2021-05-08, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekattenmjau
Kan inte Nardos gå och lägga sig igen. Var så jävla tyst och behagligt
Eller så går du o lägger dig 😂
2021-05-08, 22:35
Medlem
Shtre1s avatar
Ge Nardos en spegel och hon behöver aldrig mer en vän eller danspartner.
2021-05-08, 22:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Va högljudda dom är hela tiden. Man kan knappt ha på ljud längre när de skriker för minsta lilla. Man undrar om de skriker lika mycket på utsidan sen, så fort dom får något eller ser något kul. Varje år har folk klagat på att de skriker. Men ändå blir det ingen förbättring med skrikande. Eeeeeiiiii eeeeeiiii eiiiiieeeeeiiii yeeeeeeeiiiii
Va tyst håll käften. Sluta skrik hela jävla tiden för allting. Det är det som är det jobbigast. Tänk om dom skrek så på fest i en lägenhet. Det skulle ju bli vräkning. Skriker värre än dagisbarn
Håller med fullständigt . Man undrar vad det är för personer som jobbar inom den där produktionen. Hur kan dom själva sitta och lyssna på allt gapande. Trodde att det skulle bli tystare i år tills gaphalsen Mergim återvände. Icke sa Nicke. Jag måste alltid sätta på textremsa så jag slipper höra dom 2 värsta vråla. Elefantkvinnan och Nardos. Elefantens röst skär i öronen och dessutom sluddrar hon som en pundare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Ja dax att tittarna skall bestämma näst sista veckan att rösta ut 2 till.

Eftersom det blir så mycket bättre drag och händelserikt ju färre dom är kvar?
Medlem
Flor-Idas avatar
Och spegeldansaren är igång igen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Tror några av er här, att Adrian och Emelie kanske egentligen kunnat ha ngt? va inte E intresserad lite av Adrian i början när han kom in..
Det har spekulerats lite om det i tråden. Men sen kom Madde in....o sen dennis..

Kanske därför det är ngt lite tjafs o vart lite uppOner mellan Adrian o emelie, egentligen att de hyser ngt eller kunnat se ngt med varann??
Precis så tror jag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Tror några av er här, att Adrian och Emelie kanske egentligen kunnat ha ngt? va inte E intresserad lite av Adrian i början när han kom in..
Det har spekulerats lite om det i tråden. Men sen kom Madde in....o sen dennis..

Kanske därför det är ngt lite tjafs o vart lite uppOner mellan Adrian o emelie, egentligen att de hyser ngt eller kunnat se ngt med varann??

Jag tror att det hade kunnat bli nåt. Jag tror Adrian gillar lite tuggmotstånd, vilket Emelie ”nog” kan erbjuda 😊
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Jag är 100% säker att mössan o judith åker på måndag . Kan inte se 7 kvar på 2 veckor kvar !

Funderade lite på det igår. Antingen är det två som åker, eller för att det ska vara så många som möjligt kvar en längre tid för att det inte ska bli helt dött kanske de kommer vara fler under finalveckan. Sen kanske flera åker under den veckan, eller så blir det fler än tre i finalen.
2021-05-08, 22:37
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Men hon blev ändå branog puttrig när Dennis hängde med Tanja.
Så nog skulle hon bry sig allt.
Han har inte hånglat med Tanja. Får man inte vara kompisar för att man har olika kön? Är du från stenåldern?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag kan inte tro att de vågar skicka ut två stycken på måndag, att ha sex personer kvar där inne redan från och med måndag kväll kommer ta död på allt. Det går inte.
Nej, jag är rätt säker på att dom har fått stora problem i produktionen pga. att nardos-idioterna lyckats rösta bort positiva deltagare till förmån för negativa. Man kan inte ha ett hus med Nardos, Madde och Adrian kvar utan att ha 5 andra som väger upp. En vecka med UST, sömn och oväntade skrik säljer inga abonnemang.

Om Adrian åker på måndag kan de kanske våga plocka ut en till annars tar dom det så sent som möjligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Precis så tror jag

Inte en chans. Emelie hade lessnat på hans lata sidor efter ca 2 dagar.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Nej men jisses Ridne. Fick upp fruktansvärda bilder i mitt huvud av furry-grejen. FURDRIAN

Haha ja usch jag också... Inte en syn man vill ha. Fy på mig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in