2021-05-08, 23:48
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Skönt ändå att Adrian visar att han bryr sig om henne och frågar henne hur hon mår. Kanske till och med delade ut en vänskaplig kram och sa att "du ska inte bry dig om det där".
Eller hur var det nu?
Till Adrians försvar skulle jag inte trigga igång den besatta kvinnan utan be produktionen om en väst istället. En lätt klapp på huden kan ge upphov till känslosvall som inte går att hantera av den djupt förälskade Madde.
2021-05-08, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han kommer dra ner mössan över öronen och försvinna fortare än kvickt hem till mamma. Eller gayklubben?
äh han kommer att sätta på henne
Ordentligt and With a rebell yell she Will il cry More More more
Medlem
Adrian är den största jävla tönten!
Han säger till Pedram att han har tänkt mycket och tycker inte om att se Madde nere osv
Men han kan minsann inte gå och prata med henne eller sova där EN natt.
Jävla fjant
Bannlyst
Vinnare idag, Madde, Simon och Tanja 👏👏👏
2021-05-08, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tur att man har ett lite mer intellektuellt jobb än att behöva umgås med utvecklingsstörda hela dagarna. Man blir som man umgås. Men ha det så kul på boendet med din retard-vänner, ni passar bra ihop.
Dra ditt långa nylle långt åt fanders . Du vet inte hur mycke ärlig kärlek dom ger . Nä just du har aldrig fått kärlek ditt vidriga as
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ryckte AD stekpannan från Simon och läxade upp honom i bordsskick för att han själv skulle ha maten?
Japp han blev livrädd att allt var slut
Medlem
Haha alltså "ust" struntar fullständigt i att Madde är ledsen, fattar verkligen inte hur hon kan tråna efter honom.. 33 år och sysslar med någon jävla katt och råtta lek, illa som fan
2021-05-08, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Haha det är väl ändå bästa priset man kan få? Att Nardos är tyst
ja iofs
2021-05-08, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Okej så Emelie har ändrat sig nu? Det har jag missat att hon sagt till Madde att hon är arg på henne för att hon tror att hon sagt ngt illa om henne. Då är det ju jobbigt om dom bråkat om det. Det jag såg tidigare var att dom pratade om det och emelie sa flera ggr att frågan kan skrivas utifrån vad som och det är lugnt, att Madde ska släppa det. Men nu har det alltså varit fajt och Madde har stormat därifrån gråtandes, ingen törstar henne och hon gråter igen för hon och emelie har bråkat. Då är det kanske lite självklart att inte emelie går och tröstar henne som folk tkr hon ska göra när dom precis har bråkat

Nej. Det var inte alls vad jag skrev.
Jag skrev att senast dom pratade om det blev det censur så vi VET INTE vad som sades. Vi vet bara att Madde satt och grät på toa efteråt, har varit skitlåg efter det och ligger nu och är ledsen i sängen och alla ignorerar henne (förutom Tanja såklart).

Jag vet inte om dom bråkat, om Madde missuppfattat något, eller om hon bara är överkänslig.
Men jag vet att Emelie är usel på att försöka trösta en vän som mår dåligt av att produktionen kastat henne under bussen. Och jag vet att alla andra i huset som madde konstant funnits där för och tröstat i tid och otid typ skiter i henne just nu.
2021-05-08, 23:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
väldigt bra skrivit det är väl det värsta som finns att bli anklagad för något som man inte har gjort sen är ju både emelie och nardos de värsta att ha något otalt med.Emelie klipper bort en direkt och nardos går och blänger styggt eller rullar med ögonen i flera dagar.Nä det här skötte bb skitdåligt just mot madde för jag tror hon tar åt sig riktigt mycket av det här
Produktionen anser tydligen att stackars Madde bara är colleteral damage.
Dom försöker skapa "drama" på Maddes bekostnad.
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vinnare idag, Madde, Simon och Tanja 👏👏👏

Tanja är en klar vinnare.

Madde, nej. Hon är äcklig som vanligt. Glömmer aldrig hennes desperata, maniska beteende.

Simon är en falsk tönt.
Medlem
Vart är Madde?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in