2021-05-09, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Hon har, på skämt (i alla fall delvis), någon gång sagt att hon är en cockblocker när hon ofta sitter och pratar med Adrian när madde vill vara nära Adrian.

Men seriöst. Om du fick rangordna alla 21 deltagare från den som snackat mest skit om de andra i huset till den som smackat minst skit om de andra i huset, skulle du då placera madde någon annanstans än sist? (möjligtvis delad sist med Tanja)

Och att just hon då får 4-5 frågor i BB Honesty som handlar om att hon snackat skit och varit oärlig mot folk. WTF produktionen? Dom har ju en uppenbar agenda med frågorna dom valt ut, och Madde tog åt sig väldigt mycket. För att skydda/lyfta fram sina egna favoriter? Så fult.

Jag håller med dig här! Produktionen har gjort bort sig med frågorna.
2021-05-09, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Jag håller med dig här! Produktionen har gjort bort sig med frågorna.

Blir en röst på Madde, i sympati.

Såg att GBT förgyllt tråden med visdom inatt. Värt att ta en kik. Joel-dag!

God dag
Senast redigerad av nudelfan 2021-05-09 kl. 10:07.
2021-05-09, 10:06
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Hon har, på skämt (i alla fall delvis), någon gång sagt att hon är en cockblocker när hon ofta sitter och pratar med Adrian när madde vill vara nära Adrian.

Men seriöst. Om du fick rangordna alla 21 deltagare från den som snackat mest skit om de andra i huset till den som smackat minst skit om de andra i huset, skulle du då placera madde någon annanstans än sist? (möjligtvis delad sist med Tanja)

Och att just hon då får 4-5 frågor i BB Honesty som handlar om att hon snackat skit och varit oärlig mot folk. WTF produktionen? Dom har ju en uppenbar agenda med frågorna dom valt ut, och Madde tog åt sig väldigt mycket. För att skydda/lyfta fram sina egna favoriter? Så fult.
Självklart så ville dem/BB att det skulle se dåligt ut för Madde.Röstningen hade precis börjat också
Med andra ord vill man ha kvar Alias Uuusten/Mössan
Hoppas han får lämna och det är AD och Madde som är i annexet
2021-05-09, 10:06
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Kommentaren ”Det här är Flashback” har jag sett lite varstans, alltid när nån tyckt att nivån varit för låg på ett eller annat sätt.

Innebär det att man ska förvänta sig att de som skriver här inte är kapabla att hålla en vettig och intressant nivå på sina inlägg utan bara vill kalla deltagarna och varandra för diverse fula saker? Helt anonymt, förstås.

(Jag har dock sett många med folkvett här som skriver vasst och mycket träffsäkert utan att passera varken juridiska eller moraliska gränser så vad ska man tro?)
Det är den absolut mest värdelösa kommentaren som finns. Vadå "det här är Flashback"? Spelar väl fan ingen roll? Den ges oftast av självutnämnda (wannabe)Flashback-krigare som använder det som sköld när de själva begår övertramp och beter sig som idioter. Problemet är att det är allt som oftast just de personerna som använder den kommentaren som har minst koll på vad Flashback är och står för. De tror Flashback står för någon slags öppen arena som är gjord för och till för att vara så vidrig som möjligt och tar sig rätten att bete sig som grottmänniskor bakom orden "detta är Flashback". Ofta lägger dom till ett "gå tillbaka till familjeliv" också. Påminner lite om Ponnes band dessa personer. Tror alla de är "Coola kids"....
Var tvungen att få ur mig det. Tack. Återgå!
2021-05-09, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Blir en röst på Madde, i sympati.

God dag
Instämmer. Jag röstar också på Madde. Hon är sympatisk och ärlig, helt naturlig och dessutom otroligt vacker. Hon är värdig en finalplats.
2021-05-09, 10:12
Medlem
Simon med röda mulen.
2021-05-09, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni2000
Instämmer. Jag röstar också på Madde. Hon är sympatisk och ärlig, helt naturlig och dessutom otroligt vacker. Hon är värdig en finalplats.
La också mina röster på Madde. Egentligen tror jag Judith behöver dessa mer då jag tror hon kan ligga värre till än tex AD men tar inga chanser med Madde!

Nu i slutet får man ju tänka på vilka man vill ha kvar som ”stämningshöjare” och då är Madde en sådan person enligt mig. De borde ju inte vara mer än 5 pers kvar när de går in i finalveckan (dvs. Två borde åka under nästa vecka). De fem jag vill ha där är Tanja, Emelie, Nardos, Madde och Simon. Tanja, Emelie och Nardos i final enligt mig
2021-05-09, 10:23
Medlem
Visst är det unikt att det är fler kvinnor kvar än män i huset vid det här laget?
2021-05-09, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
La också mina röster på Madde. Egentligen tror jag Judith behöver dessa mer då jag tror hon kan ligga värre till än tex AD men tar inga chanser med Madde!

Nu i slutet får man ju tänka på vilka man vill ha kvar som ”stämningshöjare” och då är Madde en sådan person enligt mig. De borde ju inte vara mer än 5 pers kvar när de går in i finalveckan (dvs. Två borde åka under nästa vecka). De fem jag vill ha där är Tanja, Emelie, Nardos, Madde och Simon. Tanja, Emelie och Nardos i final enligt mig
Min röster gick också till Madde
2021-05-09, 10:27
Medlem
Extremt kasst av produktionen igår! Att Totalt såga Madde som är en godhjärtad människa, när det antagligen fanns smaskiga befogade frågor till idioterna Adrian och Judith som är ganska hatade i gemförelse! Så jävla dåligt! Hon typ grät sig till sömns i ensamhet
2021-05-09, 10:27
Medlem
Ändå konstigt att ni väljer att ni väljer att rösta kvar en person som mår så dåligt som Madde gör... Om ni ni verkligen tycker om henne borde ni låta henne gå ut ur huset. Hon kommer ändå aldrig vinna...bara förlora...både förstånd och värdighet
2021-05-09, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Ändå konstigt att ni väljer att ni väljer att rösta kvar en person som mår så dåligt som Madde gör... Om ni ni verkligen tycker om henne borde ni låta henne gå ut ur huset. Hon kommer ändå aldrig vinna...bara förlora...både förstånd och värdighet

Vi röstar inte för att hon ska bli lobotomerad.
Dörren är olåst och det finns nödutgångar i huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in