2021-05-09, 18:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jag kollar också liven. Och skulle vilja påstå att Madde är den sista i huset som förtjänar att somna gråtandes ensam i ett rum! Iofs jag unnar ingen att göra det..

Håller med om det... Madde och Joel är de som har varit mest genuina i att ställa upp, finnas där och trösta när någon mår dåligt. Hon har inte varit annat än snäll och omhändertagande mot alla och får inget tillbaka när hon själv behöver det. Joel hade behövts därinne nu för han hade sett henne, och brytt sig.
2021-05-09, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
"En tråd på typ hundra sidor"

De borde få en fråga, ”gissa hur lång tråden på FB är”. Den som kommer längst ifrån får en harakiri! 😁
2021-05-09, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
"En tråd på typ hundra sidor"
Bara +16000 Helt sjukt när man tänker efter
2021-05-09, 18:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Skulle inte förvåna om han vinner.

Nej sluta... jag fick precis kväljningar!!!! Snälla han måste uuuuut imorgon. Jag saknar dessutom att kolla liven och skulle vara trevligt att orka göra det igen
2021-05-09, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag är inte alls säker på att nåt är fake därinne. Tror att hon själv kanske också fäst sig vid några därinne och börjar inse att hon inte är universums medelpunkt för alla, trots att de gillar henne högt och rent så är hon ”bara” en i gänget.

Först upptäckte hon att Juddan inte var den hon först trodde, sen upptäckte hon att Emelie spelar bara för egen vinnings skull , sen upptäckte hon att Adrian och hon kan inte fortsätta att vara nära vänner av olika skäl. Så hon tycker nog att det är väldigt fake. Skulle inte förvåna mig om hon använder sig av 24h regeln. Hon har ett annat liv utanför denna dårskap😉👌 Det är kristallklart hur relationerna i huset är .
2021-05-09, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
De borde få en fråga, ”gissa hur lång tråden på FB är”. Den som kommer längst ifrån får en harakiri! 😁

Lätt!

Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Bara +16000 Helt sjukt när man tänker efter

Det har jobbats på bra.
2021-05-09, 18:05
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej sluta... jag fick precis kväljningar!!!! Snälla han måste uuuuut imorgon. Jag saknar dessutom att kolla liven och skulle vara trevligt att orka göra det igen
Jag mådde inte heller bra när jag skrev det. Dessvärre litar jag inte på TV4 då hela produktionen kräver att det ska vara en viss kvot idioter och gärna trans eller riksbögar. Nu fick dom tag i Judit som är allt i ett.
2021-05-09, 18:06
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Det borde vara hans släktingar som öppnat konton och några gamla tanter som tycker han är stilig. En normalbegåvad person genomskådar papegojaknullaren och inser att hen är helt störd.

Han är inte stilig. Han ser ut som Löfven (kan fortfarande inte släppa det efter att något snille skrev det i tråden )
Precis.. det är det jag inte förstår. Hur kan majoriteten av tittarna INTE ha genomskådat honom? Han är som en öppen bok med sin lathet, girighet och falskhet. Antar att det är Nardos instatjejer som röstar kvar fanskapet.. och kanske några batikhäxor som tycker att en ung lat Löfven är lattjo.
Medlem
Citat:
Och djävligt snygg!
Osminkad helst, då är hon så jävla het!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Håller med om det... Madde och Joel är de som har varit mest genuina i att ställa upp, finnas där och trösta när någon mår dåligt. Hon har inte varit annat än snäll och omhändertagande mot alla och får inget tillbaka när hon själv behöver det. Joel hade behövts därinne nu för han hade sett henne, och brytt sig.

jaa gulleduttedej, men NEJ !! Det är inte Mandelmanns vi tittar på det är Big Brother! Skärp Er! Hon borde sökt till ngt annat program.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jadu, speciellt som Pedram behandlat henne som skit emellanåt och att hon är en av dem som inte ser hans offerkofta fasoner. Skulle fan önska att de visar upp Pedrams beteende på skärmen någon gång!
Dom är syskon. Det har Pedram berättat.
2021-05-09, 18:07
Medlem
Pedram offrar sig i S1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in