2021-05-09, 17:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Du tror att han är död?

Nej, utan att något hänt, viket jag redan skrivit.
Citera
2021-05-09, 18:11
Medlem
Han är väl ute på något hemligt uppdrag för KSI 😉
Citera
2021-05-09, 18:27
Medlem
Sen kan staten slagit till och tagit honom?
Tvångsvård i någon form för att få bort denna sanings sägare.

Eller så som sagt han har fastnat i tryck kammaren.
Efter hemliga fridykningar på Titanic
Var inget Isberg som sänkte henne.
Exakt vad kommer HB och Henning Witte avslöja inom kort. 😂
Citera
2021-05-09, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Nej, utan att något hänt, viket jag redan skrivit.
Haha, nej. Det här är inte min första rodeo när det gäller internetmongos. Jag har mobb... hrmm... skojat med den här typen av gökar förr. Han kommer att dyka upp i veckan. Han sitter och är skurig nånstans, gissningsvis inte i bunkern eftersom han inte fick vara kvar där längre. Nu letar han efter lämpligt cykelförråd att tejpa upp flaggan och resume business as usual. Han kommer att återvända med "stora nyheter" som i slutändan går ut på att folk ska skicka pengar till honom.

Just i detta nu sitter Håkan och läser tråden på söndagsfyllan. Jag kan hans typ. Även Lennart försvann tidvis under några dagar för att sedan dyka upp med nya spännande nyheter om mantisar och atlantisar. Magmys-Micke håller ibland sig borta i flera dagar för att till sist komma med nånting som går ut på det gamla vanliga, att tjejerna inte vill erbjuda och att alla är elaka mot honom.

Som sagt, jag har viss erfarenhet av den här typen av personer.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2021-05-09 kl. 18:39.
Citera
2021-05-09, 18:43
Avslutad
Citat:
Haha, nej. Det här är inte min första rodeo när det gäller internetmongos. Jag har mobb... hrmm... skojat med den här typen av gökar förr. Han kommer att dyka upp i veckan. Han sitter och är skurig nånstans, gissningsvis inte i bunkern eftersom han inte fick vara kvar där längre. Nu letar han efter lämpligt cykelförråd att tejpa upp flaggan och resume business as usual. Han kommer att återvända med "stora nyheter" som i slutändan går ut på att folk ska skicka pengar till honom.

Just i detta nu sitter Håkan och läser tråden på söndagsfyllan. Jag kan hans typ. Även Lennart försvann tidvis under några dagar för att sedan dyka upp med nya spännande nyheter om mantisar och atlantisar. Magmys-Micke håller ibland sig borta i flera dagar för att till sist komma med nånting som går ut på det gamla vanliga, att tjejerna inte vill erbjuda och att alla är elaka mot honom.

Som sagt, jag har viss erfarenhet av den här typen av personer.

Det vet jag, och jag säger ånyo att du fel.
Citera
2021-05-09, 18:46
Avslutad
Citat:
Det vet jag, och jag säger ånyo att du fel.
Ållrajt. Jag kommer personligen att be dig om ursäkt om psoriasismannen inte är online inom säg en vecka. Jag står för mitt ord och du kommer att få en offentlig ursäkt i tråden.
Citera
2021-05-09, 18:51
Medlem
Jag var inne på hans senaste youtubeklipp som han la ut för några dagar sen ( den när han har solbrillorna på), kollade kommentarer, där har han svarat för 7 timmar sen, så då lever han nog allt!
Citera
2021-05-09, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag var inne på hans senaste youtubeklipp som han la ut för några dagar sen ( den när han har solbrillorna på), kollade kommentarer, där har han svarat för 7 timmar sen, så då lever han nog allt!

Sitter på någon vårdinrättning
Där han inte kan sända ifrån?
Men har fri Wifi..?
Citera
2021-05-09, 19:09
Avslutad
Citat:
Ållrajt. Jag kommer personligen att be dig om ursäkt om psoriasismannen inte är online inom säg en vecka. Jag står för mitt ord och du kommer att få en offentlig ursäkt i tråden.

Han sprutar ut videos, varje dag.
Citera
2021-05-09, 19:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Han har väl bara knep med boendet, då försöker man fixa värme och skydd - inte skylta med detta i videos. Han kanske får vara i bunkern på vardagar, kontorstid, och annars i tält...?
Citera
2021-05-09, 19:14
Avslutad
Citat:
Han sprutar ut videos, varje dag.
Jo, men även knepiga typer kan av okänd anledning surna till. Kanske för att vi skrattade åt när fogden hämtade hans båt och att vi hånade hans försök att rädda äran genom att påstå att han spöat upp fyra rånare? Och nu är han sur och har problem med husrummet och vill inte visa upp det för allmän åskådan.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2021-05-09 kl. 19:16.
Citera
2021-05-09, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Sitter på någon vårdinrättning
Där han inte kan sända ifrån?
Men har fri Wifi..?
Så himla lätt kommer man inte in på en sådan vårdinrättning, han är nog hemma i sin bunker och super, i vanlig ordning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in