2021-05-09, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Tänk om nästa måndag Emelie, Nardos, Simon och Tanja hänger löst.
Då finns det en liten chans att Pedram kan ta sig till final😱
Killen som får 1% i alla tittarröstningar som är positiva, han kunde ju och borde ha åkt ut först av alla.

Men då är det ju enkelt.. bara ta ut Nardos så är allt klart. :-D
2021-05-09, 13:46
Medlem
Det här är mina teorier om varför produktionen har slängt in falska frågor till Madde

1 Ett helt strategiskt val av produktionen. Judith har alltid synts mycket i avsnitten och är en av deras vinnare, nu riskerar hon att åka ut alternativt bli nominerad före någon som Madde igen då Nardos uttalar att hon gillar Madde mer. Stöd för det ger att de byter plats på Madde och Judith i lagen så att Juidth och Nardos ska kunna bli vänner igen, passande nog ställer produktionen just den frågan i det tillfället i appen. De har heller aldrig vad jag vet släppt förbi frågor som inte haft någon som helst sanning.

2 Produktionen är helt värdelösa och har egentligen ingen direkt koll på vem som sagt vem till vem utan utgår bara efter vilka frågor folk har skickat in. Jag har dock skickat in ett antal hårda frågor till flera olika deltagare men ingen av dom har kommit in. Därför känner jag mig tveksam till den här teorin.

Oavsett vilket är det ett jävla övertramp av produktionen som de behöver rätta till. De har oavsett om de varit medvetet eller omedvetet hjälpt till att sprida lögner in i huset som kan påverka den deltagarens chanser i spelet. Madde hade inte haft Nardos nomineringar nästa vecka om det här aldrig hänt, vilket kunde ha gjort att hon klarat sig från att hänga löst om hon blir kvar på måndag.
2021-05-09, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Han vänder kappan efter vinden och försöker fiska röster genom att försöka sig på att göra något i köket DAGEN INNAN HANS SISTA DAG. Att han vet hur man skalar en potatis är ett under. Häromdagen skulle han plocka fram disk och visste inte vart tallrikarna fanns. Tattarunge som behöver spö.
+1! Ett vider...
2021-05-09, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Lättaste är att söka på Kirsty och välja "klipp" så ser du alla hembesök
Tackar! Usch, vilken obehagligt klipp. Han framstår mer och mer som en psykopat. Oväntat att han hade haft någon där som städat åt honom. Varför hade människan inga sängkläder? Vet att folk tvivlar på att han faktiskt bor där.
Medlem
Adrian är så ruuulig som har kvar sin zebrasvans från igår
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Exakt! Tack! Alla verkar hacka på Emelie för sådant som faktiskt andra är delaktiga i och ibland helt ensamma om!

Att det ser ut så är för att de därinne inte är så smarta, så Emelies övertag rent mentalt får det att se ut som hon manipulerar när hon inte ens försöker. Nardos må ju vara den mest mentalt svaga av alla om hon går in och röstar på sin ”storebror” bara för att någon annan lagt ut lite spekulationer.

Vill ni ha ut Emelie får ni typ tv som nu, Madde & Adrian som står och diggar till vad de kallar ”spansk musik” och diskar och lagar mat.

Är även förvånad över vissa i denna tråd som bytar åsikt om bla Emelie oftare än jag bytar mina nerskitade underkläder. De alla är dumma i huvudet ibland, precis som vi alla är. Men såfort de begår ett exempelvis ett verbalt misstag eller visar sig svag så ”ääöeeh nej jag måste vara cool på Flashback så nu hoppar jag med på hattåget”. Visa lite stake va fan
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-09 kl. 13:54.
2021-05-09, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Bra snack mellan Adrian och Madde i köket! Asså wow vilken kemi det är sjykt

😂
2021-05-09, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Att det ser ut så är för att de därinne inte är så smarta, så Emelies övertag rent mentalt får det att se ut som hon manipulerar när hon inte ens försöker. Nardos må ju vara den mest mentalt svaga av alla om hon går in och röstar på sin ”storebror” bara för att någon annan lagt ut lite spekulationer.

Vill ni ha ut Emelie får ni typ tv som nu, Madde & Adrian som står och diggar till vad de kallar ”spansk musik” och diskar och lagar mat.

Är även förvånad över vissa i denna tråd som bytar åsikt om bla Emelie oftare än jag bytar mina nerskitade underkläder.

Man kanske vill ha ut Emelie för att man inte vill att hon ska vinna? Tänkt den tanken? Det är två veckor kvar så man behöver inte längre rösta på de mest underhållande utan på de man helst ser vinna.
2021-05-09, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Surrealistiskt när han gymmat klart och någon sa att den var skittrött efter all städning, och han bara ”Jag också faktiskt, har gymmat skitlänge asså

Han hängde löst förra veckan också dock, men då hade han ju inte fått piken när han blev den som skulle ta all disk och tittarnas dom om att han är bortskämd så han visste tydligen inte bättre. Fast han sa å andra sidan att han ”visste det” när han skulle bli satt på disk, hur visste han det om han nu redan hjälper till så mycket?

Hur genomskinlig anledningen än är så GÖR han faktiskt något de senaste dagarna, för första gången på 70-80 dagar. Sen att det ska krävas att folk påpekar för honom att så är fallet är en annan sak.
allt han gör är självserverande vinner han inget på det så är de inte värt det enligt honom.Ok om han är hemma hos mamma, men när man bor med andra människor förstår jag inte hur man kan lägga så mycket energi på att slippa undan allt som inte är ruligt
2021-05-09, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Man kanske vill ha ut Emelie för att man inte vill att hon ska vinna? Tänkt den tanken? Det är två veckor kvar så man behöver inte längre rösta på de mest underhållande utan på de man helst ser vinna.

Nej jag har aaaaldrig tänkt den tanken! Faaaan vad du är smaaart! Guldstjärna och hjärtan till dig
2021-05-09, 13:56
Bannlyst
Första gången Madde och Adrian umgås utan det känns stelt 🥶🥰
2021-05-09, 13:56
Medlem
xrlpyts avatar
Ser lite småbögigt ut när Adrian har smink och kramar Peddi, i stället för Madde..

(inget homo-hate alltså, alla får göra vad de vill.. jag bara konstaterar )

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in