2021-05-08, 18:55
Medlem
Peddot är kaxig helt plötsligt och tycker han är kung över allt starkt. Han som låg döende, skakandes och gråtandes av en liten tugga harakiri i ett fem timmar långt skådespeleri.
2021-05-08, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Visst brukar de inte få snacka om vad de hört? Tycker det är konstigt att inte BB säger åt dem.

När valpis pratade om sina "drömmar" blev han tillsagd direkt.
Nej, det brukar de inte få göra. Det var väl därför de började prata om fåglar istället men bb kanske tröttnat på det med?
2021-05-08, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Typ ALLA i huset utom just madde (och Tanja) har ju snackat mer eller mindre skit om dom andra. Så förstår att hon tar åt sig av ett sånt påstående.
Och sen är hon så ärlig att hon ältar och säger "Jag fattar inte när jag kan ha sagt något sånt. Kanske på fyllan?", istället för att bara rakt ut dementera och säga "Skitsnack"! Det där har jag aldrig sagt!"

Det är så absurt hur vissa tar åt sig allt som tittarna säger som 100% samlad sanning hos tittarna, och andra ignorerar vad tittarna säger med "Det är ju bara en elak tittare som ljuger".
Fast att hon säger det om fyllan var för att Emelie sa "Du kanske sagt något fult ord på fyllan, du säger konstiga saker när du är full ibland", typ. Så Emelie har ju indirekt bekräftat att det KAN ha skett, vilket såklart gör att hon ifrågsätter sig själv ännu mer. Hade inte Emelie eldat på, utan sagt "jag tror inte du gjort det" så hade det säkert varit cool. Men Emelie vattnade/vattnar ju hennes hjärnspöken.

Haha ja, det pendlar ju ofta också. Någon börjar med "ähhh det är bara en tittare", till att älta i flera timmar att de är oomtyckta typ.
2021-05-08, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Hörde EXAKT vad fåglarna sa har det på film för jag Bor precis vid huset. De sa att de älskar Tanja och att hon inte ska lita på henne för att hon är en orm. Sen sa dem att det var Madelene och Emelie som kallade någon för f*tt*.

Så de kallade Aldrig någon för f*tt* som många verkar tro.

Något du kan lägga upp?
2021-05-08, 18:58
Medlem
Citat:
Fast att hon säger det om fyllan var för att Emelie sa "Du kanske sagt något fult ord på fyllan, du säger konstiga saker när du är full ibland", typ. Så Emelie har ju indirekt bekräftat att det KAN ha skett, vilket såklart gör att hon ifrågsätter sig själv ännu mer. Hade inte Emelie eldat på, utan sagt "jag tror inte du gjort det" så hade det säkert varit cool. Men Emelie vattnade/vattnar ju hennes hjärnspöken.

Haha ja, det pendlar ju ofta också. Någon börjar med "ähhh det är bara en tittare", till att älta i flera timmar att de är oomtyckta typ.
Du skulle ju inte engagera dig mera. Vad hände med det?
2021-05-08, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Peddot är kaxig helt plötsligt och tycker han är kung över allt starkt. Han som låg döende, skakandes och gråtandes av en liten tugga harakiri i ett fem timmar långt skådespeleri.

Tanja bröstar det och han kan ju inte vara sämre än en tjej!
2021-05-08, 19:00
Medlem
Citat:
Du skulle ju inte engagera dig mera. Vad hände med det?
Kom på att jag vill fortsätta vara en nagel i ögat på dig m.fl.
2021-05-08, 19:00
Medlem
Spajdors avatar
Vänta nu här... Har vinnarlaget reda käkat klart? Har ju typ bara gått 5 min
2021-05-08, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Jag tror att hon gör på samma sätt som hon har varit van vid när hon var liten och växte upp som barn. hon verkar ha vuxit upp i en familj där man inte uttrycker känslor på ett sånt sätt.

Tror att hon är en jättebra vän för dom som får hennes hjärta men att man inte kan förvänta sig varma kramar och kärleksfulla ord i tid och otid.
Men kan inte släppa att Emelie som liten fick en hel marabou till frukost varje morgon och om hon inte fick det så så började hon gråta haha
2021-05-08, 19:02
Medlem
Citat:
Kom på att jag vill fortsätta vara en nagel i ögat på dig m.fl.
Ja du kan fortsätta dricka gift om du vill.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Vänta nu här... Har vinnarlaget reda käkat klart? Har ju typ bara gått 5 min
Och Adrian delade med sig till Simon. Det såg man inte komma
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Men vad pratar du om?

Samuraj-Peddot bröstar ju allt som den dödsföraktande krigarsjäl han är!

Bushidō!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in