2021-05-09, 10:50
Bannlyst
Skicka hem feta Judith och rädda kvar Madde som produktionen pissade på igår.
2021-05-09, 10:51
Medlem
Så lätt folk verkar ha glömt hur Judith betett sig. Åker hon inte imorgon, sitter hon garanterat i final!
2021-05-09, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Jag tror helt ärligt det kan bli att Simon lämnar.. Han verkar bortglömd nu i röstningen? Både här och på insta.
Verkar som att Instagram räddar Adrian, bedrövligt
2021-05-09, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Jag tror helt ärligt det kan bli att Simon lämnar.. Han verkar bortglömd nu i röstningen? Både här och på insta.

Är inne på samma spår. Tappade troligen rejält med fans i samband med de två händelserna mot Tanja. Står själv inte för hans beteende där och då men tycker fan han är så mycket mer underhållande som person än dom andra om man ser det till hela säsongen. Tror nog han behöver varenda röst efter de här senaste 2 veckorna
Senast redigerad av norrlandskille88 2021-05-09 kl. 10:55.
2021-05-09, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88
Är inne på samma spår. Tappade troligen rejält med fans i samband med de två händelserna mot Tanja. Står själv inte för hans beteende där och då men tycker fan han är så mycket mer underhållande som person än dom andra om man ser det till hela säsongen. Tror nog han behöver varenda röst efter de här senaste 2 veckorna

Tänker smått osökt på talesättet att gräva sin egen grav
2021-05-09, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Vet inte hur fördelningen brukar vara nära slutet. Men 6 gånger av 11 har en kvinna vunnit Svenska (Svensk/Norska) Big Brother.

Tackar det ödmjukaste för svar. Det ger nog ändå en fingervisning ändå. Gillar att de e jämnt.

Tänker på finalveckan 2011 tror det bara var grabbarna och Sara då tex
2021-05-09, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
La också mina röster på Madde. Egentligen tror jag Judith behöver dessa mer då jag tror hon kan ligga värre till än tex AD men tar inga chanser med Madde!

Nu i slutet får man ju tänka på vilka man vill ha kvar som ”stämningshöjare” och då är Madde en sådan person enligt mig. De borde ju inte vara mer än 5 pers kvar när de går in i finalveckan (dvs. Två borde åka under nästa vecka). De fem jag vill ha där är Tanja, Emelie, Nardos, Madde och Simon. Tanja, Emelie och Nardos i final enligt mig

"Stämningshöjare" ja, där har vi olika uppfattning tyvärr..

Att vinna Big Brother innebär för mig att kunna bjuda på sig själv lite och ändå vara en ok person.

Madde är fin, visst, men hon anser inte att många samtalsämnen är värda att delta i, enligt henne själv, och då avstår hon från att delta och tränga sig in i dessa. Hon är dessutom konflikträdd så in i bomben! Madde står inte mitt på dansgolvet och hoppar och studsar och grejar nämnvärt, hon bjuder inte på sig själv i poolen heller, vidare så vet jag inte om hon märks i tävlingar heller och det hon gillar mest är att sitta och prata lite lågmält med ngn enstaka person om Adrian som för övrigt är precis lika tråkig, och som jag anser, stämningsdödare som Madde och därför inte förtjänar att vinna just Big Brother!
2021-05-09, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Tänker smått osökt på talesättet att gräva sin egen grav

Ja tråkigt nog. Jag gillar också Simon, tycker han är en karismatisk och rolig personlighet men han går helt över alla gränser i sitt upprepade dåliga beteende mot Tanja. Han skulle passa i ett sammanhang där han är den obestridliga ”nr 1”, där han får skina! Han skulle kunna bära ett sånt upplägg bara utifrån den han är (men det verkar han inte fatta själv).
2021-05-09, 11:08
Bannlyst
Den som får mycket tv-tid dagen innan är den som åker ut.
Bye bye Judith.
2021-05-09, 11:10
Medlem
Hoppas den här censuren innebär att produktionen meddelar Madde om missförståndet och hur det egentligen ligger till. Får fan ångestpåslag själv av att se hur PISS hon mår.
2021-05-09, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hoppas den här censuren innebär att produktionen meddelar Madde om missförståndet och hur det egentligen ligger till. Får fan ångestpåslag själv av att se hur PISS hon mår.

+1
2021-05-09, 11:13
Medlem
Det är ju konstigt att Madde tror att hennes uppdragsgivare skulle anse att detta med att hon skulle kallat Nardos fula ord är värre att än att hon suttit och pratat över att någon slickat hennes rumpa o Spott på fittan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in