2021-05-09, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Förstår att detta är din mening. Men nu utför ju Senaten i Arizona en audit, det högsta beslutande organ i staten, då dom inte tror som dig. Är det inte lämpligt att respektera detta beslut och invänta resultatet av denna Audit ?

Efter att man presenterar sina resultat är frågan vilka 10-12 stater som står redo att utföra audits efter Arizona. Tror detta färdigställs och lanseras ganska omgående efter att Bidens brallor dras ned i Maricopa. Likt stämningen från Texas i December "The big one".

Jag har dessutom skickat fram mitt bud om 185.000 vinst röster för Trump. Ni andra har inte ens gissat
Cyber Ninjas kommer med ett utlåtande framåt jul eller kanske januari. Då gäspar vi åt det. Republikanerna i delstatsSenaten i Arizona utför inte ett skit. Man låter Cyber Ninjas titta på det hela.Ingen har någon son helst skyldighet att bry sig om vad de kommer fram till
Senast redigerad av Alpoxen 2021-05-09 kl. 17:46.
2021-05-09, 17:43
Medlem
Jag tror att Biden vinner med ungefär 10200 röster. Jag menar man har ju redan räknat tre ggr
2021-05-09, 17:52
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Vakna! Vi kan inte ändra röstresultatet bara för att någon vill det. Det spelar ingen roll om det är Cyber Ninjas, Mike Lindell eller Fox News, Fan vad högermänniskor är tröga ibland Biden är president, deal with it. Vad Cyber Ninjas har att säga om saken är lika ointressant som Trumps åsikt

Nixon var också President.

Nu är det ju inte Cyber Ninjas, utan Senaten som begär auditen, Cyber Ninjas är utvalt och anlitat företag att utföra auditen åt dem. Om du tror att man sitter stilla efter att staten blivit rånade på sitt val tror du helt fel, vi får se detta inom några veckor.

Cyber Ninjas detaljerade genomgång och val av teknik kommer bli en Gold Standard för audits framåt, och man kommer inte kunna fuska med maskiner framåt. Gott så skulle nog alla objektiva parter tycka.. just det du är ju inte objektiv
2021-05-09, 17:58
Medlem
Citat:

Nu är det ju inte Cyber Ninjas, utan Senaten som begär auditen, Cyber Ninjas är utvalt och anlitat företag att utföra auditen åt dem. Om du tror att man sitter stilla efter att staten blivit rånade på sitt val tror du helt fel, vi får se detta inom några veckor.

Cyber Ninjas detaljerade genomgång och val av teknik kommer bli en Gold Standard för audits framåt, och man kommer inte kunna fuska med maskiner framåt. Gott så skulle nog alla objektiva parter tycka.. just det du är ju inte objektiv
Du fattar fortfarande inte. Cyber Ninjas audit har ingen som helst officiell sanktion, Deras resultat är inte juridiskt bindande på något sätt. Att de hittar massivt valfusk kan vi nig räkna med Vi som lever i den riktiga världen kommer dock betrakta det hela med samma blick vi ägnar Rudys bloggande. Jaha säger vi men ni kommer blogga och diskutera Cyber Ninjas 'avslöjanden' i decennier ha ha
2021-05-09, 18:07
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Vakna! Vi kan inte ändra röstresultatet bara för att någon vill det. Det spelar ingen roll om det är Cyber Ninjas, Mike Lindell eller Fox News, Fan vad högermänniskor är tröga ibland Biden är president, deal with it. Vad Cyber Ninjas har att säga om saken är lika ointressant som Trumps åsikt

Tror det är du som är oerhört trög. Resultatet av presidentvalet och dess
juridiska legitimitet om det visar sig vara en produkt av massivt valfusk får
andra debattera med större kunskap men oavsett så blir det politiskt
omöjligt för Bidenadministrationen att behålla makten och legitimiteten
inför det Amerikanska folket. Dom kommer bli tvungna att ta till militären
eller andra maktmedel. Vi ser redan många exempel på att Bidenadministrationen
redan samlar sina styrkor runt om i FBI och CIA där det under en längre tid varit tydlig
politisk slagsida och där dom fokuserar på att angripa politiska motståndare till
demokraterna samt den massiva styrkedemonstration av militärer runtomkring
Washington. Jag ser mycket pessimistiskt på USAs möjligheter att på ett icke
konfrontativt sätt ta sig ur denna situation precis som nuvarande administration
tycks göra. Dom vet att dom saknar legitimitet, trovärdighet så därför
glider dom numera allt mera ut i en totalitärt sätt att styra landet.
Senast redigerad av DRAVKCAB 2021-05-09 kl. 18:14.
2021-05-09, 18:13
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Du fattar fortfarande inte. Cyber Ninjas audit har ingen som helst officiell sanktion, Deras resultat är inte juridiskt bindande på något sätt. Att de hittar massivt valfusk kan vi nig räkna med Vi som lever i den riktiga världen kommer dock betrakta det hela med samma blick vi ägnar Rudys bloggande. Jaha säger vi men ni kommer blogga och diskutera Cyber Ninjas 'avslöjanden' i decennier ha ha

Du är på rätt väg, sjukdominsikt att man kommer hitta fusk gillar vi. Fortsätt batalja med ditt inre kompis. Sanningen kommer värpas fram..

Audits. Du menar att de omräkningar av falska röstsedlar som skett är juridiskt bindande till att upplösa statens valutgång innan man sett resultatet av omräkningen ?
..Kompis, ingen audit har konsekvenserna nedskrivna innan man ser resultatet av auditen, dessa resultat kommer tas i statens senat (återkallande av Bidens vinst är en möjlig väg) samt i diverse domstolscase för de som banat väg för detta fusk. Vare sig du, jag eller nån annan hoppas eller tror något annat. Lagen har sin gilla gång
2021-05-09, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Tror det är du som är oerhört trög. Resultatet av presidentvalet och dess juridiska legitimitet om det visar sig vara en produkt av massivt valfusk får andra debattera med större kunskap men oavsett så blir det politiskt omöjligt för Bidenadministrationen att behålla makten och legitimiteten inför det Amerikanska folket. Dom kommer bli tvungna att ta till militären
eller andra maktmedel. Vi ser redan många exempel på att Bidenadministrationen
redan samlar sina styrkor runt om i FBI och CIA där det under en längre tid varit tydlig politisk slagsida och där dom fokuserar på att angripa politiska motståndare till demokraterna samt den massiva styrkedemonstration av militärer runtomkring Washington. Jag ser mycket pessimistiskt på USAs möjligheter att på ett icke konfrontativt sätt ta sig ur denna situation precis som nuvarande administration tycks göra. Dom vet att dom saknar legitimitet, trovärdighet så därför glider dom
numera allt mera ut i en totalitärt styrelseskick.
Säger vem? Cyber Ninjas, Fox News? Du? Myndigheter som faktiskt har till uppgift att ha koll på såna här saker har kallat det det säkraste valet nånsin. Men han var säkert frimurare eller nåt. Tack för att du hjälper till med att avslöja den hemliga eliten vi alla jobbar åt haha. Den enda som sett ljuset är du. Återigen tack. kämpa på
2021-05-09, 18:19
Medlem
Citat:
Du är på rätt väg, sjukdominsikt att man kommer hitta fusk gillar vi. Fortsätt batalja med ditt inre kompis. Sanningen kommer värpas fram..

Audits. Du menar att de omräkningar av falska röstsedlar som skett är juridiskt bindande till att upplösa statens valutgång innan man sett resultatet av omräkningen ?
..Kompis, ingen audit har konsekvenserna nedskrivna innan man ser resultatet av auditen, dessa resultat kommer tas i statens senat (återkallande av Bidens vinst är en möjlig väg) samt i diverse domstolscase för de som banat väg för detta fusk. Vare sig du, jag eller nån annan hoppas eller tror något annat. Lagen har sin gilla gång
Nej det kommer inte att tas upp i senaten, Varken nationellt eller lokalt i Kansas. Vilken planet bor du på? Jag vet att denna audit skapat feberaktiga förväntningar hos mongohögern på nätet men du kommer att bli besviken igen är jag rädd. Men va fan. vi har ju alltid nästa fredag
2021-05-09, 18:19
Medlem
Citat:
Säger vem? Cyber Ninjas, Fox News? Du? Myndigheter som faktiskt har till uppgift att ha koll på såna här saker har kallat det det säkraste valet nånsin. Men han var säkert frimurare eller nåt. Tack för att du hjälper till med att avslöja den hemliga eliten vi alla jobbar åt haha. Den enda som sett ljuset är du. Återigen tack. kämpa på

du har inte riktigt koll.
I USA är det Sk. State legislators som kontrollerar valet, i delstaten.
Som du ser nu så håller sig FED's utanför, dvs DOJ.
I Pennsylvania så beslutade delstatens senat över dessa State legislatures, därav pågår det utredningar där, act 77 kallas den.
Georgia så blandade sig guvernören i och överträdde sina befogenheter.

De som sade att det var det säkraste valet någonsin är de som kämpar med näbbar och klor för att det inte skall ske en audit, om det nu var så säkert då är det väl enkelt bevisat med genomföra dessa audits? varför kämpar de emot?
Enklaste sättet att sätta tvivlarna på plats är ju att genomföra en audit, med assistans såklart, för tveksamheter finns det många av, överallt.
2021-05-09, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
du har inte riktigt koll.
I USA är det Sk. State legislators som kontrollerar valet, i delstaten.
Som du ser nu så håller sig FED's utanför, dvs DOJ.
I Pennsylvania så beslutade delstatens senat över dessa State legislatures, därav pågår det utredningar där, act 77 kallas den.
Georgia så blandade sig guvernören i och överträdde sina befogenheter.

De som sade att det var det säkraste valet någonsin är de som kämpar med näbbar och klor för att det inte skall ske en audit, om det nu var så säkert då är det väl enkelt bevisat med genomföra dessa audits? varför kämpar de emot?
Enklaste sättet att sätta tvivlarna på plats är ju att genomföra en audit, med assistans såklart, för tveksamheter finns det många av, överallt.
Hur många audits ska vi ha? Fem? Tio? Hur många ska man låta utföras av privata firmor ägda av rabiata Trumpsupporters? En? Två`Sju? Valet är för fan avgjort
2021-05-09, 18:31
Medlem
siisters avatar
Citat:

Nej, månader.

Belatedly: Ken Bennett, audit liaison for the AZ Senate, guessed this a.m. that they've counted between 225k & 250k ballots so far (out of ~2.1 million). This morning there were ~18 tables of counters; each table was tallying batches of 50 ballots in about 3 minutes. #AZAuditPool

https://twitter.com/MrDanZak/status/1391205087901478912?s=19/
250,000 röstsedlar på fjorton dagar (det är lediga söndagar)
2021-05-09, 18:40
Bannlyst
Citat:
Jag har dessutom skickat fram mitt bud om 185.000 vinst röster för Trump. Ni andra har inte ens gissat

0
Dvs
Sushinijas granskning kommer att resultera i 0 nya röster för president Trump.

Vill du vara vänlig och tala om en sak för mig.
Vad för slags video rekommenderar youtube för dig när du besöker youtube.com?

Ta gärna en skärmdump så gör jag detsamma.

Anledningen till att jag frågar är för att jag starkt misstänker att du radikaliserats till att tro på tokigheter därför att du matas med pro Trump content

Sen undrar jag ochså om du vet var Frankfurt servern är?
Och hur många cia soldater som dog i räden?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in