Citat:
Ursprungligen postat av
nudelfan
Det jag minns är att kaninen kom och röjde Tanjas och Jackies egengjorda kortspel.

men bra att produktionen agerat iaf.
Förståeligt att hålla det på den nivån. Kollade på BB honesty idag och fick nå fel på dem igen så stängde av när nardologem hållit på för länge
Det är precis som med vissa appar. Man får nog av dem tar bort dem men inser att det är ett beroende i ens liv och torskar igen
Gällande mössan: ses i lajven på måndag kväll då
Hehe japp..flera gånger när de puttat burk eller börjat kasta saker har han blivit inkallad till bikten sen "Vi är tvungna att lämna in den (med ledsen min)" :P Har sett det hända minst 5 ggr. Det kanske skulle vara en hint om att tittarna och BB inte vill att det ska puttas burk eller kastas snusdosa men det skiter Adrian uppenbarligen totalt i. Han har ju dessutom blivit kvarröstad hela TVÅ ggr av tittarna (??! VARFÖR) så det funkar ju uppenbarligen att vara den tråkigaste BB-deltagaren som någonsin klivit in i ett hus än så långe iallafall.
Jag hoppas att du har rätt och att han åker på Måndag.... Jag har en känsla av att det blir Madde dock. Men vill mer än gärna ha fel! Mössan måste hem!!!