2021-05-08, 19:33
Medlem
Anonym396s avatar
Tanja fick lite TV-tid idag i avsnittet! Hon har inte fått TV-tid sedan hon ''gifte'' sig med Mergim.

Men produktionens prinsessa Nardos får fortfarande mest TV-tid och de klippte det fint i avsnittet för henne och avslutade med en gråtbikt från henne. TV4 kommer inte tillåta att Tanja vinner med tanke på att hon har följare och är en tidigare deltagare från ett konkurrerande program men jag hoppas att Emelie eller någon annan snor miljonen från TV4:s utvalda vinnare.
2021-05-08, 19:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Det jag minns är att kaninen kom och röjde Tanjas och Jackies egengjorda kortspel. men bra att produktionen agerat iaf.

Förståeligt att hålla det på den nivån. Kollade på BB honesty idag och fick nå fel på dem igen så stängde av när nardologem hållit på för länge

Det är precis som med vissa appar. Man får nog av dem tar bort dem men inser att det är ett beroende i ens liv och torskar igen

Gällande mössan: ses i lajven på måndag kväll då

Hehe japp..flera gånger när de puttat burk eller börjat kasta saker har han blivit inkallad till bikten sen "Vi är tvungna att lämna in den (med ledsen min)" :P Har sett det hända minst 5 ggr. Det kanske skulle vara en hint om att tittarna och BB inte vill att det ska puttas burk eller kastas snusdosa men det skiter Adrian uppenbarligen totalt i. Han har ju dessutom blivit kvarröstad hela TVÅ ggr av tittarna (??! VARFÖR) så det funkar ju uppenbarligen att vara den tråkigaste BB-deltagaren som någonsin klivit in i ett hus än så långe iallafall.

Jag hoppas att du har rätt och att han åker på Måndag.... Jag har en känsla av att det blir Madde dock. Men vill mer än gärna ha fel! Mössan måste hem!!!
2021-05-08, 19:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Är ju tyvärr inte alla som fattar det. 😁

Jag tycker att alla får tycka precis vad de vill så länge de inte röstar kvar Adrian. Där går min gräns
2021-05-08, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är AD plötsligt moralpolis där han ser till att de andra sparar till Pedram? Ja gissar väl att han inte delade med sig något av sitt eget käk! Vilken snubbe alltså, dags för skämskudden för det här är fan pinsamt att kolla på.

Han delade med sig till Simon. Han hänger ju löst och fick frågan om han äter lika mycket hemma.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Jag vill se AD utklädd till Pappegoja på djurfesten ikväll.
#Justiceforlasse

+1000000

Hashtaggen ska stå på papegöjdräkten!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker att alla får tycka precis vad de vill så länge de inte röstar kvar Adrian. Där går min gräns
*Puh* Då klarar jag gränsen ett tag till åtminstone.
2021-05-08, 19:42
Medlem
Citat:
+1000000

Hashtaggen ska stå på papegöjdräkten!

Borde inte Madde få vara papegoja då? Kanske blir action
2021-05-08, 19:43
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Jadå! Jag lade min röst på Simon även om han gnatar sönder om Tanja på fyllan. Han må vara jobbig när han tjatar om henne, men han har många fina sidor också och är dessutom i särklass roligast i huset
Håller med bb utan Simon i 2 veckor är dödens 👍nu öser vi på med röster på Simon så mössan eller judith åker som dom flesta vill här .tror Madde klarar sig .
Senast redigerad av Conny63 2021-05-08 kl. 19:48.
2021-05-08, 19:46
Medlem
Citat:
Hehe japp..flera gånger när de puttat burk eller börjat kasta saker har han blivit inkallad till bikten sen "Vi är tvungna att lämna in den (med ledsen min)" :P Har sett det hända minst 5 ggr. Det kanske skulle vara en hint om att tittarna och BB inte vill att det ska puttas burk eller kastas snusdosa men det skiter Adrian uppenbarligen totalt i. Han har ju dessutom blivit kvarröstad hela TVÅ ggr av tittarna (??! VARFÖR) så det funkar ju uppenbarligen att vara den tråkigaste BB-deltagaren som någonsin klivit in i ett hus än så långe iallafall.

Jag hoppas att du har rätt och att han åker på Måndag.... Jag har en känsla av att det blir Madde dock. Men vill mer än gärna ha fel! Mössan måste hem!!!

Nardosarmén. Hon måste hänga löst om vi ska få ut mössan. Annars sitter han nog tyvärr säkert pga stödröster.
2021-05-08, 19:47
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Borde inte Madde få vara papegoja då? Kanske blir action

Men jaa! Såklart.. Om BB vill se en romans för att rädda Ustmössan på Måndag så gör de som du föreslår förstås Madde kommer aldrig ta av sig dräkten när hon inser vilken dragningskraft den ger!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Emelie är tydligen favorit hos DC operatören, växlade till vardagsrummskameran som ALLTID varit helt statisk och filmat över soffan, men nu hade hen SVÄNGT kameran till höger för att zooma in Emelie och Oljudith?
Medlem
Spajdors avatar
Önskar en repris av Emelie ikväll när hon i princip festar med sig själv
https://imgur.com/a/5Mf0MSI

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här