2021-05-09, 19:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Alltså... är det inte lite genomskinligt av Tanja att helt plötsligt sitta och ha det så förträffligt roligt tillsammans med Nardos? Eller är jag lite för misstänksam nu? Tänker att de inte pratat så här innan, men jag kan ha fel, för jag missar jävligt mycket.
2021-05-09, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Varför får dom inte se ett avsnitt lr nåt nu när det är så nära finalen?
Produktionen är verkligen usel.
Jag tror inte de hittar några bra avsnitt att visa upp
2021-05-09, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Alltså... är det inte lite genomskinligt av Tanja att helt plötsligt sitta och ha det så förträffligt roligt tillsammans med Nardos? Eller är jag lite för misstänksam nu? Tänker att de inte pratat så här innan, men jag kan ha fel, för jag missar jävligt mycket.

Har också tänkt på det.....
2021-05-09, 19:56
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Gick in och kollade på Adrians IG live men orkade inte kolla. Hans lägenhet ser förövrigt lika kall och basic som hans personlighet.
Mycket skit kastas i kommentarerna mot Madde och att hon inte förtjänar honom. Några skriver även att Tanja är falsk. Mest positiva mot Nardos och Emelie.
Det var ju ett hemmareportage dom visade och det såg verkligen sterilt ut. Han hade tagit bort alla sängkläder så tittarna skulle se att han hade en Hästens säng. Sen visade han några pokaler och så var det inte mycket mer. Han var tydligen bästa säljare också enligt honom själv men nu är han ingen sån längre om jag förstått rätt.
2021-05-09, 19:57
Medlem
Hahahaha när Emelie beskriver hur Pedram är i en diskussion, jag håller helt med. Hans äckliga engelska catchphrases alltså. Så PIINSAM
2021-05-09, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag tror att Tanja är något så fruktansvärt uttråkad av folket som är kvar att hon gärna går in i första bästa dialog som har lite energi i sig.

Sjukt synd för Tanja att Dompa och Ponne åkt ut, hon hade behövt dem båda där inne nu på lite olika vis. Även Julia hade hon mått gott av att ha i huset nu.

Sicket mys det hade varit med Tanja, Dompa, Simon, Ponne och Julia.
2021-05-09, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det var ju ett hemmareportage dom visade och det såg verkligen sterilt ut. Han hade tagit bort alla sängkläder så tittarna skulle se att han hade en Hästens säng. Sen visade han några pokaler och så var det inte mycket mer. Han var tydligen bästa säljare också enligt honom själv men nu är han ingen sån längre om jag förstått rätt.

Hans syrra i deras live nyss att hon ska bädda hans säng tills han kommer hem
Han har också lämnat disk i diskhon.
Konstigt att han beter sig bortskämt
2021-05-09, 19:59
Medlem
Anonym396s avatar
Så jävla fult att Pedram och Adrian kan nå finalveckan. De får konstant 1-4% i omröstningar där det handlar om fördelar i spelet eller belöningar. Men nu när Nardos är säker så kan hela Nardossekten rösta kvar hennes hundar när de hänger löst.

När det har gått 70+ dagar så tycker jag att det borde vara några måndagsfinaler där alla hänger löst så man får bort skräpet som har följt med sedan start endast pga tur eller stödröstning.

Det blir bara så tråkigt. Vi vet att Pedram och Adrian åker direkt om nu han överlever denna vecka och Judith åker hem.
2021-05-09, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag tror att Tanja är något så fruktansvärt uttråkad av folket som är kvar att hon gärna går in i första bästa dialog som har lite energi i sig.

Sjukt synd för Tanja att Dompa och Ponne åkt ut, hon hade behövt dem båda där inne nu på lite olika vis. Även Julia hade hon mått gott av att ha i huset nu.

Sicket mys det hade varit med Tanja, Dompa, Simon, Ponne och Julia.

INTE ponne. Men det andra visst
2021-05-09, 20:01
Medlem
adrian fyller ej idag lol
2021-05-09, 20:02
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Hahahaha när Emelie beskriver hur Pedram är i en diskussion, jag håller helt med. Hans äckliga engelska catchphrases alltså. Så PIINSAM
Efter hon säger det så visar de en bikt med Pedram där han avslutar med engelska.

Don Pedram, som han kallar sig själv, vilken jävla TÖÖÖÖÖNT, som Martin hade sagt.
2021-05-09, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
INTE ponne. Men det andra visst
Lätt Ponne! De matchar varandra i kreativitet och spontanitet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in