Men det handlar inte om vad andra tycker.... Det är väl skitsamma om ingen är arg på henne. Handlar om hennes självbild. Känns inte som att det är någon idé att försöka förklara mer för dig
Visste inte att dom hade bråkat precis och Madde sprungit därifrån gråtandes och nu gråter fortfarande. När jag såg sist så låg hon och emelie i sängen efter att varit ute på utegården där ngr skrek ngt. Och då var dom sams och Emelie sa att hon skulle släppa det. Men nu när dom har bråkat så är det väl inte så konstigt att emelie inte går och tröstar henne för det gör man inte ofta med den man bråkat med precis. Men dom andra därinne kan ju trösta henne, nardos tex som säger att Madde har funnits där för hennes mkt
madde har ju förnedrat the high priestess nardos så nu ska madde få lida det här är inga konstigheter för såna som nardos hennes rolleyes skojar man inte bort
Haha det är väl ändå bästa priset man kan få? Att Nardos är tyst
madde har ju förnedrat the high priestess nardos så nu ska madde få lida det här är inga konstigheter för såna som nardos hennes rolleyes skojar man inte bort
Vad gjorde nån när Nardos låg ensam . Ni är så fläng .
Jahapp hörrni.... maxad kväll! Är helt utbränd efter hur Adrian röjt sönder dc ikväll. Kan inte ens börjat räkna alla galenskaper han gjort.
Nu borstar han tänderna, 23.45 en lördagkväll i BB huset han e så jävla extra jag orkar inte
Ja jag är retard som jobbar med såna personer. Du skulle platsa i mitt boende ... med extra stöd . Och alkohol skulle va begränsad.
Tur att man har ett lite mer intellektuellt jobb än att behöva umgås med utvecklingsstörda hela dagarna. Man blir som man umgås. Men ha det så kul på boendet med din retard-vänner, ni passar bra ihop.
Du kallar fakta, för "påstående". Det finns inspelat liksom. Intala dig vad du vill, men billig Madde är desperat och gammal. Det säger en del om henne som springer efter mössan likt en hund. En hel del.