2021-05-09, 13:31
Medlem
__Alez__s avatar
Adrian till Madde -Hur ska du göra brunsåsen?

Madde berättar och ställer mot frågan hur skulle du ha gjort?

Adrian -Precis som du faktiskt!

Snubben har aldrig gjort en brunsås.
2021-05-09, 13:32
Medlem
Bra snack mellan Adrian och Madde i köket! Asså wow vilken kemi det är sjykt
2021-05-09, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det ska du inte tro på. Han har dessutom fått otaliga frågor kring ämnet samt de fick information via spegeln att Mössan är curlad och bortskämd av de andra i huset. Så nu vet han att det märks hos tittarna och att det inte är en pusitiv sida.
jo jag vet jag har följt hans resa
2021-05-09, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
JAG KÖPER INTE FAKE-IDIOTMÖSSAS "FÖRVANDLING"!!! 🤢🤮🤮
Han vänder kappan efter vinden och försöker fiska röster genom att försöka sig på att göra något i köket DAGEN INNAN HANS SISTA DAG. Att han vet hur man skalar en potatis är ett under. Häromdagen skulle han plocka fram disk och visste inte vart tallrikarna fanns. Tattarunge som behöver spö.
2021-05-09, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Tycker verkligen att du ska se hela Kirstys hembesök hos honom!
(Diplomen Kirsty "hittar" har hon berättat i ett studioavsnitt att han uppmanade henne till att kolla i just det skåpet)
https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/kirsty-armstrong-g%C3%B6r-hembes%C3%B6k-hos-big-brother-deltagaren-adrian-podde/13335758

Av de som manipulerar så skulle jag säga att jag hellre hade haft Emelie i min omgivning än Mössan.
Tack för tipset. Tyvärr funkar inte länken för mig men får väl leta upp klippet.
2021-05-09, 13:35
Medlem
Popcorn76s avatar
Tror faktiskt att det kan göra Simon mer skada än nytta att vinna miljonen.
2021-05-09, 13:36
Medlem
Citat:
Det ska du inte tro på. Han har dessutom fått otaliga frågor kring ämnet samt de fick information via spegeln att Mössan är curlad och bortskämd av de andra i huset. Så nu vet han att det märks hos tittarna och att det inte är en pusitiv sida.
Han vet det men han spelade dum och låtsades inte förstå vad som menades när de läste upp det för honom.
2021-05-09, 13:37
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Tack för tipset. Tyvärr funkar inte länken för mig men får väl leta upp klippet.
Lättaste är att söka på Kirsty och välja "klipp" så ser du alla hembesök
2021-05-09, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Dom älskar verkligen att filma när Adrian hjälper till i köket...

Ja, det är en stor händelse. :-D

Och kommer kanske inte hända så mycket igen när han sitter säkert nästa vecka om Judith får stanna.., men om (hemska tanke) hon får lämna, så ja, då tvingas han nog bidra mer i köket om han ska fortsätta äta lika mycket.. :-)
2021-05-09, 13:39
Medlem
Skrattar fortfarande åt när Judith berättade att hon nominerat Adrian men han vägrade säga att han nominerat henne och hon till slut sa till honom "Jag vet att du och Cookie nominerat mig" och han svarade "Detsamma".
2021-05-09, 13:40
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
förra söndagen när podd pitt inte hängde löst så gick han och gymmade när de andra storstädade så jag vet inte om jag köper detta

Surrealistiskt när han gymmat klart och någon sa att den var skittrött efter all städning, och han bara ”Jag också faktiskt, har gymmat skitlänge asså

Han hängde löst förra veckan också dock, men då hade han ju inte fått piken när han blev den som skulle ta all disk och tittarnas dom om att han är bortskämd så han visste tydligen inte bättre. Fast han sa å andra sidan att han ”visste det” när han skulle bli satt på disk, hur visste han det om han nu redan hjälper till så mycket?

Hur genomskinlig anledningen än är så GÖR han faktiskt något de senaste dagarna, för första gången på 70-80 dagar. Sen att det ska krävas att folk påpekar för honom att så är fallet är en annan sak.
2021-05-09, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jo jag vet jag har följt hans resa
Nu snöt han sig i ett papper och sedan fortsätter hålla på med maten. Utan att tvätta händerna. Riktigt ofräscht!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in