tror heller ikke at dette er omtalt i tråden? Venter spent på nye opplysninger.
«Anne-Elisabeth Hagen hadde 21 anrop ut og inn av telefonen dagen hun forsvant. Ektemannen Tom Hagen stod for åtte innkommende anrop, men fikk aldri svar. Foto: Privat, brukes med tillatelse. Montasje, Nettavisen.
- Aktivitet på fornærmedes
mobiltelefon er interessant for politiet, sier påtaleansvarlig Haris Hrenovica til Nettavisen.»
«- Aktivitet på fornærmedes
mobiltelefon er interessant for politiet, og kan bidra til å kaste lys over hva som har skjedd, sier politiadvokat Haris Hrenovica til Nettavisen.»
Ulike kilder forteller til Nettavisen at Anne-Elisabeth alltid besvarte anrop, eller ringte raskt opp igjen dersom hun av en eller annen grunn ikke fikk svart.
«I avhør har Tom Hagen forklart at han var bekymret for sin kone da han ikke fikk svar. Politiet, som mistenker Hagen for drapet av konen, stusser over realiteten i dette. Enkelte etterforskere skal internt ha tatt opp at dette skal være en del av det de mener er en tydelig planlagt villedning.«
https://www.nettavisen.no/nyheter/tom-hagen-ringte-anne-elisabeth-atte-ganger-pa-tre-timer-dagen-hun-forsvant/s/12-95-3423974009