Citat:
Ursprungligen postat av
Gbg17
Okej så Emelie har ändrat sig nu? Det har jag missat att hon sagt till Madde att hon är arg på henne för att hon tror att hon sagt ngt illa om henne. Då är det ju jobbigt om dom bråkat om det. Det jag såg tidigare var att dom pratade om det och emelie sa flera ggr att frågan kan skrivas utifrån vad som och det är lugnt, att Madde ska släppa det. Men nu har det alltså varit fajt och Madde har stormat därifrån gråtandes, ingen törstar henne och hon gråter igen för hon och emelie har bråkat. Då är det kanske lite självklart att inte emelie går och tröstar henne som folk tkr hon ska göra när dom precis har bråkat
Nej. Det var inte alls vad jag skrev.
Jag skrev att senast dom pratade om det blev det censur så vi VET INTE vad som sades. Vi vet bara att Madde satt och grät på toa efteråt, har varit skitlåg efter det och ligger nu och är ledsen i sängen och alla ignorerar henne (förutom Tanja såklart).
Jag vet inte om dom bråkat, om Madde missuppfattat något, eller om hon bara är överkänslig.
Men jag vet att Emelie är usel på att försöka trösta en vän som mår dåligt av att produktionen kastat henne under bussen. Och jag vet att alla andra i huset som madde konstant funnits där för och tröstat i tid och otid typ skiter i henne just nu.