Citat:
Ursprungligen postat av
IknewIT
Typ ALLA i huset utom just madde (och Tanja) har ju snackat mer eller mindre skit om dom andra. Så förstår att hon tar åt sig av ett sånt påstående.
Och sen är hon så ärlig att hon ältar och säger "Jag fattar inte när jag kan ha sagt något sånt. Kanske på fyllan?", istället för att bara rakt ut dementera och säga "Skitsnack"! Det där har jag aldrig sagt!"
Det är så absurt hur vissa tar åt sig allt som tittarna säger som 100% samlad sanning hos tittarna, och andra ignorerar vad tittarna säger med "Det är ju bara en elak tittare som ljuger".
Fast att hon säger det om fyllan var för att Emelie sa "Du kanske sagt något fult ord på fyllan, du säger konstiga saker när du är full ibland", typ. Så Emelie har ju indirekt bekräftat att det KAN ha skett, vilket såklart gör att hon ifrågsätter sig själv ännu mer. Hade inte Emelie eldat på, utan sagt "jag tror inte du gjort det" så hade det säkert varit cool. Men Emelie vattnade/vattnar ju hennes hjärnspöken.
Haha ja, det pendlar ju ofta också. Någon börjar med "ähhh det är bara en tittare", till att älta i flera timmar att de är oomtyckta typ.