Tror några av er här, att Adrian och Emelie kanske egentligen kunnat ha ngt? va inte E intresserad lite av Adrian i början när han kom in..
Det har spekulerats lite om det i tråden. Men sen kom Madde in....o sen dennis..
Kanske därför det är ngt lite tjafs o vart lite uppOner mellan Adrian o emelie, egentligen att de hyser ngt eller kunnat se ngt med varann??
Jo, om man är 12 år så tror man det. Eller omkring 60-70...
Håller med fullständigt . Man undrar vad det är för personer som jobbar inom den där produktionen. Hur kan dom själva sitta och lyssna på allt gapande. Trodde att det skulle bli tystare i år tills gaphalsen Mergim återvände. Icke sa Nicke. Jag måste alltid sätta på textremsa så jag slipper höra dom 2 värsta vråla. Elefantkvinnan och Nardos. Elefantens röst skär i öronen och dessutom sluddrar hon som en pundare.
Hahahaha, håller med dig och det är dom 2 som skriker högst
Funderade lite på det igår. Antingen är det två som åker, eller för att det ska vara så många som möjligt kvar en längre tid för att det inte ska bli helt dött kanske de kommer vara fler under finalveckan. Sen kanske flera åker under den veckan, eller så blir det fler än tre i finalen.
Nej den rätta vinnaren kommer fram lättare för tittarna med färre kvar lekstugan måste ta slut nån gång !
Såhär är det Emelie. Har man känslor kan det vara jobbigt att komma över en kärlek. Förstår att du har svårt att förstå det (kräver ju trots allt...oegoistiska känslor) men denna bjuder jag på. Var så god.
Ursäkta att jag tjatar men hur många av er som skriver här har ett heltidsjobb? Ni behöver absolut inte svara vad ni jobbar med eller inkomst endast seriösa svar ombedes😀
Varje gång låtarna spelas så skriks det precis som om att dom hört låten för första gången, eller som att dom hört en grym låt en gång, och bara letat och letat efter den låten igen, och efter 2 månader hör man låten igen. Dom hör samma jävla låtar VARENDA JÄVLA FEST, VILKET BETYDER 5 DAGAR I VECKAN I 3 MÅNADERS TID!!! HUR ÄR DET ENS MÖJLIGT ATT GAPA OCH BLI SÅ GLAD ÖVER DESSA LÅTAR VARJE GÅNG!?!?!?
Ursäkta att jag tjatar men hur många av er som skriver här har ett heltidsjobb? Ni behöver absolut inte svara vad ni jobbar med eller inkomst endast seriösa svar ombedes😀
Nu klagar Simpan på att han fått frågan om fejkgråt idag. Emelie spelar förstående. Tidigare har hon anklagat honom för att....fejkgråta. En än gång. En sådan hal rackare denna där!