2021-05-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Vad har hon gjort för mat? Såg att hon höll på med lax förut och nu ngn mörkbrun sås
Ingen aning. Hon började med att steka paprika och någon timma senare var det en brun sörja.
2021-05-08, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Den gröna ja, syns på bilden på Instagram där allt ligger uppradat på bordet i uppdragsrummet. Adrian fick den där randiga tröjan också. Verkligen bra outfits
Haha, så fattigt.
Medlem
Mår P när Judith söker kontakt med Nardos. Narnia har bestämt sig.
Medlem
ziggarillens avatar
Jag skulle vilja veta vilka det var som röstade på Mössan förra måndagen så han satt säkert? Är det Emelies haters eller är det TV4 själva som bestämmer vem som ska lämna? Hatar den kanalen då dom är så PK och vidrigt falska. Dom klarar inte heller av att ordna ett spännande och bra BB. Därför tror jag att dom ser till att förortsNardos vinner eller Adrian för att han är något slags könlöst väsen från Pride.
2021-05-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Injera är som en korsning mellan tunnbröd och rågpannkaka. Till det brukar man ha en gryta. Eritreansk mat påminner om indisk mat om jag närmast kan beskriva... Var faktiskt jättegott. Hade en kollega som bjöd på middag och åt då detta hos henne.
Mina kompisar sa att de brukar käka på stället vi var på och sa att det var gott så får väl testa. Luktade typ som indiskt så då borde jag gilla det.
2021-05-08, 20:50
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha! Jag nöjde mig som sagt med öl i solen. På tal om eritreanska mat, såg du den bruna sörjan som Narcos tillagat nu?
Jo, tyvärr! 🤢

Hon borde ju vara ständigt matansvarig, då borde dom ju tappa några kilon?
2021-05-08, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Vem av dom sänder live? Följer inte någon av dom och hittar inget...

Insta story hos alla
Medlem
Nu måste jag bara skriva något. Den där jävla Simon. Vad är hans historia? Han vill vinna för att hans föräldrar behöver pengarna? Är det någon som vet varför?

Jag tycker så genuint illa om honom. Fejkad, bortskämd jävla lipsill utan någon som helst impulskontroll.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Avslutas vid nästa månadsskifte. Man betalar i förskott. Säger du upp det idag kan du se cmore maj månad ut (eller tills nästa betalning skulle gjorts).

Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Censurmore avslutas när perioden du har betalat för är slut.

Drar dom 10'e och du säger upp abbet den 15'e, så har du cencurmore till 9'e efterföljande månad.
Stort tack till er 👍
Använder återstående tid till att kolla igenom alla Seinfeld-avsnitt i kronologisk ordning.
2021-05-08, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Varför skulle hon bry sig om det? Hon är inte Madde som förmodligen skulle koppla Adrian vid eventuellt förhållande. Han skulle nog inte få gå utanför huset då hon är besatt av bögen. Om man inte får umgås med folk för att dom inte har samma kön är det nåt fel. Är folk från stenåldern här i tråden?

Hahaha skillnaden är att Madde berättar hur hon känner och hos Emelie äter det upp henne in ifrån
2021-05-08, 20:53
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Vad lik syrran sin Adrian blev med sminket
2021-05-08, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Mina kompisar sa att de brukar käka på stället vi var på och sa att det var gott så får väl testa. Luktade typ som indiskt så då borde jag gilla det.
Ja, jag kan rekommendera! 😀👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in