2021-05-09, 01:08
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Ja precis. Helt sjukt. Någon kan skriva typ: Å vad Madde är gullig. Och blir helt bombarderad av saker som att man är sjuk i huvudet, ett retard, kioskmongo, gå och lägg dig etc. Vad fan?! SÅ många haters... De skrämmer ju bort alla normala människor! Men jag brukar tänka att det är väldigt små, halvtrasiga människor som gör så och de kämpar säkert med saker. Men håller med att tråden behöver rensas från dem. Moderator? Många kommentarer är ju OT.

Äsch, ta inte allt så allvarligt. Det är Flashback. Det är gött. Man måste få ut lite skit ur kroppen då och då.
De flesta är inte onda bara frustrerade.
2021-05-09, 01:09
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Dags för en ny Joel-dag. God natt mina kära!
Yep. Vi kör en Joel under veckan. Hoppas fler hänger på.
Nattis ketchup.
2021-05-09, 01:10
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Fan är tönten kvar?
Trodde ni fick ut honom förra måndagen
Nja på facebook fansida så leder Simon stort sedan kommer Judith
Madde på tredje med 200 röster mer än AD
2021-05-09, 01:11
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Big Brother honesty klippen som finns i appen så har Adrian fått flest likes och sen Madde..
Blir nog Judith som får åka hem på måndag 👮🏽‍♀️
Det är min högsta önskan. Vore så skönt att kunna ha ljudet på sista veckorna.
2021-05-09, 01:11
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
La mina röster på Madde annars är det Emelie som gäller när hon brukar sitta
Tycker faktiskt synd om Madde har aldrig hört henne säga något elakt till någon i huset och framför allt inte till Emelie som hon står närmast.
Man blir lite konfunderad över att BB släpper igenom frågor över något som inte har hänt
Varför gjorde dem det ahhaha så lägligt röstningen hade precis startat.BB vill helst ha kvar AD ingen tvekan efter detta
Håller helt med. Jätte tråkigt att Madde var så ledsen över något hon inte ens gjort Tycker att produktionen skulle ha kallat in Tanja i bikten direkt när de hörde att det lästes fel.
2021-05-09, 01:15
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Nja på facebook fansida så leder Simon stort sedan kommer Judith
Madde på tredje med 200 röster mer än AD
Okej.

Jag har ändå känslan att Adrian kommer vara kvar. Har kikat runt lite och Judith verkar mest utsatt. Tänk på att Nardosmobben säkert kan samla ihop 35 000 - 40 000 röster plus allas vår Mergim som sylvasst är uppe i röven på mindre men ändå rätt stora konton. Emelies fans röstar hellre på Madde. Simons vill säkra Simon. Vem är då kvar till Judith?
2021-05-09, 01:18
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:

Äsch, ta inte allt så allvarligt. Det är Flashback. Det är gött. Man måste få ut lite skit ur kroppen då och då.
De flesta är inte onda bara frustrerade.
Härligt inlägg ändå av Dig! Men det känns lite som en Simon-ursäkt att vissa gör så. "Jag menade inte så, jag var bara arg". Och då kan man spy ur sig vad som helst mot folk för man har en ursäkt? Nääää, är man så frustrerad så köper man en boxningssäck. Eller nåt.
2021-05-09, 01:19
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Okej.

Jag har ändå känslan att Adrian kommer vara kvar. Har kikat runt lite och Judith verkar mest utsatt. Tänk på att Nardosmobben säkert kan samla ihop 35 000 - 40 000 röster plus allas vår Mergim som sylvasst är uppe i röven på mindre men ändå rätt stora konton. Emelies fans röstar hellre på Madde. Simons vill säkra Simon. Vem är då kvar till Judith?
Du glömde att elefanten har hela Prideparaden med sig och dom är många. Kan bli en strid om kniven på måndag men samtidigt så har väl Mössan också fans ur paraden.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-09 kl. 01:30.
2021-05-09, 01:20
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Okej.

Det är Tanjas följare som stöttar Judith inte alla såklart men tillräckligt för att kunna stanna kvar
2021-05-09, 01:24
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Det är Tanjas följare som stöttar Judith inte alla såklart men tillräckligt för att kunna stanna kvar
Du menar att Tanjas följare skulle vilja ha kvar den vidriga kolossen? Hon är ju direkt motbjudande då hon klänger på Tanja som om dom var ett par. Eller är dom det? Har jag missat nåt? Ser dom jämt tillsammans, Tanja och elefanten.
2021-05-09, 01:29
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Härligt inlägg ändå av Dig! Men det känns lite som en Simon-ursäkt att vissa gör så. "Jag menade inte så, jag var bara arg". Och då kan man spy ur sig vad som helst mot folk för man har en ursäkt? Nääää, är man så frustrerad så köper man en boxningssäck. Eller nåt.

Jovisst. Jag hugger ved med Majsan. Men alla har inte sådant för sig. Det är bättre att folk får ur sig skiten än att gå med knuten näve i fickan. Alla får ha sitt sätt. Och även Simon är en reko kille, inget ont i den killen i slutändan. Man är olika helt enkelt och man bör heller in mäta med samma måttstock. Skrolla förbi det du inte gillar och var beredd på lite skit då och då.
2021-05-09, 01:34
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Du glömde att elefanten har hela Prideparaden med sig och dom är många. Kan bli en strid om kniven på måndag men samtidigt så har väl Mössan också fans ur den nämnda paraden.

Citat:

Ni har en påäng båda två. Däremot tror jag inte Tanjas följare är så tända på Judith som vill tafsa på henne. Så där är inte jag så säker. Jag tror också många bögar gillar mössan och han verkar ha ett enormt stöd från alla fjortisar. Intressant om det kommer odds på måndag. Fan det är ovisst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in