2021-05-07, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon sa verkligen "Är det förstått?!" till Pedram

Hon gör sitt vanliga ”förschtåru?” mer general-kompatibelt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Produktionen har väl sagt åt fanskapet att han måste dissa mössan för att tittarna inte pallar att se den mer. Precis som de har varit tvungna att sagt till honom att ta bort alla burkar han envisas att putta med på köksön. Eller alla snusdosor och kastbara saker. Det är liksom det man kommer komma ihåg av honom:
Ett curlat matvrak i mössa som var så tråkig att hans största nöje var att putta burk, samt att låta kvinnorna i huset städa, diska och laga mat åt honom. AdrianBot2021, ladies and gentlemen!

Spot on min vän.
Ett curlat matvrak. Har inte ens tänkt på att produktionen kan säga åt honom såna saker som att lägga av med mössor och putta det av burkar. Hade velat ha den tillsägelsen inför alla med ett tråkmonster eller så men det är nog för myvket begärt

Är du tillbaka i lajven igen? Känner hur man missar i kontext och allt bara man är borta ett halvt dygn.
Medlem
Ridnes avatar
Tyckte mig höra häromdagen att det inte skulle bli fest i BB-huset tills på Måndag. Det höll ju länge.. Ett dygn utan alkohol var allt vi fick. Fest funkar bara med roliga människor så de kan lägga ner dem nu.
2021-05-07, 17:46
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Hon tar rollen som trollkarl på största allvar..precis som hon gjorde med General Alberto! O så är hon lite full också! 😅
Haha, ja jävlar vad hon har tagit veckans skit tema på allvar!
Hon har ju verkligen sprungit omkring och trollat upp alla dörrar med en enorm glädje och frenesi va!?

Den lata, bortskämda idioten har ju bara legat och sovit, varit surare än tom Emelie, eller gnällt som den söndercurlade unge hon är!

Och när skiten nästan är slut, då fan kan hon mobilisera lite ork och stå och skrika som en apa så hon får sina obligatoriska 38 minuter i avsnittet, och alla grundlurade jävlar och hennes armé av korkade tonårstjejer som endast ser avsnitten tror att hon verkligen gick all in denna vecka!

Hon är så fruktansvärt vidrig!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-07 kl. 18:01.
2021-05-07, 17:49
Medlem
Va trött jag är på att Judith och Tanja sitter ihop varje gång man ser dom i tvn. Hallo, ni måste inte vara som plåster på varandra. Det finns fler än bara ni 2 med varann
Ut med Judith på måndag, så deras pakt försvinner. Sen så är Judith så högljudd. Skriker. Ut med Kladdith
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon gör sitt vanliga ”förschtåru?” mer general-kompatibelt.

Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Spot on min vän.
Ett curlat matvrak. Har inte ens tänkt på att produktionen kan säga åt honom såna saker som att lägga av med mössor och putta det av burkar. Hade velat ha den tillsägelsen inför alla med ett tråkmonster eller så men det är nog för myvket begärt

Är du tillbaka i lajven igen? Känner hur man missar i kontext och allt bara man är borta ett halvt dygn.

De har ju tagit hans "leksaker" ifrån honom flera gånger.. och gett pikar angående Mössan. Antagligen har de även sagt det i bikten för att han ska kunna öka sin popularitet.

Nej HU.. jag håller mig långt från lajven tills Mössdjävulen drar. Tittar på en del klipp och avsnitten dock. Det räcker :P Mina nerver mår bättre av att slippa se Mössan och höra Nardos EEEEEY spräcka mina trumhinnor
2021-05-07, 17:50
Medlem
Citat:
Produktionen har väl sagt åt fanskapet att han måste dissa mössan för att tittarna inte pallar att se den mer. Precis som de har varit tvungna att sagt till honom att ta bort alla burkar han envisas att putta med på köksön. Eller alla snusdosor och kastbara saker. Det är liksom det man kommer komma ihåg av honom:
Ett curlat matvrak i mössa som var så tråkig att hans största nöje var att putta burk, samt att låta kvinnorna i huset städa, diska och laga mat åt honom. AdrianBot2021, ladies and gentlemen!

Hans hår har växt ut så Madde så att han inte fick ha den mer
2021-05-07, 17:51
Medlem
Varför får Adrian gå och säga att Simons kläder är hans och ta de,men när Simon går till hans garderob är det inte ok?

Bara konstigt
2021-05-07, 17:52
Avslutad
Hahahahaha SImon är UNDERBAR idag!

"Den här köpte jag 39"

Han ska hämnas på Adrian men tar Maddes kläder hahahahaahaha
2021-05-07, 17:52
Medlem
Citat:
Förståndshandikapp/Utdaterade drivrutiner.. Något fel är det ju på stolpskottet iallafall!
OBS: VI ÄLSKAR ADRIAN...BLABLABLA.familj..🤮 =
Lost case. Jag skiter i hans familj. Idiot!
2021-05-07, 17:53
Medlem
Simon i Maddes jättekavaj "Den här köpte jag på en aligatormarknad i Louisiana" HAHA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in