Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Like lost som alltid är du.

Det är din älskling Tova-Sophia som själv skrivit detta på sin instagram:
"
Jag var väldigt velig hur jag ville göra, varpå Alex säger att han vet hur norrlänningarna fungerar. De kommer bli rädda om han eller Elias kommer & knackar på. Det måste vara någon av oss tjejer."
Men där inne är du väl aldrig och hänger, eftersom du egentligen inte bryr dig om henne. För det är helt uppenbart att du är ett troll. Det blev tröttsamt efter ditt första inlägg om dina två gullepluttar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
Dina inlägg börjar bli jävligt tröttsamma, bara en massa inlägg om dina sexuella fantasier och inget om vad som pågår i Robinson. En mute på dig tills Robinson är klart vore lägligt.
Faktum är att han är inget troll, eller så har han varit ett troll i över 10 år. Han har alltid skrivit på samma sätt. Kikar man på historiken så ser man att han älskar sin egen kropp över allt annat och att han älskar fusk, att han är bög och pedofil (älskar att sätta på 14-åriga tjejer). Han är helt enkelt plågsam och för en gångs skull hade jag velat ha en mute-funktion.
Troligen är han helt ointresserad av Robinson, men han har hittat en publik att irritera.