2021-05-09, 14:49
Medlem
Chandler Bings avatar
Fan va bitter och sur Emelie är, orkar verkligen Dennis med hennes humörsvängningar på utsidan?
2021-05-09, 14:49
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrians syster går över lik för att få han att stanna nu. Ikväll ska de köra en live HEMMA hos Adrian(?). Direkt efter ska de köra en live med Nardos kontoansvariga på instagram.

Deras beteende när Adrian hänger löst är lika desperat som Adrians inne i huset.

Jag lovar att de kommer med någon uppdiktad snyfthistoria som skall ge honom tyck-synd om poäng från Sobriltanterna ute i stugorna.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-09, 14:51
Medlem
Det är så synd om stackars Nardos för att hon fått ta avstånd från Adrian tycker mammisarna
seeenellllaa nån, om Nardos har så hög moral när det kommer till relationer som hon har snackat om hela säsongen så borde hon inte varit så närgången med Adrian från första början. Hon ville inte ens sova med JOEL för att det kunde ge fel signaler men ligga och klia en kille i 3 timmar som har en flört med en annan brud i huset är helt okej? Som vanligt gäller Nardos moral för exakt alla andra förutom henne själv.
2021-05-09, 14:54
Medlem
Men guuuud haha i flera dagar sen Adrian tryckte så har dom sagt att Madde och nardos ska få trycka på knappen ändå löper Judith dit som att det gäller liv eller död.... trodde först hon skojade innan hon tryckte. Och nu ska få lipa över att det inte var meningen
2021-05-09, 14:54
Medlem
Emmvalentines avatar
Enkel röstning denna gång. Madde ska självklart vara kvar i huset! Hon och Tanja är de som ska sitta i finalen. Två sköna, kloka och grymma brudar 💪 Får hoppas de slipper alla som drar ner dom från att vara så glada, positiva, fnittriga och snälla som dom genuint är. Jag fattar helt att Madde är som hon är mot Adrian. Han har absolut inte sagt att han INTE vill ha henne som vissa verkar tycka. Direkt hon backar så kommer han ju och ger henne små inviter. Dom har ju pratat betydligt mer än vad vi fått lyssna på även om vi följer 24/7 💁🏻‍♀️

För mig hade det varit självklart att Pedram skulle ut ! Men nu har han ju skrämt upp de där inne så de inte vågar nominera han. Simon fick ju höra det i spegeln, men fick ju inte fram det inför gruppen tyvärr....
2021-05-09, 14:55
Bannlyst
Feta juddan tryckte på Rosa knappen fast dom kommit överens om att Madde och Nardos skulle få trycka.
Hon vill köpa sig tv-tid, hoppas produktionen ger fettot 10 harakiri korvar 😡😡😡
Varför kallas inte Judith för ”judda the Hutt” ✌️
2021-05-09, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Enkel röstning denna gång. Madde ska självklart vara kvar i huset! Hon och Tanja är de som ska sitta i finalen. Två sköna, kloka och grymma brudar 💪 Får hoppas de slipper alla som drar ner dom från att vara så glada, positiva, fnittriga och snälla som dom genuint är. Jag fattar helt att Madde är som hon är mot Adrian. Han har absolut inte sagt att han INTE vill ha henne som vissa verkar tycka. Direkt hon backar så kommer han ju och ger henne små inviter. Dom har ju pratat betydligt mer än vad vi fått lyssna på även om vi följer 24/7 💁🏻‍♀️

För mig hade det varit självklart att Pedram skulle ut ! Men nu har han ju skrämt upp de där inne så de inte vågar nominera han. Simon fick ju höra det i spegeln, men fick ju inte fram det inför gruppen tyvärr....

👏👍
2021-05-09, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Feta juddan tryckte på Rosa knappen fast dom kommit överens om att Madde och Nardos skulle få trycka.
Hon vill köpa sig tv-tid, hoppas produktionen ger fettot 10 harakiri korvar 😡😡😡
Varför kallas inte Judith för ”judda the Hutt” ✌️

Ja Madde har ju sagt huuuuur många gånger som helst att hon ville trycka men såklart juddan ska galoppera dit
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Men guuuud haha i flera dagar sen Adrian tryckte så har dom sagt att Madde och nardos ska få trycka på knappen ändå löper Judith dit som att det gäller liv eller död.... trodde först hon skojade innan hon tryckte. Och nu ska få lipa över att det inte var meningen
Ja haha! Hon gjorde det med flit såklart. Hon hänger löst och måste göra något roligt. Hon kommer skojsa till det med vad det än blir.
Medlem
Snälla in nu och rösta på Emelie som en av de med offerkoftan 😂
2021-05-09, 15:00
Medlem
xrlpyts avatar
Jag blev lite chockad över Martins grova skånska när jag kollade lite på 2011-säsongen igen. Jag följde den när den gick också och jag mindes inte alls Martins skånska som speciellt grov. Jag hade väl vant mig.
2021-05-09, 15:01
Medlem
Mouchinos avatar
Offerkoftan är till Pedram såklart!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in