2021-05-09, 13:05
Medlem
Har någon kollat på den tama nivå av kontroll på röstning i USA?

I klar minoritet krävs foto-ID strikt. Resten är utan foto-ID eller frivilligt "krav" på det.

Sätt det i perspektiv, hur stor tror ni risken är för valfusk därmed?

Vi har ju två läger som hatar varann dessutom, så motivet finns där.

Jag är tusen procent övertygad om att valfusk i USA är tämligen utbrett. Kanske inte nödvändigtvis vid räkningen, utan vid just röstningen..

Change my mind
2021-05-09, 13:15
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magaretards
Fritt taget ur min fantasi.

Dina fantasier är vi inte intresserade av.

De har ingått i förlikning vilket innebär att Newsmax betalar för dominions juridiska kostnader och betalar för sveda och värk.

I det du skriver framgår det inte alls att det är fantasier som ligger till grund för ditt inlägg.

Sluta med det!
2021-05-09, 13:31
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Nu är det klarlagt, du har lässvårigheter.

"Could potentially allow someone to intercept sensitive data entrusted to us."

Här friskriver dom sig från ansvaret. När fusket exponeras vill dom kunna springa långt därifrån

Det är du som har problem med läsförståelsen.
Man förklarar varför man inte vill ge Cyber Ninjas tillgång till routerna eftersom det är en säkerhetsrisk att utomstående får access till countrys hela nätverk eftersom det "Could potentially allow someone (läs ninjorna) to intercept sensitive data entrusted to us."
Förresten, har dom skickat in pandorna?
2021-05-09, 13:31
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Min övertygelse om att valet fortfarande bör utredas står jag fast vid. Det finns för många frågetecken för att det ska lämnas.

100% av det som har presenterats som bevis har inte varit bevis. Och ingen har förklarat valfusket med egna ord utan länkat till någon som frågar; ser inte detta konstigt ut?

Arizona styrs av republikaner som administrerar ett val där dom på något sätt blir lurade av de elaka demokraterna.

Så sedan november undrar jag; Vilka är de många frågetecknen? Hur gick fusket till? Svara inte med någon länk eller annat som blivit debunkat 100-tals gånger. Att DJT började prata om fusk för 1 år sedan duger inte som bevis för mej. Har man inte haft koll på uttrycket; "Goddag Yxskaft" så har man det nu efter ett halvår i denna tråd, men det måste ju finnas någon rationell mössa.

Stop The Valfusket

Mike GW
2021-05-09, 14:35
Bannlyst
Citat:
Dina fantasier är vi inte intresserade av.

De har ingått i förlikning vilket innebär att Newsmax betalar för dominions juridiska kostnader och betalar för sveda och värk.

I det du skriver framgår det inte alls att det är fantasier som ligger till grund för ditt inlägg.

Sluta med det!

Newsmax bad Dominion om ursäkt för sina lögner.
Snart faller korthuset och har vi tur har Donald Trump sett till att ingen republikan någonsin mer kommer kunna bli omvald.

Frans. Du kommer enbart få mina fantasier til svar hädanefter.
Jag kommer aldrig sluta.
2021-05-09, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2

Jag är tusen procent övertygad om att valfusk i USA är tämligen utbrett. Kanske inte nödvändigtvis vid räkningen, utan vid just röstningen..

Change my mind

Nej. Ifall du är tusen procent övertygad om att valfusk är tämligen utbrett, då kan inget jag skriver få dig att ändra åsikt.
Det gör dock inget. Jag välkomnar ditt perspektiv.
2021-05-09, 14:45
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magaretards
Newsmax bad Dominion om ursäkt för sina lögner.
Snart faller korthuset och har vi tur har Donald Trump sett till att ingen republikan någonsin mer kommer kunna bli omvald.

Frans. Du kommer enbart få mina fantasier til svar hädanefter.
Jag kommer aldrig sluta.

Att ni kommunister alltid eftersträvar enparti-system är ingen nyhet.
2021-05-09, 15:05
Medlem
siisters avatar
Citat:
Att ni kommunister alltid eftersträvar enparti-system är ingen nyhet.

När man säger: "sett till att ingen x någonsin mer kommer kunna bli omvald" så innebär det alltså att man eftersträvar enpartisystem? Man lär sig något nytt varje dag.
2021-05-09, 15:52
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
När man säger: "sett till att ingen x någonsin mer kommer kunna bli omvald" så innebär det alltså att man eftersträvar enpartisystem? Man lär sig något nytt varje dag.

Inlägget jag svara på tar ingen hänsyn till vilken politik som kommer föras eller av vem.

Partiet ska bara bort.

Vad blir kvar?

Att vänster-svängen aldrig erkänner sin perversa dragning till ett kommunistiskt totalitärt styre är bara sorgligt.
2021-05-09, 16:16
Medlem
Det spelar naturligtvis ingen roll oavsett vad denna 'omräkning' kommer fram till. Den har inga juridiska konsekvenser alls.
2021-05-09, 16:20
Medlem
siisters avatar
Citat:
Inlägget jag svara på tar ingen hänsyn till vilken politik som kommer föras eller av vem.

Partiet ska bara bort.

Vad blir kvar?

Att vänster-svängen aldrig erkänner sin perversa dragning till ett kommunistiskt totalitärt styre är bara sorgligt.

Kommunism = När man inte vill att sina politiska motståndare ska bli omvalda

Icke kommunism = Vilja att sina politiska motståndare ska bli omvalda
2021-05-09, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siister

Det kallas för bad faith interpretation.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in