Citat:
Jag undrar precis som du. Hur fan kan de rösta kvar han när han nu i princip ignorerat henne sen frågorna igår. Är folk helt jävla blinda när det kommer till Adrian?
Hans syrra sa ungefär så här i deras live idag ”istället för att klanka ner på att Adrian aldrig hjälper till så kan man istället berömma han när han gör något bra. Tex idag när han lagade mat med Madde så hade han i svartvinbärsgelé i såsen som han vet att jag och vår mamma brukar ha, så han kan ju laga mat. Eller berömma när han hjälpte till att duka igår”
Han är så satans jävla bortskämd att han aldrig ska få höra när han gör något dåligt utan bara när han gör något bra. Som han dessutom gör endast för att fiska röster.
Hans syrra sa ungefär så här i deras live idag ”istället för att klanka ner på att Adrian aldrig hjälper till så kan man istället berömma han när han gör något bra. Tex idag när han lagade mat med Madde så hade han i svartvinbärsgelé i såsen som han vet att jag och vår mamma brukar ha, så han kan ju laga mat. Eller berömma när han hjälpte till att duka igår”
Han är så satans jävla bortskämd att han aldrig ska få höra när han gör något dåligt utan bara när han gör något bra. Som han dessutom gör endast för att fiska röster.
Ja och varför kan man undra, kanske för att han var tvungen att bli lite mer engagerad i Madde då han såklart måste ha hennes fans på sin sida så han alternerar mellan båda för att samla ihop så mycket det bara går. Maken till Ögontjänare får man nog leta efter!
Oj vilken bragd att AD igår dukade lite (när han hänger löst) på snart 100 dagar la manken till att DESSUTOM klickade i svartvinbärsgelè i såsen!
Detta är ett så stort tecken på bortskämdhet att man måste ge ut en medalj för minsta lilla och att aldrig påpeka det som är negativt är bara att göra någon en fet otjänst. När AD:s syster nämner dessa handlingar och syftar till att man ska rösta kvar honom pga det är bara för mycket!
Hon gör det till värsta grejen är ju för att hon vet ju att det finns inte så mycket annat att säga. Det är en självklar sak att bidra till gruppen vilket han sällan gjort under alla dessa dagar så plötsligt när AD gör något litet så ska han upphöjas till skyarna? Det är så fel och inte rättvist mot de andra som alla (förutom Pedram) gjort sin del för att stärka dynamiken i gruppen. Ja AD är riktigt bortskämd och varför vet jag inte men alla tecken finns där. Han gör endast saker som kan ge honom fördelar och det är sorgligt att de som röstar på AD ännu inte har förstått det men många har väl inte liver heller?