2021-05-09, 03:31
Medlem
bamdidams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Politiet har spor som tyder på at AE ble drept på stedet og de har støtte fra rettsmedisinsk institutt på det, så hun ble nok drept.

Man kan kvävas av OD på ghb. Man kan även hamna i koma eller kvävas till döds långsamt av det. Så att inte hundarna har markerat i huset att det har varit död människa där kan självklart vara pga en långsam död eller koma+kvävningsspår (eller det de kallar för situationsspår/ släpmärken).
Citera
2021-05-09, 03:35
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamdidam
Bra gjort av “kidnapparna“ att avslöja sig såpass mycket med hjälp av en vedklabbe/bakhon, om det stämmer det ni skriver om hur THs mamma dog.
Duktigt gjort att han avslöjar sig själv gång på gång.

Det er nesten så man ikke skulle tro det var sant.

Men allikevel er der noen som hevder at TH må være totalt uskydig i dette, og det at venninnene til AEH fra foreningen umiddelbart gikk til politiet for å fortelle at de trodde mannen hadde drept henne, nei, det er bare løgn og sladder.

Jeg tror nesten ikke mine egne øyne noen ganger, når jeg ser hvor langt folk er villige til å gå, for å unngå å innse at TH kan ha noe med dette å gjøre.
Citera
2021-05-09, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy

Men allikevel er der noen som hevder at TH må være totalt uskydig i dette, og det at venninnene til AEH fra foreningen umiddelbart gikk til politiet for å fortelle at de trodde mannen hadde drept henne, nei, det er bare løgn og sladder.

Jeg tror nesten ikke mine egne øyne noen ganger, når jeg ser hvor langt folk er villige til å gå, for å unngå å innse at TH kan ha noe med dette å gjøre.

Det er ikke rart folkejuryen ble avskaffet når man ser hvor korka en del er.
Citera
2021-05-09, 03:50
Medlem
bamdidams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy

Ja, “kidnapparna“ har säääkert spionerat hos hans mamma när hon dog, så att de skulle veta hur de skulle lura honom att tro att AE också får hjärtinfarkt och springer å hämtar bakhonet från någon annan 🙄

Ärligt talat tror jag att en del folk här inne endast är inne å trollar bara för tidsfördriv, inte finns det väl någon som kan mena att TH är helt och hållet oskyldig.
Citera
2021-05-09, 04:10
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ja, “kidnapparna“ har säääkert spionerat hos hans mamma när hon dog, så att de skulle veta hur de skulle lura honom att tro att AE också får hjärtinfarkt och springer å hämtar bakhonet från någon annan 🙄

Ärligt talat tror jag att en del folk här inne endast är inne å trollar bara för tidsfördriv, inte finns det väl någon som kan mena att TH är helt och hållet oskyldig.

Og til punkt nr. 2 så tror jeg det samme. Noen som syns det er gøy å trekke opp folk.
Citera
2021-05-09, 04:15
Avslutad
Citat:

Det er ingen som tror på det resonnementet om bakhonet som du legger frem. Det samme gjelder flere andre oppfattelser du har av saken - du har rett og slett snappet opp informasjon fra trollene i tråden.
Selvsagt tror de fleste at TH er uskyldig - det finnes ingen bevis for at TH har drept AEH - derimot har TH alibi.
Partnerdrap skjer som oftest i affekt. Det er svært usannsynlig at noen planlegger et partnerdrap, hvor man gjør seg avhengi av medvirkere. Svært søkt vil jeg si!
Citera
2021-05-09, 04:18
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det er ingen som tror på det resonnementet om bakhonet som du legger frem. Det samme gjelder flere andre oppfattelser du har av saken - du har rett og slett snappet opp informasjon fra trollene i tråden.
Selvsagt tror de fleste at TH er uskyldig - det finnes ingen bevis for at TH har drept AEH - derimot har TH alibi.
Partnerdrap skjer som oftest i affekt. Det er svært usannsynlig at noen planlegger et partnerdrap, hvor man gjør seg avhengi av medvirkere. Svært søkt vil jeg si!

+1 trollepoeng til deg.
Citera
2021-05-09, 04:21
Medlem
Citat:

Det er større sjanse for at TH står bak enn elektrikeren for å si det sånn.
Citera
2021-05-09, 04:26
Avslutad
Citat:
Det er større sjanse for at TH står bak enn elektrikeren for å si det sånn.
Absolutt ikke! TH har blitt undersøkt opp og ned i mente. Ingen andre åsteder i Norge har blitt undersøkt bedre enn S4. Likevel nada!

Vi vet lite om hvor mye andre har blitt undersøkt, men politiet har meddelt at det foregår i utstrakt grad nå.
Citera
2021-05-09, 04:30
Medlem
Citat:
Absolutt ikke! TH har blitt undersøkt opp og ned i mente. Ingen andre åsteder i Norge har blitt undersøkt bedre enn S4. Likevel nada!

Vi vet lite om hvor mye andre har blitt undersøkt, men politiet har meddelt at det foregår i utstrakt grad nå.

Tja, det er nok medhjelpere de ser etter.
Citera
2021-05-09, 04:35
Avslutad
Citat:
Tja, det er nok medhjelpere de ser etter.
Jeg tror ikke det - dere kan bare glemme hele hypotesen.
Citera
2021-05-09, 04:39
Medlem
Citat:
Jeg tror ikke det - dere kan bare glemme hele hypotesen.

Nei jeg hadde ikke ventet det for du har angrepet både elektrikeren, svogeren og alle som vitner mot TH.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in