2021-05-08, 19:13
Medlem
Mouchinos avatar
Är AD plötsligt moralpolis där han ser till att de andra sparar till Pedram? Ja gissar väl att han inte delade med sig något av sitt eget käk! Vilken snubbe alltså, dags för skämskudden för det här är fan pinsamt att kolla på.
2021-05-08, 19:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Pedram storpaktarn 2 poäng på Simon nu räddar vi Simon 👍

Jadå! Jag lade min röst på Simon även om han gnatar sönder om Tanja på fyllan. Han må vara jobbig när han tjatar om henne, men han har många fina sidor också och är dessutom i särklass roligast i huset
Medlem
Tofu är svamp hävdar Simon och kocken Judith dementerar detta inte. Det är ju för i helvete sojabönor och det vet till om med jag fast jag tycker det är sjukt äckligt.

Vill ni veta något kul? Jag drack öl på en eritreansk restaurang tidigare idag och fick se en livs levande injera. Eller ja, inte levande men en riktig. Såg inte gott ut men maten luktade gott.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Är Pedram inne på dass och spyr? kranen är på i badrummet 😂

Skulle ju kunna tro det är ett gäng bulimiker i huset, så som de spyr och spolar i kranar och har sig.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Vad var det Tanja petade in i Simons öra?😄
Medlem
har simon abstinens
2021-05-08, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är AD plötsligt moralpolis där han ser till att de andra sparar till Pedram? Ja gissar väl att han inte delade med sig något av sitt eget käk! Vilken snubbe alltså, dags för skämskudden för det här är fan pinsamt att kolla på.
Vet du vad? Jag tror att han eventuellt kan ha lämnat kvar lite som han delade med sig av.
2021-05-08, 19:17
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja hennes vänner som har hennes instagram skrev om det där på en frågestund Hahah vad är det för curlande föräldrar då
101 i hur man skapar en så kallad Emelie.
2021-05-08, 19:18
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nä gårdagens spektakel med Simon när han pratade skit om Tanja med Emelie... han hade iaf ryggrad att ta det direkt med Tanja. Även om det inte var snyggt så var det ärligare än vad fröken aaaaerlig freån Yeeeestad klarade av att vara.
Hon har inget ärligt ben i sin kropp fröken Yyyyyistad. Hon vet inte vad ärlighet är om det så träffar henne i huvudet och stavar ut det för henne.
2021-05-08, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Lita på vem? Snällelie?
If so......har dom ju inte fel.

Ja precis, att inte lita på Emelie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De har ju tagit hans "leksaker" ifrån honom flera gånger.. och gett pikar angående Mössan. Antagligen har de även sagt det i bikten för att han ska kunna öka sin popularitet.

Nej HU.. jag håller mig långt från lajven tills Mössdjävulen drar. Tittar på en del klipp och avsnitten dock. Det räcker :P Mina nerver mår bättre av att slippa se Mössan och höra Nardos EEEEEY spräcka mina trumhinnor

Det jag minns är att kaninen kom och röjde Tanjas och Jackies egengjorda kortspel. men bra att produktionen agerat iaf.

Förståeligt att hålla det på den nivån. Kollade på BB honesty idag och fick nå fel på dem igen så stängde av när nardologem hållit på för länge

Det är precis som med vissa appar. Man får nog av dem tar bort dem men inser att det är ett beroende i ens liv och torskar igen

Gällande mössan: ses i lajven på måndag kväll då
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tofu är svamp hävdar Simon och kocken Judith dementerar detta inte. Det är ju för i helvete sojabönor och det vet till om med jag fast jag tycker det är sjukt äckligt.

Vill ni veta något kul? Jag drack öl på en eritreansk restaurang tidigare idag och fick se en livs levande injera. Eller ja, inte levande men en riktig. Såg inte gott ut men maten luktade gott.
Är det den där aptitliga, kokta handduken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in